F.R.I.E.N.D.S. in a bottle

Saluuut!

Azi am ceva parfumat pentru voi! Este vorba despre noua mea iubire aromată, apa de parfum J by Jennifer Aniston.

La sfârșitul lui 2015 am devenit cumva dependentă de serialul Friends, am reușit să văd cele 10 sezoane într-un timp destul de scurt și după ce am văzut finalul, am rămas cu ochii-n lacrimi și în soare. Aveam nevoie de ceva cu care să mă consolez. Așa sunt eu. Mă atașez de chestii de-astea. De un actor, de un film sau mai rău, de un personaj.

tumblr_inline_ndvao7To1Q1rkg7ly-1422816862

Sunt o ciudată, dar mi-au plăcut pe rând Sailor Moon, Harry Potter, Viktor Krum, Aragorn, Joey… da, Joey! Dar hei…

tumblr_n0dqqtXJUA1s9ss8ko1_500

Bun… imediat după ce am terminat serialul, am început să caut informații, scene șterse, detalii despre o posibilă continuare… și nu știu cum am ajuns să văd că Jennifer Aniston are parfum. Nu, nu parfum… parfumuri! 3 la număr. Lolavie (2010), J by Jennifer Aniston (2014) și Near Dusk (2015). Dintre toate, cel mai mult mi-a făcut cu ochiul J by Jennifer Aniston, pentru piramida sa olfactivă foaaarte atractivă. Am căutat informații, review-uri și am aflat de pe fragrantica.com și youtube cum că acest parfum ar da acea senzație pe care o avem seara, după plajă, când avem pielea fierbinte, unsă cu o loțiune de plajă scumpă și ne grăbim spre camera de hotel pentru a ne odihni. M-a înnebunit descrierea asta pe care nu o singură persoană i-a făcut-o, ci muuulte. Ba chiar am citit review-uri pozitive din partea bărbaților.

De obicei nu mă omor după parfumurile vedetelor, în general sunt destul de simpluțe, fără prea multă personalitate. Până acum mi-au plăcut doar Killer Queen și Mad Potion de la Katy Perry și Intimately de la Beckham.

Parcă citisem pe undeva că vedetele nu se implică prea mult în crearea unui parfum ce le poartă numele, dar studiind-o puțin pe Jennifer Aniston, mi-am dat seama că nu și-ar pune numele pe vreo porcărie. Pare genul de om perfecționist, care nu acceptă căi de mijloc și care vrea să fie totul făcut cum trebuie. Si mai ales, care nu suportă să fie pus într-o situație ridicolă. Acesta a fost unul dintre cele 3 motive pentru care mi-am dorit parfumul. Îmi amintește de perioada Friends, pare să miroasă a plajă și a vacanță și am încredere în gusturile lui Aniston.

Spre sfârșitul lunii ianuarie au fost părinții mei plecați la munte și cum treceau prin București, m-am rugat de mami să intre în mall să îmi cumpere și mie parfumul. I-am înnebunit pe toți, pe mama o trimit în mall, pe duduiu îl trimit în mall… ei fiind oameni care ocoleau cu grație parfumeriile. :)))

În fine, a intrat mama în Douglas (singura parfumerie care îl comercializează, din câte știu eu), a găsit o fată amabilă și care își cunoștea marfa din magazin și a pus mânuța pe „Anistoanca” mea.

12662635_1104270592936737_8417731408959128807_n

12523169_1104698669560596_5002090791897977292_n

130 a costat apa de parfum și are 85 ml. Suficient cât să mă bucur de ea toată vara. Am primit și cele două mostre de unt pentru unghii.

Sticla e superbă, degradé-ul mă duce cu gândul la mare și îmi amintește ce dor îmi e de ea.

Conform Fragrantica, parfumul are următoarele note:

Note de vârf: nufăr, bergamot și note marine;

Note de mijloc: iasomie Sambac, magnolie și frezie;

Note de bază: vanilie de Tahiti, mosc și lemn de santal.

Am desigiat cu nerăbdare parfumul și am pulverizat pe mână. Nu îmi imaginam că o să îmi placă atât de mult!

Inițial simt ceva citric și curat, de la notele acvatice și bergamot. Pur și simplu simt că trag aer curat în piept. Simt că începe să adie vântul într-o zi călduroasă și mă bucur de un moment de răcoare.

Apoi urmează un mix de floricele albe și delicate iar în final rămâne o aromă firavă de vanilie și încă ceva. Mosc aș zice, dar moscul încă e o necunoscută pentru mine, așa că nu vreau să fac o greșeală.

Per ansamblu, parfumul mă liniștește, mă mulțumește. Îmi creează starea aia pe care o am când știu că a mai trecut o zi frumoasă.

E un parfum cald, în sensul de… „cozy”… intim. Nu e un parfum cu care vrei să te faci remarcată, ci pe care îl păstrezi pentru tine.

Se menține aproape de piele, siajul e aproape inexistent, iar persistența e medie, de doar câteva ore.

Dar e o plăcere nevinovată, ca o prăjitură savurată în liniște. Ca bucuria primei adieri de primăvară. Ca o zi la plajă.

M-a surprins plăcut și îl voi folosi cu drag. Nu credeam că mi se va potrivi atât de bine.

Voi l-ați încercat?

Pupicici!

Sursa gif: Google images.

4 gânduri despre “F.R.I.E.N.D.S. in a bottle

  1. Mi-a plăcut mult Friends (rămâne serialul meu „de suflet”, deși am văzut o mie de seriale și mi-au plăcut multe, cred că e singurul pe care l-aș și revedea) și-mi place Jennifer Aniston, așa că m-ai stârnit cu parfumul ăsta! Pe ea o știam cu mult înainte să văd serialul, iar când am văzut primul episod credeam că mi se pare că e ea, la cât era de tânără. :))
    Cică mai scot ceva acum cei șase, n-am citit prea multe detalii, dar sunt curioasă. 😀

    • Cand ma gandesc ca am ocolit o vreme serialul, imi vine sa imi dau pumni. :))
      Stiam ca e cu ea, imi placea mult de ea inainte. Dar acum nu o mai plac atat de mult, nu mi se pare un om prea prietenos. 😀 Daaaar o admir, pare o femeie puternica si hotarata.
      Au avut o intalnire saptamanile trecute, dar Chandler a lipsit. Nu stiu ce s-a discutat, dar sper sa aflam si noi. Nu m-am mai imformat.
      Parfumul e o adiere… merita incercat. O zic eu, care sunt cu parfumurile tari si dulci de obicei. :))

Lasă un răspuns

