Nivea – lapte de corp pentru fermitate (impresii)

Hei!

Acum vreo lună am aflat că a apărut un nou produs Nivea, un lapte de corp cu Coenzima Q10 și am zis să-l încerc, pentru că oricum rămăsesem fără cremă de corp și crema de mâini Neutrogena e un fail total. Așa că am pus gheara pe ea și m-am pus pe testat.

20160504_193143

Iată ce informații am găsit pe ambalaj:

„Îți dorești o piele mai fermă și energizată în fiecare zi?

Formula avansată cu „complex de energie” ce conține Coenzima Q10 și L-Carnitina sporește nivelul de energie al celulelor. Laptele de corp pentru fermitate:

  • îmbunătățește vizibil fermitatea pielii în două săptămâni;
  • lasă pielea cu o senzație de energie;
  • îngrijește intensiv și protejează pielea împotriva uscării.”

20160504_193205

Știu cu ce „mă laud”. Am celulită, nu fac sport, se-nțelege că picioarele mele nu sunt în cea mai bună formă. Zic doar de picioare pentru că e zona mea cu probleme.

Dar crema asta promitea fermitate în doar două săptămâni! Daaa, sigur, fermitate – mi-am zis. Îți dai seama ce fermă o să fie pielea mea datorită unei simple creme.

Și totuși am început s-o folosesc zilnic, masând ușor pielea până se absorbea produsul. Consistența e lejeră, dar mie toate cremele Nivea pentru corp sau mâini mi se par ușor grăsuțe. Ușor. Totuși nu lasă o peliculă neplăcută și nici nu îmi simt pielea lipicioasă.

Mirosul e plăcut, curat.

Am zis s-o folosesc două săptămâni zilnic, exact așa cum este menționat pe ambalaj, ca apoi să îi trag de mustăți că minunăția lor de cremă nu face tot ce promite.

N-am avut ocazia, pentru că produsul este eficient!

Nu pot să spun că mi-a dispărut celulita, nici măcar nu promite asta. Dar per ansamblu, pielea se simte muuuult mai catifelată și hidratată. Mai elastică. Nu am pielea uscată (mai puțin palmele care sunt un deșert) de obicei, dar nu știu, era ternă (dacă pot să-i spun așa). Iar acum pare mai sănătoasă, mai suplă. Arată mai bine.

Nu știu ce aș putea să mai spun despre un astfel de produs. Esența a fost spusă. Îmi place mult de tot! E ieftin (14 lei), miroase bine, hidratează bine și face tot ce promite.

Voi l-ați încercat?

Pupicici!

 

9 gânduri despre “Nivea – lapte de corp pentru fermitate (impresii)

  1. Mai eu nu prea cred in aceste creme minune. Eu am pielea uscata pe fondul unor probleme cu tiroida. Daca o hidratez in fiecare seara cu o crema de corp este super ok. De indata ce nu o mai fac, revine la statutul de piele extrem de uscata (pe picioare mai ales). Hidratarea e ok dar la faza cu celulita sau fermitate cred doar in mult sport si putina crema. 🙂 PS:Eu sunt plinuta si urasc sa fac sport, dar ce sa fac….Bine ca vine caldura si ma pot da cu bicicleta! 🙂

    • Nici macar cu sport nu se duce celulita. :)) Si eu tot plinuta sunt si aratau groaznic picioarele inainte sa folosesc crema. Minunea se intampla doar la nivelul pielii, in sensul ca e mai catifelata si mai hidratata. In „substrat” nu o sa faca nicio crema minuni niciodata, am fi extrem de naive sa credem asta. :))
      Cred ca si masajul a ajutat. Ideea e ca eu nu foloseam creme pentru ca sunt lenesa. Acum folosind-o zi de zi, cu minimasaj inclus, se vede o diferenta. Nu am mai folosit-o de cateva zile (iar m-a luat lenea) si inca se simte pielea fina.

  2. Pingback: Goliciuni de Mai (2016) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

