Crema de mâini Neutrogena – o dezamăgire

Salut!

Da, știu că e al doilea articol pe ziua de azi, dar primul a fost pentru concurs și simțeam nevoia de a da de gard cu un produs.

Nu îmi place să scriu review-uri negative, mă simt prost, vinovată, mă simt de parcă aș face un rău mare. Dar ce să facem? Trebuie să le spunem și pe-astea, nu se poate să avem doar cuvinte de laudă pentru cosmetice. Dar țin neapărat să menționez că e doar părerea mea, nu înseamnă că e un produs prost sau că vouă nu o să vă placă.

Am mai menționat pe blog că iarna am mâinile foarte uscate pentru că se adună toate… frigul, vântul, praful, soluțiile de curățare de la serviciu… pielea era crăpată, iar buricele degetelor erau atât de uscate încât când aplicam crema de față, simțeam că mă zgârii cu degetele. Aveam vreo 4 creme de mâini acasă, dar niciuna nu mai făcea față.

La teveu tot vedeam reclama la Neutrogena, că are, că face, că drege… pe facebook săriseră fetele că e bună, că instant face mâinile ca fundul de bebiță, că unicorni, că zâne.

20160321_212450

Hai frate să dau dooj’ de lei pe miezul ăla de cremă, că o fi așa cum zic fetele.

M-a cam durut sufletul să dau 20 de lei pe ea, dar am avut încredere că îmi va face bine.

Iată ce scrie pe ambalaj: „Asigură vindecarea imediată, de durată și protecție chiar și pentru pielea foarte uscată, aspră și crăpată. Formula sa îmbogățită cu glicerină ameliorează instantaneu și protejează mâinile uscate și crăpate. De la prima aplicare, mâinile tale vor fi mai netede și mai catifelate.”

20160321_214844

De asemenea, pentru că e foarte concentrată, ar trebui ca tubulețul de 75 ml să fie suficient pentru 300 de aplicări.

Până aici, toate bune. Daaaar când am aplicat-o pe mâini și am văzut că are aceeași consistență ca și cremele SOS de la Nivea, Cien și o altă cremă cu glicerină pe care o știu eu… mi-am dat seama că e doar o altă cremă plină de glicerină, greoaie și lipicioasă. Singura care mi s-a părut mai lejeră din toate cele menționate a fost Nivea.

20160321_212510

Așa a și fost. Am întins-o bine pe piele, am masat și am așteptat. Am simțit pielea lipicioasă mai bine de o jumătate de oră.

Durează foarte mult până să simt efectiv că s-a absorbit.

Creează o peliculă la suprafața pielii, ceva alunecos, enervant.

Da, după ce se absoarbe crema, pielea se simte catifelată, deși dacă presez un pic mai tare palmele una de cealaltă, încă simt că se lipesc. DAR! Senzația de catifelare durează fix până mă spăl pe mâini. De exemplu, aplic crema seara, iar dimineața, după ce termin cu spălatul pe față, pe mâini și îmi pun halatul pufos… simt din nou țepișorii de pe degete cum se agață în puful halatului.

Acum mă întreb… dacă principala calitate a cremei e calmarea și catifelarea instant, de ce nu au făcut-o mai lejeră? Efectiv o simt, simt ca și cum aș purta o pereche de mănuși invizibile chiar și după mult timp de la aplicare.

După atâtea laude, pe mine m-a dezamăgit. E greoaie, lipicioasă și prea puțin eficientă. Și foarte scumpă. Nivea, de exemplu, e până în 10 lei. Cien e vreo 6 lei. Cealalta, pe care nu o menționez aici, e 10 lei pentru 100 ml.

Deci ce atâta formulă norvegiană când dintr-un foc am găsit două nemțești și una românească identice și mult mai accesibile?

A, da. Ceva ce îmi place: mirosul. Are un parfum plăcut, floral, subtil. Dar tot nu merită 20 de lei.

Sper să nu fiu înțeleasă greșit, nu am nicio problemă să dau niște bani pe un produs care își face treaba, dar în cazul de față au fost niște bani aruncați pe fereastră.

Sorry, Neutrogena. 😦

Voi ați încercat-o? Vă place?

Pupicici!

9 gânduri despre “Crema de mâini Neutrogena – o dezamăgire

  1. Am incercat-o si am avut cam aceleasi pareri cu tine. Din pacate ma confrunt cu probleme similare si iti tot zic dar nu ma asculti” Ia Cosmetic Plant. Ori aia cu ulei de catina si masline, ori cea noua cu miere si ce o mai fi. Sunt fantastice, textura e mega ok si chiar fac treaba. Spre deosebire de Neutrogena o sa vezi ca va fi nevoie de cateva zile sa vezi efectele dar efectele RAMAN.

    • Aia cu ulei de catina e fantastica, imi pare rau ca nu am luat-o. Mi s-au urcat fitele la cap probabil. :)) Sa mai consum din asta si de data asta chiar o sa iau Cosmetic Plant. :3

    • Multumim Deena pentru recomandare!
      Cremele de maini oferite de Cosmetic Plant le puteti comanda de aici: http://shop.cosmeticplant.ro/toate-aplicatiile/maini
      Iar recomandarile noastre sunt :
      – Crema Nutritiva pentru maini si unghii, cu ulei de Argan – crema lejera de folosit zilnic la birou,
      – Crema reparatoare cu extract de Galbenele – crema cu o textura bogata perfecta pentru maini foarte uscate,
      – Crema inters hidratanta cu Miere – potrivita pentru ingrijire si maini mereu catifelate

  2. da, nici pe mine nu m-a impresionat foarte tare crema de maini. in schimb cea de corp fara miros e fantastica! cea mai buna crema de maini pe care am folosit-o este cea de la Caudalie! nu o „bate” nimic! se absoarbe repede, nu lasa reziduuri lipicioase si miroase divin de subtil! 😉 xx, Annie | Annie’s Beauty

  3. Pingback: Goliciuni de iulie (2016) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

