Diego and my vanity table

Să îți găsești partenerul potrivit nu mi se pare greu. Greul abia atunci începe, zic eu. O relație perfectă înseamnă să construiești ceva cu acea persoană minunată, indiferent că vorbim despre ceva la nivel emoțional sau ceva palpabil. O casă, de exemplu. Un copil, de ce nu?
Important e să fie armonie, calm, înțelegere și multă, multă iubire. Că dacă nu e iubire, nu poți răbda când vine nebunul cu o pasăre împăiată pe care ți-o agață fericit pe peretele din sufragerie, sau când își aruncă șosetele murdare care se lipesc de tavan, făcând invidios și cel mai calitativ adeziv.

Dar nu aici voiam să bat.

Dacă nu era iubire, turbam când mi-a zis soțul meu drag că vrea să decoreze sufrageria din casa noastră nou-nouță ca în nu știu ce loc i-a plăcut lui. Mi-a arătat și o poză de m-am clătinat vreo două zile, dar nu de bucurie.

Aici voiam sa ajung: o relație perfectă, pe lânga iubire are nevoie și de compromis.
Așa că i-am zis duduiului din dotare că dacă el vrea să pună babuini bălțati în sufragerie, o să pun și eu în dormitor ce vrea mușchiul meu neantrenat. Și a acceptat. Ba chiar mi l-a recomandat pe Diego. Numai de glume nu îmi ardea în momentul ăla, așa că i-am răspuns înțepată că e un bădăran.

„Nu, femeie. Diego nu e un bărbat. E o firmă care o să îți aducă acasă toate nebuniile de care ai nevoie.”

Așa mai merge. L-am căutat pe Diego pe internet. Apoi am mers la el. Împreună cu soțul, dar am căutat separat ce aveam nevoie pentru a ne decora camerele după gustul nostru.

Am fost întâmpinați de consultanții Diego care ne-au invitat la o cafea (apropo, să îi intreb ce cafea era, că tare bună fu) și am discutat (tot separat) despre ce ne-am dori. Persoana cu care am vorbit era foarte simpatică, deschisă și cu concepții moderne. I-am povestit că ideea mea e să îmi aleg decorațiunile în funcție de măsuța de toaletă pe care am primit-o în dar de cununie de la mama. De fapt, acea măsuță era și unul dintre motivele pentru care ne-am mutat în altă casă. Era prea elegantă, prea fastuoasă pentru un apartament mic.

04936780c72c6a326654aa62f2f16258

Și cum sunt pasionată de tot ce înseamnă cosmetice, machiaj, coafuri și alte minuni specifice doamnelor… măsuța mea cu farmece trebuie să fie piesa principală în dormitorul meu. Doamna care mă ajuta a fost încântată de ideea mea.
Îmi doream ceva simplu, neutru, pudrat, soft. Îmi doream lumină și spațiu în cameră. Ceva feminin, dar nu exagerat.

Am vazut impreună cataloage întregi, mi s-au adus mostre de material pentru a simți materialul din care sunt confecționate perdelele. Îmi plac oamenii profesioniști, îmi plac oamenii care știu ce vând, cum vând și cui vând. Gândurile mi-au fost citite instant și pentru fiecare produs ales mi-au fost recomandate următoarele care să se potrivească.

Pentru că mobila e albă și voiam draperii violet, restul produselor alese au fost tot în nuanțe reci.

Așa că am ales parchet laminat cenușiu, simplu, deschis la culoare.

5996285597739-laminalt-padlo-woodstep-luxury-10mm-11023-hamuszinu-tolgy-enterior-01

Perdeaua nu am vrut-o complicată, brodată, cu buline. Am vrut o perdea simplă, fină, albă. Și foarte transparentă, pentru a fi într-un plăcut contrast cu intensitatea draperiei. Am aflat cu bucurie că pot cumpăra tot de la ei și galeriile pentru perdele, iar perdeaua și draperia îmi vor fi tivite tot acolo. Gratis. Pentru că sunt clientul lor.

Am ales un covoraș pufos violet. M-am gândit inițial la o mochetă, dar mi-a rămas gândul fixat pe covoare, așa că am rămas la covorașul movuliu. Oricum, chiar de-aș fi ales mochetă tot bine era, pentru că nu era nevoie să bat drumurile pentru a găsi pe cineva să o surfileze. S-ar fi rezolvat tot la Diego, la un preț promoțional.

5996285400961-szonyeg-whisper-heather-enterior-01

Pot să îmi mai doresc ceva? Da, pot să îmi mai doresc ceva. Să termine soțul meu mai degrabă „ședința” cu consilierul care îl va ajuta să își facă sufrageria ca-n filme (la propriu). Pentru că după ce discutăm detaliile livrării, costul de transport, perioada livrării în funcție de orele la care suntem disponibili, nu mai rămâne decât să plătim și să mergem acasă nerăbdători să primim produsele comandate. Și apoi începe nebunia amenajării căminului nostru.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

*Sursă foto:

  1. Pinterest vanity table
  2. Site-ul diego-romania.ro
6 gânduri despre “Diego and my vanity table

Lasă un răspuns

