Trei de la Revlon – primele impresii

Bau!

V-am promis niște mascara azi, da? N-am uitat. Mi-am propus să scriu de 3 ori pe săptămână, marțea, joia și sâmbătă, să vedem cât mă ține. Mă gândesc că dacă mi-am fixat niște zile, aș putea să mă țin de treabă mai ușor. Nici prea des nu are rost să scriu, că nu am ce. Nu merg la shopping zilnic și nici măcar la muncă nu vin noutățile pe bandă rulantă ca să pot spune trei cuvinte despre ele. Mă gândesc că 3 postări pe săptămână, atunci când am subiecte, sunt suficiente.

Azi vreau să vă arăt 3 produse pentru genele noastre divine, mirobolante și răsfățate, toate 3 de la Revlon. Este vorba despre Photoready 3D Volume mascara, Lash Potion volume & length mascara și Bold Lacquer length & volume mascara.

20160119_121336

Toate 3 promit volum, iar două dintre ele promit și alungire.

Primul, Photoready 3D Volume, are periuța din plastic, cu perii deși și medii ca lungime. Din fericire, căci cu periuțele cu țepișorii scurți nu mă înțeleg deloc deloc.

20160119_121424

Aplicarea e ușoară, după primul strat efectul e natural, iar după al doilea (mereu aplic două straturi, ori nu mă mai dau deloc) genele sunt separate frumos, fixate, nu se pleoștesc pe parcursul zilei ci rămân curbate frumos. Pe el l-am testat și în condiții mai puțin prietenoase, adică în ziua în care a început codul portocaliu de viscol, pe 16 ianuarie. Am mers până acasă prin lapoviță și vânt și nu a curs nici măcar un pic. Acest aspect m-a încântat teribil de mult.

Lash Potion are o periuță clasică, medie ca mărime și perișorii sunt un pic mai rari decât la Bold Lacquer.

20160119_121512

Încă de la primul strat efectul e wooow! Genele sunt îmbrăcate frumos într-un strat negru intens, au volum și sunt curbate. De asemenea, efectul durează toată ziua, nu m-am trezit cu genele „plouate”. Nu curge nici el, nu se fărâmițează sub ochi.

Bold Lacquer are periuța un pic mai mică și mai încărcată aș spune, iar perii sunt mai deși.

20160119_121538

Ca efect, și el oferă genelor volum și alungire, dar ca rezistență e sub „colegele” sale de mai sus.

Ca să închei vorbăria, vă arăt dovezile.

img1453571961747

Din cele 3, Lash Potion mi se pare cel mai wow, urmat îndeaproape de Photoready.

Le găsiți pe toate 3 în magazine, cu vreo 40 de lei. Mai mult sau mai puțin, depinde de fiecare magazin.

Voi ați încercat vreunul dintre ele? Cum vi se par?

Pupicici!

2 gânduri despre “Trei de la Revlon – primele impresii

  1. Ete rimel Revlon chiar nu am incercat niciodata! Arata promitator toate dar Lash Potion suna cel mai bine si pentru mine. Periuta lui pare fix ce imi place mie mai mult pe lume si efectele la fel. Mi-ai dat un produs de investigat, mai ales ca rimelul il schimb la 3 luni deci e pe lista de permise cand se termina actualul!:))

    • Si eu tot la 3 luni il schimb ca incepe sa se usuce si viata e prea scurta ca sa folosesc rimel uscat. :)) Eu acasa am Photoready 3D si abia astept sa vad cum se comporta si dupa o vreme de la deschidere. Tind sa cred ca imi va face surprize placute. 😀

Lasă un răspuns

