Noutăți L’Oréal Paris

Hello!

După cum v-am spus pe facebook, azi vă arăt câteva produse recent apărute. Toate vin de la L’Oréal Paris și sunt pentru machiajul ochilor și al buzelor.

Eu sunt încântată de ele, le-am încercat și am fost impresionată.

Prima noutate e un ruj rezistent la transfer, Infallible Long Lasting. Nu știu câte nuanțe sunt în afară, dar la noi sunt 10 nuanțe disponibile, în general nuanțe de toamnă-iarnă.

20160126_111458

Rujul promite rezistență la transfer. Are două capete, pasul 1 fiind rujul lichid, iar pasul 2 balsamul hidratant.

Ce părere am… hm. Am folosit 3 nuanțe. 121 – Flawless Fuschia, 110 – Timeless Rose și 505 – Resolution Red. Toate 3 sunt nuanțe sidefate, primul fiind un roz clasic, al doilea un nude rozaliu și al treilea un roșu intens, superb. Resolution Red e preferatul meu, mi se pare că mă prinde culoarea.

20160126_11152720160126_175229

Aplicarea: aplicatorul e unul clasic, ca pentru un gloss, ușor alungit și foarte pufos. Se aplică ușor, inițial e cremos și lejer, iar după un minut… eu am rămas mută. Da, mută pentru că mi s-au lipit buzele în asemenea hal că am zis că rujul ăsta nu e de mine, cum să îl suport așa lipicios? Am așteptat să fie complet uscat și am aplicat balsamul. După cum am mai auzit, balsamul (un baton discret parfumat) nu se pătează cu ruj, ci rămâne perfect curat. Magia se întâmplă după ce îl aplicăm pe el… din nebunia aia lipicioasă, rujul s-a transformat într-un ruj lejer și natural de zici că nu mă chinuiam în urmă cu câteva secunde să îmi dezlipesc buzele. :))) Senzația de confort a fost prezentă pe tot parcursul purtării, nu a mai fost lipicios absolut deloc.

Ei bine, l-am „traumatizat” în fel și chip. Am mâncat. Am băut. Am vorbit. Mi-am pupat mâna apăsat. NU SE ȘTERGE. Abia după vreo 5 ore, după ce le-am făcut pe toate astea, începe să se curețe un pic, să se estompeze mai bine zis și să se șteargă puțin din „cutele” buzelor. Aici vorbim despre Timeless Rose, pe el l-am avut cel mai mult pe buze.

img1453830882166-1

Când am vrut să îl curăț pentru a aplica roșul… surpriză! Nu s-a curățat nici cu șervețel umed nici cu cremă, cu nimic. S-a dus cu chiu cu vai după ce am tras de săracele buze în fel și chip. Cealaltă nuanță, roșul, s-a curățat instant cu demachiant bifazic. E singurul pe care îl recomand în cazul lor.

Concluzia: sunt extraordinare! Mă așteptam la așa ceva din partea lor, nu îmi amintesc dezamăgiri crunte din partea L’Oréal.

Bine, să nu uiăm de exfoliere și hidratare, pentru că fiind rujuri rezistente e de așteptat să simțim buzele un pic uscate deși vin cu balsam la purtător.

Prețul unui ruj e d 55 de lei unde lucrez eu, am văzut că în dm e mai scump.

A doua noutate e mascara Volume Million Lashes Feline.

20160126_112138

Produsul vine cu o perie curbată, de plastic și cu promisiunea de a oferi genelor volum, definire și curbare.

Periuța mă încântă rrrău de tot! Nu l-am încercat decât puțin peste ce aveam deja, deci nu pot să vă arăt fotografii. Puteți observa efectul în fotografia unde port rujul Timeless Rose, dar pentru că nu port doar Feline pe gene, nu am considerat relevantă fotografia.

Mirosul e tot de ciocolată, ca al lui So Couture. Iubesc mirosul ăsta!

Îl găsiți în magazine la prețul de 60 de lei.

Și pentru un look de felină în adevăratul sens al cuvântului, ne vine în ajutor și noul Super Liner Gel Intenza.

20160125_11383120160125_152547-1

Micuțul vine într-un „borcănel” drăgălaș și aduce cu el și o pensulică profesională și foarte ușor de folosit chiar și de o „maestră” a tușului ca mine. Deci dacă pot eu să o folosesc cu succes… oricine poate! :)))

Citind pe cutiuța produsului, am înțeles că ne o feră o culoare intensă, rezistență la apă, formulă care se usucă repede, pentru un look dramatic, rezistent 24 de ore.

Eu l-am aplicat ușor, formula e confortabilă. Am reușit să îmi fac o codiță drăgălașă imediat. Fără să greșesc, fără să mă chinui.

Liner-ul costă 55 de lei.

Să îmi scuzați fotografia, niciodată nu îmi iese tușul bine în poze. :)))

Ultimul produs despre care vorbim azi e un produs pentru sprâncene. Brow Artist Plumper pe numele lui. Periuța e mică și ușor de folosit, iar nuanța e neutră, nici roșcăție, nici prea galbenă. Fixează foarte bine sprâncenele. Nu i-am făcut fotografii aplicat, pentru că la fel ca și tușul, sprâncenele mele niciodată nu par interesante în fotografii. Arată de parcă nu am folosit nimic, deși în realitate se observă.

Îl găsiți și pe el alături de celelalte noutăți, la prețul de… vreo 40 de lei dacă nu mă înșel.

Ce spuneți? Ne pregătește L’Oréal frumușel pentru primăvară, sau nu? 😀

14 gânduri despre “Noutăți L’Oréal Paris

  1. OMG, de când așteptam să ajungă Brow Artist Plumper și la noi! Pare interesant și Volume Million Lashes Feline, e pe gustul meu periuța. 😀
    Rujurile nu mă atrag dacă sunt lipicioase oricât de puțin, nu mai vreau să văd din astea. Nu contează că e doar de moment, e suficient cât să mă facă să le ocolesc. :))

  2. Arata foarte interesant rujurile alea. Parca au si Rimmel unele similare (nu stiu daca sunt si la noi sau nu). Numai caaa eu vreau texturi mate asa ca I pass on them! Phew! Buzunar linistit! Imi place cum arata eyeliner-ul ala pe ochisorii tai. Te face sa arati foarte …pisicesc.

Lasă un răspuns

