Ulei pentru ten gras? Da!

Salut!

Acum câteva săptămâni am văzut pe facebook o distribuire a unei campanii pentru bloggeri. Jovis era firma și m-a atras. Să mă înscriu, să nu mă înscriu? Sună bine, dar e prima dată când aud acest nume. Să îmi schimb IAR rutina tenului? Mmm, hai lasă.

Apoi, am văzut aceeași campanie distribuită de Camelia. Apăi dacă ea a auzit de Jovis și distribuie, înseamnă că e de bine și merită să mă înscriu. Am cercetat un pic site-ul Jovis și am decis să-mi încerc norocul, poate descopăr vreo minunăție de produs.

Am citit că este vorba despre produse handmade românești 100% naturale, fără conservanți, 100% vegetale, biodegradabile.

Cel mai mult mi-a făcut cu ochiul serul facial pentru ten mixt, gras. Am experienţe plăcute cu uleiurile pentru ten, cu toate că sunt fericita posesoare a unui ten gras. În trecut am folosit ulei din sâmburi de struguri şi ulei de jojoba şi ne-am înţeles perfect. Deci ştiam deja că indiferent de tipul de ten, poţi folosi un ulei, trebuie doar să ştii să îl alegi pe cel potrivit.

M-am înscris şi am aşteptat cu nerăbdare veşti. Din fericire am fost acceptată şi în câteva zile am primit pacheţelul cu serul preţios.

M-a impresionat sticluţa în primul rând. Din sticlă închisă la culoare (lumina afectează ingredientele naturale), cu o etichetă atât de dulcică, simplă şi feminină, m-a cucerit din start.

13245495_1181744995189296_8176771789077169832_n

Dar mai exact, ce face acest ser?

Este compus din trei uleiuri vegetale:

  • ulei de jojoba organic care reechilibrează secreţia de sebum;
  • ulei de şofrănel organic care micşorează porii şi decongestionează pielea;
  • ulei de alune de pădure, care de asemenea reechilibrează secreţia de sebum.

Exact ce aveam nevoie. Am un ten ATÂT de gras şi nesuferit încât schimb produsele ca pe şosete şi nimic nu mă mulţumeşte. Ce matifiază, usucă. Ce nu usucă, îngraşă şi mai tare. Aşa că mi-am pus speranţele în acest ser.

Compus doar din trei ingrediente, uleiurile prezentate mai sus, serul promite hidratare în profunzime, revitalizare şi prevenire a semnelor îmbătrânirii (conform informaţiilor de pe site-ul Jovis).

Uleiul e uşor gălbui şi are un miros delicat, plăcut.

20160530_195018

Mi-am zis de la început că-l voi folosi seara. Am citit pe sticluţă că dacă umezesc puţin tenul înainte de aplicare, se va absorbi mai rapid.

Aşa am şi făcut. Pe tenul curat am pulverizat apă termală şi am picurat 3 stropi (sticluţa este prevăzută cu pipetă, astfel aplicarea devine uşoară, igienică şi produsul nu e irosit) de ulei în palmă, apoi l-am întins pe ten. Am masat delicat până la absorbţia completă. Când m-am uitat în oglindă nu mi-a venit să cred că nu aveam pielea lucioasă, aşa cum se întâmplă de obicei după aplicarea unui ulei.

Surpriza cea mai mare a venit a doua zi de dimineaţă când m-am trezit cu tenul perfect uscat (adică mat, neuleios). Dacă aveţi tenul gras, ştiţi cum arată pielea dimineaţa de obicei. Sebum în zona nasului, a frunţii… dar nu a fost cazul acum.

În plus, tenul era mai catifelat încă de la prima utilizare. Nu îl folosesc decât de câteva zile, dar tind să cred că pe termen lung chiar are efectele promise.

Sunt impresionată. Mă aşteptam să fie fain, să catifeleze, dar chiar nu mă aşteptam să îmi menţină tenul mat pe bune.

Şi ca să nu uit, serul mai are şi alte utilizări.

De exemplu, când l-am primit eram la serviciu. Cum primesc colete, îmi şi bag nasul în produse, indiferent unde aş fi (am primit pachete pe care de-am desfăcut pe stradă, iarna :))). Cum era un produs pentru îngrijirea tenului, evident că nu aveam cum să îl încerc pe loc pe faţă, dar am picurat câţiva stropi pe care i-am aplicat pe… cuticule. Da, pe cuticule. Şi le-a făcut bine. Ştiţi deja că mă plâng de foarte mult timp că am pielea mâinilor foarte uscată (incluzând cuticulele în ultima vreme) aşa că am fost fericită să văd cum produsul se absoarbe imediat în piele, lăsând cuticulele foarte hidratate şi aproape invizibile (erau cam crescute).

De asemenea, se poate folosi şi pe post de demachiant, aplicat pe faţa uşor umedă şi masat până la înmuierea machiajului şi apoi şters cu o dischetă demachiantă. Nu pot spune că la mine a funcţionat extraodinar, pentru că am uitat de partea cu umezitul pielii. Dar voi nu faceţi ca mine.

În altă ordine de idei, puteţi comanda serul pe site-ul Jovis, costă 31,93 lei şi are 30ml. Termenul de valabilitate este scris pe etichetă, al meu este valabil până în martie 2017, fiind produs în martie 2016.

Voi aţi folosit produse Jovis până acum?

Dacă da, care? Dacă nu, v-ar tenta?

Pupicici şi ne revedem mâine cu un nou review!

2 gânduri despre “Ulei pentru ten gras? Da!

  1. Pretul mi se pare bun avand in vedere ca uleiurile sunt organice.
    Poate ca folosesti produse de curatare cu SLES/SLS care inlatura excesiv sebumul de pe ten si de aceea tenul contrabalanseaza marind productia de sebum, acum ca folosesti un ulei tenul nu mai trebuie sa supraproduca sebum pt ca e protejat de grasimile din ulei.

    Te pup si te astept si la mine.
    https://urbanbeautyjunkie.wordpress.com/

    • Folosesc produse destul de blande pentru curatarea tenului, in ultima vreme ma preocupa mult aspectul si sanatatea sa. Adica treaba e simpla: sebium Bioderma pt spalare, micelara Garnier pentru demachiere, apa termala pentru improspatare, seara acest ulei si dimineata un serum Gerovital Happiness care face minuni. I have a happy skin in ultima vreme. 😀
      Si da, pretul sau e foarte bun, e un produs foarte fain. Il folosesc de atunci si pielea mea se simte bine de tot.
      Vin si la tine pe blog cat de curand, merci pentru link!

Lasă un răspuns

