Al patrulea SuperBlog

Hello, lume!

Am înțeles că s-a dat drumul la șmenozeală. Spring SuperBlog 2016 vine cu pași repezi și eu sunt pregătită să scriu.

Mai sunt câteva zile. Să vină probeleeeeeee, să se ascută creioaneleee, să se curețe tastaturileeee!

De data asta nu mai sunt războinică, sunt relaxată. Fie ce o fi. Eu fac ce știu mai bine, adică scriu. Am deja experiența celor 3 ediții prin care am trecut ca rața prin apă și mă simt uuun picuț mai în formă. Rotundă.

SuperBlog, mă înscriu. Sunt aici. ❤

Trăiască.

Sunteți pupați, mâine ne vedem cu bujori în obrăjori.

8 gânduri despre “Al patrulea SuperBlog

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Dana! Fara tine, n-ar mai fi nici atmosfera competitiei la fel 🙂
    Iti multumim pentru participare si iti dorim mult succes. Si relaxare pana la final!

Lasă un răspuns

