Gerovital Sun 2016 – primele impresii

Bau!

Acum aproape două săptămâni, cei de la Farmec au lansat o provocare pentru bloggerițe. Primele 120 de bloggerițe care trimiteau mesaj cu numele și adresa primeau un kit de testare a produselor din noua gamă Gerovital Sun.

M-am înscris și am primit produsele în câteva zile. După o discuție luuuungă cu nenea curier, evident. Îi spărseseră geamul mașinii, săracul și nu putea lăsa mașina nesupravegheată, iar eu aveam clienți în magazin și ghici… nu puteam pleca. :)))

13254036_1184274728269656_1451394348795655202_n

Am fost surprinsă să descopăr că doar un produs e din gama propriu-zisă Gerovital Sun, iar celelalte două sunt din gama Derma+ Sun, adică gama de produse dermatocosmetice.

Astfel, am primit 4 mostre (2 ml fiecare) din crema de față anti-îmbătrânire cu SPF 50, colorată, două în nuanța naturală, deschisă și două destinate tenurilor mai închise.

Două mostre de gel reparator după plajă tot Derma+, fiecare mostră având 10 ml de produs.

Și două mostre din gelul răcoritor după plajă Gerovital Sun, tot 10 ml fiecare.

Pe lângă mostre am primit și o oglinjoară de poșetă, care îmi va fi mai mult decât utilă la plajă. De obicei prefer oglinzile cu capac, că sunt mai rezistente (sunt o fată cu greutate și greutatea asta a mea nu știu cum se face că se lasă numai așa: pe telefon, pe oglinzi, pe tot felul de chestii fragile), dar văzând culorile atât de vii… mă, nu am cum să nu o iubesc. Sunt ca un copil, cum văd roșu+verde, portocaliu+turcoaz, roz+albastru, etc, zgâiesc ochii de zici că nu-i adevărat.

Bun. Să începem cu impresiile. În mare mi-au plăcut produsele, drept urmare plănuiesc să îmi iau pentru concediu spray-ul pentru copii, cu SPF 30, un ulei bronzant cu SPF 10 și gelul răcoritor pe care l-am primit în pachețel.

Să începem cu crema cu SPF 50. Eu am încercat doar varianta deschisă la culoare, nu avea rost să o deschid și pe cealaltă din moment ce eu sunt albă lapte.

20160531_200459

Culoarea e foarte deschisă, cu subton neutru care se „încălzește” brusc dacă nu întind foarte bine crema pe o porțiune de piele. Adică devine mai închisă la culoare și mai gălbuie, ca să mă fac mai bine înțeleasă. Textura e lejeră, dar se  absoarbe imediat făcând pielea să fie ușor lipicioasă – lucru care se întâmplă de obicei cu cremele cu factor de protecție 50.

20160526_084105

20160526_084630

Nu are miros.

Nuanța mi s-a potrivit perfect, dar pe zonele unde nu am apucat să uniformizez bine, după cum am spus mai sus, a oxidat un pic.

Putere de acoperire nu are, deci să nu vă așteptați la așa ceva. Nu, nici la al doilea strat. Nu, nici la al zecelea. Dar face altceva și mai mișto: uniformizează nuanța tenului, astfel încât pare că nu ai nimic pe ten, dar natura te-a înzestrat cu o piele de păpușă.

Rezistența e bună pe parcursul zilei. Eu am fixat crema cu pudra pulbere Melkior și nu am avut probleme.

Problema mea (repet, problema mea, nu a cremei) e că nu mă simt confortabil cu SPF pe față. Da, știu, e bine să folosesc. Dar îmi simt tenul încărcat, oricât de lejeră ar fi ea în momentul aplicării. Simt că mă strânge pielea. Și asta mi s-a întâmplat cu absolut toate cremele cu SPF mare. La plajă mă cremuiesc de forță majoră, să nu mă trezesc iar cu nasul căzut prin nisip (am mai povestit eu cum mi s-a jupuit nasul într-o vară, înainte să aflu ce-i ăla SPF). Dar dacă voi folosiți de obicei creme de protecție solară pe ten, nu ar trebui să aveți niciuna din aceste senzații, pentru că în ansamblu, crema e foarte faină.

A, unde mai punem că nu conține parfum, oxibenzonă, octocrylene, parafină sau alcool?

O găsiți online, pe site-ul Farmec, la prețul de 37.50 lei, 50 ml.

Gelul reparator după plajă m-a cucerit mai întâi cu mirosul său. Seamănă cumva cu untul de corp The Body Shop în ediția limitată de anul trecut, cu ceai verde dacă nu mă înșel. La fel ca acela, are un miros fresh, revigorant, dar cu o notă de… nucă. O notă untoasă cumva. E delicios și l-am folosit cu drag și cu zgârcenie timp de 3 zile (vă dați seama ce chitră) doar pe brațe.

El promite să refacă funcția de barieră a pielii deshidratate în urma expunerii la soare. Dar mai multe vă las să citiți chiar de pe ambalaj, că ochii mei obosiți de la atâta citit nu pot să bunghească acum tot ce scrie cu literele alea minuscule.

20160531_200451

Gelul este ușor albicios, nu e lichid, dar nici untos. E foarte lejer și se absoarbe imediat în piele, lăsând-o foarte fină și plăcut parfumată.

Nu am pielea nici uscată nici expusă la soare momentan, deci nu pot să mă pronunț, dar pare opțiunea perfectă pentru pielea prăjită ore întregi la soare.

Îl găsiți și pe el tot pe site-ul Farmec, costă 19.50 lei și are 150 ml.

Despre gelul răcoritor după plajă v-am zis mai sus că plănuiesc să-l iau pentru la mare. El promite să revitalizeze pielea expusă la soare. Conține aloe și pantenol, pentru a hidrata și a ajuta la regenerarea pielii.

20160531_200512

El e un gel incolor, cu miros fresh, vioi, unisex. Se absoarbe instant în piele, pielea rămânând perfect uscată, fără strop de grăsime. Pare că nici nu am folosit vreun produs pe piele, dar ca dovadă rămâne mirosul plăcut și delicat și senzația de răcoare și catifelare. E produsul meu preferat din cele primite.

Recomandarea ar fi să îl păstrați la frigider pentru o senzație mai intensă de răcoare.

Prețul său pe site-ul Farmec e 12.60 lei, dar îl găsiți și în magazinele fizice cu vreo 14 lei. Eu așa îl am la serviciu. Are 150 ml și el.

Sunt încântată de produse și abia aștept concediul pentru a încerca și alte produse din noua gamă.

Voi ați încercat vreun produs Gerovital Sun până acum?

Pupicici!

 

Lasă un răspuns

