Credit pentru credit

„Cuvintele sunt sursa noastră inepuizabilă de magie…”, spunea Albus Dumbledore în Harry Potter.

Prin cuvinte putem da naștere unor povești, unor lumi complet noi, cuvintele ne apropie și ne leagă. Dar când cuvintele sunt aruncate la întâmplare? Dar când, mai rău, cuvintele sunt alese anume pentru a face rău sau pentru a dezinforma?

Când am devenit bloggeriță, în 2010, tot ce îmi doream era un colțișor numai al meu, unde să-mi pot scrie ideile ca-ntr-un jurnal. Dacă-mi spunea cineva atunci că o să scriu despre cosmetice, probabil îl luam peste picior. Pe vremea aia abia dacă aveam un fond de ten si o paletă de farduri.

Ideea de a scrie despre cosmetice a venit odată cu dorința de a găsi mai multe informații în online-ul românesc. Căutam, căutam și nu găseam informații despre produsele care mă interesau. Mă gândeam la alte femei care poate doresc informații despre produsele pe care le dețineam eu și aveam o dorință extraordinară de a scrie…

Dorința s-a concretizat acum aproape 3 ani, când, căpătând ceva experiență la locul de muncă, am ajuns într-un punct în care îmi permiteam să scriu o părere cât de cât avizată.

Pentru că despre asta e vorba, la urma urmei. Să scrii despre ce te pasionează, dar să ai un cuvânt de spus, să știi despre ce vorbești. Cititorii se pot câștiga ușor, dar te pot abandona la fel de ușor când bați câmpii. Pentru a fideliza cititorul, ai nevoie de mai mult. Să obții credit în online nu e așa ușor precum se crede.

Și mă voi referi strict la domeniul meu de activitate, dar mai întâi vreau să spun ceva: nu poți fi blogger dacă nu știi să scrii corect în limba ta maternă.

Dar să revenim la oile noastre. M-am gândit să dau câteva exemple de lucruri care să vă ajute să vă construiți o imagine frumoasă în online.

Autenticitatea, experiența personală cu produsele, sunt lucruri care ajută cititorul să își formeze o părere mai clară. Nu te poți numi blogger de beauty dacă umpli blogul cu comunicate de presă reci.

Amprenta personală asupra textului face orice articol mai ușor de citit. Eu nu pot citi bloguri unde limbajul e sec, așa că îmi scriu articolele în stilul personal, glumeț, dar nu (prea) bășcălios.

Onestitatea e calitatea pe care o prețuiesc enorm la un blogger. S-a întâmplat să citesc păreri 100% pozitive despre un produs, ca după o perioadă să văd același produs în categoria cu dezamăgiri. Nu vă fie frică să vă expuneți părerea sinceră despre orice, indiferent dacă acel produs e primit sau cumpărat.

Postările frecvente. Oamenii vor să audă de tine odată ce au început să te placă. Dacă dispari cu lunile… nu vei mai prezenta interes și își vor pierde încrederea.

Imaginea personală. Da, contează mult. Nu poți să scrii despre produse de înfrumusețare și tu să fii neîngrijită, nu poți avea un blog despre unghii, de exemplu, dacă unghiile tale arată hidos.

Calitatea textului. E aiurea când caut informații și găsesc numai „da, am acest produs, e fain acest produs,  îmi place”. Detalii, avem nevoie de mai multe detalii. Nu te pricepi? Stai acasă.

Calitatea imaginilor. Nu, sub nicio formă nu te poți numi blogger de beauty dacă ai fotografii tremurate, întunecate, „puricoase”. E jenant.

11800960_10206701517231544_746397582_o

Aici am și soluția. Pentru fotografii reușite, e nevoie de aparatură performantă. Știu, sunt scumpe, dar vrem o imagine impecabilă și un drum în beauty-blogging. Nu e rost de îngrijorare, deoarece și pentru asta se poate obține un credit. Dar un credit în bani.

Un credit (credit de nevoi personale sau chiar un credit pentru prima casă) nu se obține greu cât timp te lași pe mâna profesioniștilor. Ei sunt brokerii de credite de la AVBS, care vă pot facilita obținerea unui credit rapid. La ei poți apela în momentul în care vrei să te ții de treabă. Practic, creditul trebuie privit ca un ajutor. Creditul bancar te ajută să îți croiești un drum spre… creditul tău personal în online. Credit care te ajută să îți menții reputația.

AVBS-CREDIT1

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016!

Sursă foto: arhiva personală.

6 gânduri despre “Credit pentru credit

Lasă un răspuns

