Wishlist de primăvară

Salut!

Fete dragi, sper că ați avut un 8 Martie superb ca voi! Să aveți în continuare o primăvară minunată! Îmi pare rău că nu am dat pe-aici ieri, dar am avut o grămadă de treabă la magazin șiiiii am ajuns frântă acasă.

Am găsit timp între două probe să scriu și ceva pentru suflețelul meu cosmeticos! :)) Am tot amânat wishlistul, mai ales că pe parcurs mi-am luat majoritatea chestiilor pe care mi le doream (apropo, aș vrea să fac și un hahahapciu-haul).

Acum, odată cu venirea primăverii, se umplu căpuțurile noastre de fluturași, unicorni și zâne colorate și ne dorim chestii, deși mai avem un șifonier plin, un dulap plin… eh, mă înțelegeți.

Strategia mea în viitorul apropiat e să cumpăr produse de calitate, astfel încât să nu mai cumpăr 5 de același fel. Unul și bun. Eficient. Începem?

Îmi doresc foaaaarte mult o fustiță plisată, într-o culoare deschisă, feminină, pudrată, soft… am găsit-o pe-aceasta la Stradivarius și dacă o găsesc în magazin la următoarea vizită (și, desigur, dacă îmi vine bine acest model – cam nepotrivit pentru fetele cu puțină burtică) sigur o voi cumpăra.

Screenshot_2016-03-09-12-34-37

*sursă

Niște balerini mi-ar trebui și nu vreau să dau prea mulți bani pe ei pentru că oricum mă țin doar un sezon. Deci aici nu vreau ceva sofisticat, voi merge la un magazin de la mine din oraș. Fotografia este cu caracter demonstrativ doar. :))

4cd19fd7c436d75f0d046c959135498d

*sursă

Am și la capitolul cosmetice câteva dorințe…

Mi s-a spus că BB cream-ul Normaderm de la Vichy ar fi foarte bun. Camelia a spus că efectul e foarte mișto. Având crema Normaderm de la ea și știind că e faină, chiar vreau să încerc și BB-ul. Oricât de mult mi-ar plăcea un fond de ten, tot un BB cream e mai potrivit pentru tenul meu amărât.

Screenshot_2016-03-09-12-28-39

*sursa

Presupun că ați aflat de noile rujuri mate Bourjois Soufflet de Velvet. Am pus ochii pe o nuanță și aștept să pun mânuța pe ea. VIPeach pe numele mic. 😀

=0688db529b035221743a9ff624a6fa0c

*sursa

Tot de la Bourjois mi s-a pus pata pe un lac de unghii La Laque, nuanța Lycheers.

bourjois lycheers

*sursa

Și ca să las bomboana la urmă… mi-aș dori un gel pentru curățarea tenului. Am avut acum doi ani tot de la Cami, un mini gel de la Clinique și Doamne, cum mi-a mai plăcut. Problema e că-i peste suta de lei și nu știu sigur dacă mă lasă inima să dau atât. Mai ales că de aproape 4 ani folosesc același gel (cu mici pauze pentru câte-o miniatură) și mi-e teamă să îl schimb. :)) Să vedem dacă mă răzgândesc sau nu.

clinique-facial-soap---savon-visage-clinique_597_1_1440946548

*sursa

Vedeți cât sunt de cuminte? 😀

Nu îmi doresc multe, dar mi le doresc muuuult! Și cu puțin noroc mi le iau pe toate.

Voi ce vă mai cumpărați primăvara asta? 😀

Pupicici!

5 gânduri despre “Wishlist de primăvară

  1. Mdap, cam asa am ajuns si eu. Prefer sa dau mai multi bani si sa iau un singur lucru fain decat 3 care sunt asa si asa. Legat de zgarcenia pentru Clinique, te fac sa razi? Am pe lista de Doamne cat vreau dar cat de scump e…tot un produs Clinique. O crema de ochi pe care am laudat-o anul trecut. In viata mea nu am folosit ceva mai meserias si de atunci tot incerc sa ma conving. Ar fi o premiera pentru mine sa dau peste 100 de bistarei pe ceva care nu e o paleta de farduri sau incaltaminte!:)) Dar vai cat o vreau!

    • Atunci hai sa o facem, soro! Hai sa ne facem pielea sa zambeasca. :)) Eu recunosc ca inca sunt intre gelul de curatare sau o crema, ceva. Am o mini crema Clarins si Doaaamne cum imi placeeeeee! De-aia sunt cumva indecisa intre Clinique si ea.
      Daca te referi la crema cu capacel albastru si ea avea culoarea rozalie, da, e faina rau! Am avut si eu o miniatura si efectul era uau, cel putin cel de moment. Era asa siliconata, parca stergea defectele. ❤

Lasă un răspuns

