15 Weird Questions Tag

Am văzut tag-ul ăsta la Deena și instant mi-am zis că-i rost de heităreală și chestii dubioase, deci o să-l preiau numaidecât. Fără alte detalii, să începem!

1. What’s a nickname only your family calls you?

Nu am porecle, dar ani de zile m-am chinuit să îi fac pe ai mei să îmi zică Maria în loc de Dana, apoi când am reușit, m-am trezit că tot Dana-i mai bine. Totuși, numele în casă mi-a rămas Mari, Meri, Marița și derivate. 😀

2. What’s a weird habit of yours?

Cred că am un început de tulburare obsesiv-compulsivă, pentru că verific de enșpe mii de ori o ușă, bag capul într-o încăpere de un milion de ori să fiu sigură că e lumina stinsă, că nu picură apa, că e un aparat oprit, etc.

A, da, și nu pun mâna pe clanțe. Pe clanțe pune toată lumea mâna, au microbi. Pitici pe creier am eu. Trăiască.

3. Do you have any weird phobias?

Insecte și broaște. Și sunt ipohondră. Rău.

4. What’s a song you secretly LOVE to blast and belt out when you’re alone?

Pharrell – Happy

Bebe – Razones

5. What’s one of your biggest pet peeves?

Ohooooooooooooo!

Urăsc când e frig afară și tot omu’ are nasul ușor umed în vârf și văd oameni prinzându-l între degetul mare și cel arătător și apoi pun mâna pe obiecte pe care pun și alții. Nu ai batistă/șervețel la îndemână? Măcar șterge-l pe dosul palmei, că nu sunt obligată să îți ating mucii.

Urăsc când oamenii dau cu deștiu’ prin gură și apoi numără banii. Mi se sucesc mațele în mine.

Urăsc când fustăresele scot banii din sân și își plătesc chestiile. O pățesc în fiecare vară la muncă, de obicei când mănânc. Îmi plac enorm banii scăldați în sudoare de țâță.

Urăsc când oamenii îmi suflă în gură. Te întâlnești cu ei și în loc de orice vorbă, bagă un „Uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff” din ăla de simți ce a mâncat anul trecut și ce i-a rămas prin măsele.

Urăsc când mi se vorbește cu „auzi iubita”, „auzi păpușă”, „auzi duduie”, „auzi fată”, „iubita”, „iubițica” iubispume. Mă lași?

Urăsc când oamenii își sug măselele, se scobesc în dinți, în nas. Ești în public, ‘te-n basca mea.

De ajuns sau mai zic?

6. What’s one of your nervous habits?

Îmi zgândăr fața. Când am nervi sau mă preocupă ceva, mă apuc și caut toate punctele negre de pe ten.

7. What side of the bed do you sleep on?

Dreapta. Dacă stau pe stânga nu dorm deloc.

8. What was your first stuffed animal and what was its name?

Am avut multe animăluțe de pluș, dar nu aveau nume. Erau micuțe, le primeam de Crăciun și le atârna mama apoi de mânerele dulapurilor.

Țin minte în mod special un cățel dalmațian pe care mi l-a luat tata de 1 sau 8 Martie, să mă împace că mamaia i-a dat drumul pe stradă Alinuței, un cățel găsit pe la bloc. Eram prin clasa a patra cred.

Apoi tot tata mi-a luat un iepure portocaliu din bâlci. Dar nu avea nume.

Apoi a urmat Martinică, pe care l-am iubit cu foc și cu care am dormit mulți ani, apoi Alin, un urs sforăicios primit de la mama când aveam 16 ani, apoi Ana, un ursuleț alb-crem. Pe ultimii 3 îi am și acum pe undeva prin casă. :)))

9. What’s the drink you ALWAYS order at Starbucks?

Nu am în oraș, dar când ajung la București beau ceva dulce, cu multă frișcă. Iarna trecută am băut toffee nut latte și a fost delicios. Acum, în primăvară am băut un frappuccino cu caramel. Nu beau niciodată același lucru.

10. What’s the beauty rule you preach.. but never ACTUALLY practice?

Spf, spf, spf! Folosiți spf voi, că eu nu folosesc! De ce? De-aia.

11. Which way do you face in the shower?

Asta-i chiar dubioasă. Răspunsul va fi la fel de dubios: și și. Doar nu o să mă clătesc pe spate stând cu fața la duș. Dăăă.

12. Do you have any ‘weird’ body ‘skills’?

Ar fi ceva, dar nu merită menționat. Neeeext!

13. What’s your favorite ‘comfort food’/food thats ‘bad’ but you love to eat it anyways?

Mâncarea picantă. Știu că mă doare burta, știu că am probleme, dar mănânc în continuare.

Și știu că medicul mi-a interzis să mai mănânc vreodată cartofi prăjiți. Dar.

14. What’s a phrase or exclamation you always say?

Înjurături de băieți și cu asta am spus totul. Dar nu în public. Mi-e scârbă de femeile care fac hărmălaie în public.

Și mai am una: „arză-te-ar terciu’!” :))

15. Time to sleep- what are you ACTUALLY wearing?

Haine de obicei. :))

Pijamale. Pijamale pijamale adică. De cele mai multe ori. Mai sunt și zile când port pijamale încropite, adică o pereche de pantaloni pufoși și un tricou asortat, sau ceva de genul ăsta.

Haidi mă că nu sunt așa dubioasă. Cred. :)))

Dacă vreți să preluați tag-ul dați-mi și mie link-ul, dacă vreți să răspundeți la întrebări în comentarii, chiar vă rog!

Sunteți pupați, ne vedem mâine cu produsele consumate.

 

6 gânduri despre “15 Weird Questions Tag

  1. Eu am scris doar una la pet peeeves, dar toate insirate de tine aici sunt valabile si la mine!:))) Adica stai…tu te intorci cu spatele la dus ca sa te speli pe spate? Whaaa, you can actually do that? Sunt cu tine la „injuraturile de baieti”, dar de cand am copil am trecut-o pe „in puii mei” ca nu pot sa o zic romaneste si direct. Ma bucur ca ai facut si tu tag-ul, puteam sa pariez ca esti o dubioasa!:P

  2. :))) M-ai amuzat copios! Eu am cam intrat in gashca spf – greu, dar am intrat! Incerc sa pledez cauza si sotului meu dar nu cumpara asa ceva!!! In privinta mancarurilor, la fel sunt… phiii!
    Hugs, Maria! 🙂
    Ilda
    Lavender thoughts

    • Am incercat, Ilda, dar il urasc din ficati. :))) Asta vara m-am simtit bine si cu spf 50, anul asta nu il mai suport, maximul pe care il tolerez e spf 20 dintr-o crema Yves Rocher. Dar sa aplic si crema si crema cu spf si machiaj deja mi se pare prea mult, la sfarsitul zilei am tenul atat de urat si incarcat incat am renuntat.
      In general mania asta de a te acoperi din cap pana in picioare cu un produs in plus ma scoate din sarite asa ca am renuntat.
      Puuuuuup!

Lasă un răspuns

