Am dat atacul la portofel (haul de primăvară)

Salut!

Am revenit. E primul articol pe care îl scriu după SuperBlog și mă simt așa, ușor amorțită. :)) Mă obișnuisem cu termenele-limită și altfel nu prea pot funcționa. Nu reușesc deloc să mă urnesc din loc să mai scriu trei vorbe pe blog. Sunt într-o continuă oboseală, mă simt ca o babă ramolită care are nevoie doar de odihnă și un culcuș cald. Și mâncare, multă mâncare. Mi-e foame, nu îmi e foame, eu mănânc. Ca găinile, pic pic pic toată ziua, zici că stomacul meu nu are fund.

În fine, alta era ideea. Zilele astea voi reveni și cu articolul cu impresii de după Spring SuperBlog, dar până atunci, mi s-a cerut pe ici pe colo… haul! Și slavă Cerului, am ce să vă arăt! Inițial am vrut să scriu doar despre ce am cumpărat duminică de la București, dar pentru că mai aveam produse noi, despre care nu am scris nimic, am zis să le includ. Cu alte cuvinte, am dat atacul la portofel și am rămas lefteră. Nici nu am tupeu să fac un calcul, că mă îmbolnăvesc. :)) Și toate au fost cumpărate într-o lună, deci… o buuuuună parte din salariu. Noroc că nu sunt încă la casa mea, că mâncam răbdări prăjite până la salariu. :)))

Dar haideți să începem cu ce am cumpărat în scurta vizită la București. Nu am găsit tot ce mi-a trebuit (la sandalele Zara nu am găsit numărul meu, iar pantalonașii scurți H&M lipseau cu desăvârșire din magazin, deci voi comanda pe net) așa că am cumpărat și chestii care nu erau pe listă.

20160418_201329

  • primul lucru pe care l-am făcut, a fost să intru la Douglas, să îmi iau rujul Souffle de Velvet de la Bourjois, dar nu nuanța pe care o menționam în wishlist, ci un roz, mai precis Fuchsiamallow. Nu am încă o părere clară despre acest ruj, deci nu vreau să mă grăbesc, să zic vreo prostie;
  • creionul de buze Flormar nr. 229 e minunat, e un roz nude superb. Voiam un creion de buze pentru că nu aveam niciunul și când am intrat la Flormar cu ochii după ojă, am remarcat „snopul” de liplinere. Fiind ok ca preț, am riscat și bine am făcut.
  • etuiul pentru ochelari e de la H&M, mi-a plăcut mult nuanța lui rose-gold (evident, în fotografie nu se vede cum trebuie). Pentru că abia mi-am cumpărat ochelari de vedere am zis să nu îi mai terfelesc prin toate colțurile întunecate și să îi țin într-un locșor al lor;
  • ochelarii nu sunt luați din București, dar dau bine cu etuiul. :))

20160418_200559

  • am mers la dm să îmi iau geluri de duș Balea. L-am luat pe cel cu zmeură, al treilea flacon deja (nu mă mai satur de el), am luat unul cu limetă și aloe vera și în drum spre casa de marcat am zis să-l iau și pe-ăsta cu mango… ajung eu acasa, trece o zi, apoi văd că gelul meu de duș e șampon… :)))
  • am vrut un șampon uscat Balea, că Batiste am consumat 3 miniaturi, voiam să încerc și altceva. Abia aștept să îl încerc. Miroase a vanilieeeee!
  • cu lacul de unghii mult dorit, Rimmel 203 Lose your lingerie am luat țeapă, pentru că în Cora era la promoție, 6 lei și-un pic, iar eu am dat aproape 10. Mă rog, nu-i pagubă, dar pe ăia 3 lei îmi luam și acetonă. :)) În plus, când am ajuns cu el acasă și am vrut să îl încerc, am observat că avea ojă uscată la gura sticluței. Deci cineva îl încercase înaintea mea. Urrrăsc când se întâmplă asta. Se mai întâmplă să crape fierea în tine dacă nu vezi pensula unui lac de unghii, deși nu e corect să deschizi un produs care nu e al tău. Frate, dar nu mai mânji gura sticlei cu ojă, ce mama naibii!!! Mă îmbolnăvesc când văd femei făcând asta. Dacă tot faci o prostie, măcar fă-o curat, nu lăsa dovezi. Eu nici pe-ale mele de acasă nu le murdăresc, dar altele își permit să facă harcea parcea niște produse care nu sunt ale lor. De-asta îmi place să îmi iau ojă de la mine de la muncă, măcar acolo sunt sigură că sunt prima care folosește produsul respectiv. În plus, toată lumea se plânge că în dm-uri stau paznicii sau angajatele cu ochii pe ei mai rău ca jandarmii. Ei bine, în dm-ul unde merg eu pot să și valsez, nu se uită nici naiba. Probabil de-aia își permit clientele să folosească produsele.

