Farmec vs Păr: 1-0 în minutul 3

Când am început eu să mă epilez, prin Epoca de Piatră, tot procesul ăsta dura… și durea… și mai dura un pic.
Petreceam ore întregi în saloane de cosmetică mici, înghesuite și călduroase… unde uneori ceara era prea fierbinte și lua trei straturi de piele odată cu părul nedorit… alteori, în timp ce copanele-mi erau defrișate, mă trezeam cu câte-un cap de tanti de după draperie, cerând și ea un epilat lung, joi.
Am zis că m-a lovit norocu’-n cap când au fost inventate epilatoarele electrice și că m-a lovit avionul când am nimerit cel mai prost epilator din câte există în lume. În plus, de unde timp să stau să bibilesc fiecare firicel? Atunci care e soluţia pentru mine? Să mă rad pe picioare? Nu, merci, de tăieturi nu am nevoie.

Atunci mi-a picat fisa. Stai mă, că există creme depilatoare! Problema era că dura atât de mult până își făceau efectul, încât la un moment dat mi s-a luat și de ele. Vedeam lejer un episod din Friends în timp ce acţiona „minunea” pe picioare.
Așa că atunci când am auzit despre crema Farmec, cu timp de acţiune de doar 3 minute și cu indepărtare sub duș, am pufnit enervată. Haaai, mă! Sigur durează 3 minute! Lasă că știu eu cum e cu cremele astea!

depilatoare

Așa că am întins-o frumușel pe pe piele și am plecat să fac o cafea și să răsfoiesc un pic facebook-ul. Cu puţin noroc, poate reușesc și să nu ating picioarele de toate cele prin bucătărie. Am pus eu lejer de cafea, am lăsat-o să fiarbă în ibric și am deschis facebook-ul. Așa, ca o aroganţă, am folosit trucul meu pentru a verifica dacă e timpul să înlătur crema: am luat un șerveţel, l-am împăturit bine și am frecat o bucăţică de piele. Mă așteptam să se cureţe crema și să rămână părul. Am făcut ochii mari: pielea rămăsese fină și fără vreun fir de păr rătăcit. Așa că am fugit la baie să mă spăl pentru a vedea mai bine minunea!
M-a lăsat mută! Am înlăturat repede crema cu un burete, am clătit pielea și am observat cu maximă bucurie că gata, am găsit crema depilatoare care își face treaba cu adevărat.
Bine, după ce am spălat picioarele a fost nevoie să spăl și bucătăria de zaţ și caimac pentru că, aţi ghicit, nu oprisem focul la cafea.
Așa că data viitoare când voi plănui să mă epilez, voi evita să mai fac cafele, să aplic crema pe picioare când începe serialul crezând că acționează până la pauză… sau să-mi sun iubitul să îi cer socoteală pentru un like pe care l-a dat cuiva acum doi ani și o sută șaptezeci și opt de zile la opt seara… și nici nu voi începe să scriu articole. Pentru că noua cremă depilatoare Farmec e altfel. E creată parcă pentru femeia modernă, care nu are timp de pierdut, care vrea să cucerească lumea aici, acum.

Eu am ales crema pentru epilare rapidă, cu timp de acționare de doar 3 minute și cu îndepărtare sub duș, cremă îmbogățită cu ulei de Argan care, după cum știm deja, hrănește pielea și o lasă extrem de catifelată.

crema-depilatoare-rapida

Dar nu e musai să alegeți și voi la fel ca mine, pentru că gama e extrem de vastă. Ați putea alege crema pentru piele sensibilă, cu extract de vanilie, crema pentru piele normală, cu extract de orhidee, saaau, crema depilatoare TEENager, pentru pielea delicată a adolescentelor, îmbogățită cu extract de zmeură. Dacă ești bărbat și acum strâmbi din nas, să știi că au și pentru tine o cremă. Cu extract de Boswellia Serrata și cu timp de acționare tot de 3 minute. Pentru că știm că voi sunteți niște masculi foarte ocupați și nu puteți sta locului o clipă!

farmec_superblog_proba

Când voi folosi crema data viitoare, voi avea grijă să îmi planific în cele 3 minute activități plăcute și care nu mă țin departe de duș mai mult decât trebuie. Poate voi face două serii de exerciții pentru tonifierea brațelor, că tot vine vara cu pași repezi. Sau poate voi băga la microunde o pungă cu floricele, sau voi asculta melodia preferată, țopăind prin casă.

Voi ieși pe balcon să respir un pic de aer curat și să urmăresc de departe agitația orașului…

Sau îi voi trimite lui un mesaj drăguț, cu care să-i înveselesc ziua. 🙂

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016!

Sursa foto: farmec.ro

10 gânduri despre “Farmec vs Păr: 1-0 în minutul 3

  1. Așa pățesc și eu cu serialele. Mă prinde episodul și uit că am dat drumu la apă-n cadă, că am vopseaua de păr pe cap…uit și mă trezesc cu piscină-n casă și cu o nuanță mai deschisă decât e cazul, la păr. :))

  2. Pingback: SuperBlog | Proba 15. Ce poți face în 3 minute?

Lasă un răspuns

