Goliciuni de Ianuarie (2016)

Saluuuut!

Sa imi fie cu iertare, dar saptamana trecuta nu am semnat condica pentru ca nu am avut mare lucru de zis. Exact asa cum am anuntat. Marti, joi si sambata doar daca am ceva interesant de spus (macar pentru mine sa fie interesant, ca deh… nu pot sa-i multumesc pe toti).
Goliciunile trebuia sa vi le arat ieri, cum o fac in fiecare luna pe 1, dar am zis sa aman un pic pentru ca life happens si pana am ajuns eu la calculator aseara a inceput serialul. Baba batrana cu dintii de lana, da, ma uit la seriale turcesti la teveu. Daca asta e o crima, let me know si stau 5 minute la coltul rusinii.
Azi, dupa cum observati, vin fara diacritice. Scriu postarea pe telefon si aici e cam greu cu ele.
Cu speranta ca nu e vreo problema si imi intelegeti aberatiile cugetarile, sa ii dam drumul!

image

– am luat tinctura castelani acum doi ani, cand inca aveam parul lung si incepuse isteria ombre. Mi-am facut varfurile roz, nu s-a dus culoarea si pana la urma m-am tuns bob. Acum nu mai sta culoarea pe par deloc, probabil a expirat potiunea magica;
– crema de corp Roberto Cavalli a fost pusa la bataie in Finish 6 by Christmas, dar nu m-am indurat sa o risipesc doar ca sa o consum mai repede, asa ca a mai tinut o vreme. Acum e gata si cu parere de rau o arunc;
– gelul de dus Balea cu iasomie, piersica si perle de ulei (doua perle in tot flaconul) a mirosit delicios! Balea mi-a intrat pe sub piele si nu o sa renunt la gelurile lor de dus prea curand;
– samponul antimatreata Yves Rocher e folosit pe post de sapun lichid. Ar trebui sa isi schimbe numele in „sampon pentru matreata”. Mi-a fost teama sa nu fac matreata si pe puful de pe degete, cam atat de grav e. Yves Rocher, de ce i-ati schimbat formula? De ce schimbati un lucru care merge bine? De ce?
– samponul Head&Shoulders, salvatorul meu din muntii de matreata. E bun. E cel mai bun si mai eficient. Momentan;
– dizolvantul fara acetona Venita. Cu ulei de argan si aroma de vanilie. L-ati mai vazut, il veti mai vedea. Va mai zic inca o data: daca il gasiti pe undeva, puneti mana pe el si nu il mai lasati! Asa cuticule hidratate nu am avut nici cand eram copil. Le tai la doua saptamani pentru ca pur si simplu nu mai am ce sa tai;
– micutul gel de dus Yves Rocher cu aroma de trandafir e minunat si abia astept sa imi recumpar lotiunea de corp cu aceeasi aroma. Daca imi amintesc bine, de la Cami l-am primit, dar l-am tinut bine pentru o deplasare scurta.

Bambusul nu e goliciune, e decor.

image

– demachiantul bifazic Nivea mai are pentru vreo doua utilizari, dar am zis sa il includ in empties-urile lui ianuarie, nu vreau sa il tin o luna degeaba in punga. Foarte, foarte bun! L-am castigat la Cami la concursul Nivea din toamna parca. Mai am si o micelara, sper sa fie la fel de faina. P. S. Indeparteaza foarte bine rujurile persistente. Instant!
– crema de maini Dove Goodness din gama noua, Derma Spa are un miros nemaipomenit, hidrateaza bine, e foarte fina, dar are si un minus: lasa o pelicula pe piele. Nu as zice grasa, dar cumva alunecoasa. Dar doar pentru scurt timp;
– oja Color Riche (pai se putea? Pe paine le mananc!) Studio Red 171 si-a dat duhul si trebuie sa ma despart de ea. Deja am in cap o alta oja L’Oréal. Eva’s Delicate Rose;
– micuta crema de fata Ziaja (citim Jaia) m-a uimit. Cand am inceput sa lucrez, aveam stand Ziaja in magazin. Curand s-a desfiintat din cauza ca nu vindeam. Oamenii nu auzisera inca prea multe despre aceasta marca si erau reticenti. Cateva cliente fidele aveam, dar atat. Ma bucur ca in ultima perioada vad produsele prezente pe multe bloguri, pentru ca sunt produse care chiar merita. Sunt eficiente, sunt ieftine. Crema mea e de fapt pentru ten uscat, insa a facut minuni si pe tenul meu mai gras. Mi l-a lasat atat de fin si atat de luminos incat mi-am cam pus in cap sa imi cumpar un full size cu prima ocazie cand ajung in bucuresti. Eventual chiar ceva special pentru tipul meu de ten;
– untul de corp I love a fost gatat de mama, pentru ca eu nu i-am suportat mirosul. L-am folosit doar in iulie in concediu si apoi pa. Prea puternic pentru gusturile mele;
– creionul de ochi de la Avon a fost si el in proiectul Finish 6 by Christmas, dar l-am aruncat pana la urma pentru ca e prea vechi. E pacat de el, dar chiar nu il foloseam.

image

– in pliculetul roz-mov am avut un unt pentru unghii (marca proprie Douglas) si a fost transferat intr-un borcanel mic de crema. Am primit doua astfel de pliculete cand am cumparat parfumul J by Jennifer Aniston (abia astept sa va zic de el). Bine, pe mama am delegat-o sa le ia din parfumerie, dar ale mele sunt. Untul miroase a unguent cu galbenele de farmacie, dar are niste multicele extracte naturale si lasa zona cuticulelor atat de hidratata incat m-a uimit. Am aruncat pliculetul, dar sunt sigura ca untul din el imi va ajunge pentru cel putin doua saptamani. Daca ma convinge 100% poate mi-l cumpar;
– mostra de Vichy Idealia pentru ochi. Mama e innebunita dupa Idealia in toate formele ei, eu nu. Deloc. Nu ma atrage deloc. Tot Vichy folosesc si eu acum, dar Normaderm. Gama Idealia a fost meh pentru mine din pacate;
– dischete demachiante din Cora, din alea mari. Mhhh, da, foloseam unul singur la o demachiere, dar parca tot cele mici sunt mai comode;
– dischete demachiante Ops. Marca mea preferata in momentul de fata si bine ca mi-am amintit, saptamana asta trebuie sa merg sa imi iau altele;
– servetele umede din Penny. Si cele mici si cele mari sunt preferatele mele si halesc cel putin un pachetoi din ala pe luna;
– servetele demachiante Nivea, castigate la acelasi concurs pe pagina lui Cami. Nu stiu de ce se fereste lumea de servetele in general, mie mi-au placut. Am mai avut un pachet mai demult si sunt chiar bune. Adica pana mea, demachiere usoara si comoda o luna intreaga. Ce sa mai vreau? O sa le mai cumpar cand plec in concediu pentru ca, de ce nu? :)))

Na ca am facut-o si pe asta! :))

Voi ce ati mai consumat?
Daca aveti blog, lasati-mi link, daca nu, va astept la povesti!
Pupicici!

Lasă un răspuns

