Recomandare: gel de duș Avon Senses Spa

… Andalusian Bliss.

Mi-am pus alarma pe telefon acum vreo lună, când am răsfoit catalogul următor Avon.

„Gel de duș Andalusian sfârșitul catalogului Avon” – mi-a apărut pe telefon în prima zi de campanie, să fiu sigură că nu ratez. Între timp uitasem și când am văzut, nu mi-am mai dat seama ce gel de duș era ăla, așa că nu l-am mai vrut.

Până când am auzit-o pe mama vorbind la telefon cu doamna care ne comandă una-alta la Avon și Oriflame. Atunci mi s-a aprins un beculeț pe undeva și i-am zis mamei să îi spună să comande și acel gel de duș, chiar dacă nu îmi aminteam cum arată, cu ce e.

A doua zi aveam gelul de duș, cu doar 9 lei. Fie ce-o fi, mi-am zis. Cu 9 lei pentru 500 ml, chiar dacă spăl pensulele cu el sau îl folosesc pe post de săpun lichid și tot e ceva.

img1454608671490

Nu aveam încredere în gelurile de duș Avon, nu mai folosisem de muuult timp și ultimele pe care le-am folosit erau apoase și nu m-au impresionat deloc. Dar se pare că Avon avansează frumos și scoate produse din ce în ce mai calitative. M-am uitat pe lista de ingrediente și am fost surprinsă când am citit că are miere, lapte de soia, extract de lavandă, avocado, trandafir, angelica, ovăz și, dacă îmi dau eu bine seama, orhidee (orchis mascula). Nu mă așteptam. Bine, nu am găsit rodia și migdalele printre ingrediente, da’ deja cred că cer cam mult. E doar aroma prezentă. :))))

img1454608791061

Consistnța e cremoasă, ca un lapte lejer de corp, nu se risipește atunci când îl scot din tub, nu e foarte lichid.

Face multă spumă, curăță bine și delicat. De când îl folosesc, nu mai folosesc cremă de corp și îmi simt pielea foarte fină.

Mirosul e divin. Miroase a curat. Delicat. Fin. Simt ceva miros de migdală, dar o migdală dulce, nu acel miros amărui pe care îl simt în prăjituri. E subtil și totuși mă învăluie. Pielea rămâne parfumată o vreme bună după duș.

M-a cucerit și deja răsfoiesc catalogul după noi arome. Dacă îl găsesc și pe-acesta, îl cumpăr iar, pentru că în 10 zile am reușit să consum aproape jumătate din el. A fost folosit intens și celelalte geluri din baie au fost complet uitate.

Voi l-ați folosit? V-a plăcut? L-ați încerca?

Pupicici!

Un gând despre “Recomandare: gel de duș Avon Senses Spa

  1. Pingback: Goliciuni de Februarie (2016) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