20160418_201648

  • din Drogheria BebeTei mi-am luat un gel de curățare Bioderma Sebium, pentru că ofertă și pentru că l-am mai avut și mi-a plăcut la fel de mult ca Gerovitalul;
  • din Cora am luat noul deodorant Nivea pentru că Doamne, iubesc mirosul ăla! Mie mi se pare că e același miros ca al variantei Fresh Natural (sau ceva de genul ăsta) care era preferata mea acum niște ani;
  • săpunul Himalaya Herbals a venit cu noi pentru că i-a plăcut mamei mirosul, un miros fresh, „ierbos”;
  • crema depilatoare Farmec cu extract de zmeură a fost ieftină și oricum cea veche mai are un pic și merge la coș, deci se cerea una nouă. O asemenea cremă te scoate din impas, nu glumă. Mai ales că în ultima vreme sunt atât de puturoasă încât numai de epilat nu îmi arde.

Și cam atât cu ce am luat de la București. Acum intrăm în nebuniile luate de aici din oraș.

20160418_202429

  • ați mai văzut la mine gelul de duș cu lapte și miere (doar aromă, nu și în ingrediente) de la Nivea, dar cel de acum e varianta mare, apărută luna asta;
  • gelul de duș cu cacao (de data asta și în ingrediente) e nou nouț pe piață și nu puteam să îi rezist. E minunat! Pentru iubitoarele de Black Opium… încercați-l! 😀
  • micuța Bioderma a fost găsită din întâmplare la farmacia de unde îmi iau eu diverse vindecătorisme :))) și nu puteam să o las pe raft, pentru că au trecut aproape doi ani de când nu am mai folosit-o și îmi era doooor!
  • ce vedeți acolo, mânuța mea adică, nu e din greșeală în fotografie. Inelul voiam să îl arăt.  Îmi doream de mult timp un astfel de inel și acum l-am primit de la mami; ❤
  • benzile depilatoare cu extract de orhidee sunt minunate. Am încercat aseară una și pe lângă că ceara are un miros ușor floral, își face și treaba extraordinar. În plus, nu m-am ales cu iritații. Yassss!
  • îmi doresc de mult bb cream-ul Normaderm de la Vichy, abia acum am pus mâna pe el. Așteptam să ajungă Accord Parfait-ul pe la jumătate ca să nu îl abandonez plin. Pe el îl las pentru la toamnă, pentru că acum nu mai face față tenului meu gras. E drept, nici bb-ul nu face, dar nu l-am încercat decât fără pudră momentan. E ok, dar nu mă pronunț încă;
  • ce vedeți acolo negru cu portocaliu e cel mai groaznic ruj pe care l-am avut vreodată. E un ruj creion de la Avon. Miroase groaznic! Pe buze are un aspect brânzos, e foarte greu de întins, lipicios, bleah! Păcat de culoarea lui superbă, doar pentru ea o să îl mai port. Că în rest e teribil! E singura dezamăgire Avon din ultima vreme. Din fericire.

20160419_195518

  • am cumpărat din nou serumul cu perle de la Nivea. Mi-a plăcut mult prima dată, acum îmi place la fel de mult și îl găsesc perfect pentru perioada asta caldă, pentru că e foarte-foarte lejer!
  • nu puteam să nu includ șnurulețul cu bufnițucă. Iubesc bufnițele (he he… Hedwig…) și m-am bucurat când am văzut brățăricile astea. Tot mami mi-a luat-o;
  • laptele de corp Nivea Q10 promite fermitate în doar două săptămâni. Și, poate sunt eu nebună, dar după o săptămână pielea mea arată altfel. Dar mai studiez, nu vreau să spun prostii.

20160419_205744

  • de el uitasem. Unghiile mele trec printr-o perioadă aiurea. Sunt pătate, exfoliate, fragile. Aveam nevoie de un tratament serios și Sally Hansen era soluția. Observ o mică ameliorare, unghiile nu se mai exfoliază atât de tare și cresc văzând cu ochii, dar sunt conștientă că am nevoie de o perioadă mai lungă pentru a le avea din nou cum îmi doresc.

Asta da postare lungă. Pentru SuperBlog nu eram în stare să scriu atât, dar când vine vorba de aberat… :)))

Dacă vă interesează un produs anume (preț, review) spuneți-mi într-un comentariu și se rezolvă.

Voi ce v-ați mai cumpărat? Sunt singura nebună pe care o apucă nevoia de noutăți primăvara? 😀

Pupicici!

4 gânduri despre “Am dat atacul la portofel (haul de primăvară)

  1. Asta da cos de cumparaturi !! Imi place mult ca stii ce vrei si stii sa mai si scrii despre ele. Esti singura persoana, ale carui impresii despre cosmetice le citesc cu drag.

    P.S. Care-i inculpatul de la Avon, sa stiu sa ma feresc !

    • Merci!! La cate tepe mi-am luat cu cosmeticele in „tinerete”, am invatat sa ma invart in zona pe care o cunosc, desi uite ca rujul Avon dovedeste ca inca se poate sa gresesc rau. :)) E vorba de un ruj creion la vreo 22 de lei (cand e in promotie) si numele nuantei e Carefree Coral. Sunt alte produse Avon in care merita sa investesti, dar el nu, nu il recomand. 😀
      Te pup!

Lasă un răspuns

