Goliciuni de Mai (2016)

Hello!

Iete că a venit în sfârșit și căldura! Și eu tot grasă mi-s. :)) Dar nu despre asta voiam să vorbim. Ci despre produsele consumate în luna mai. Nu sunt atât de multe ca în alte luni, dar sunt mândră că nu mai am chiar tone de cosmetice pe acasă. Problema e că am gânduri de shopping. 😀

Dar să vedem cu ce m-am mai ocupat în luna ce a trecut!

20160531_195243

  • măi, voi știți cum e noul gel de duș Nivea cu cacao? E uaaaau! Miroase atât de plăcut, atât de natural a cacao, e atât de hidratant și lasă pielea atât de fină și parfumată încât sigur va mai ajunge în baia mea! Îl iubesc! Și cred că am mai zis pe undeva, dar mai zic o dată: mirosul său seamănă cu cel al parfumului Black Opium de la Yves Saint Laurent;
  • gelul de duș Bourjois Seduis moi e de-a dreptul sexy! Are un miros puternic, senzual, de lemn de trandafir și boabe de tonka după cum scrie pe ambalaj. Mirosul rămâne pe piele mult timp. M-a făcut să vreau să mai cumpăr geluri de duș Bourjois. Mmmmiamii, au geluri de duș la fel de faine ca rujurile lor!
  • gelul 3 în 1 Pure Active de la Garnier a fost consumat pe corp până la urmă, pentru că e deschis de un an și nu mai avea efectul promis pe ten. Dar în vremurile lui de glorie și-a făcut treaba ireproșabil;
  • despre balsamul pentru strălucire intensă de la Elseve v-am povestit aici. Mi-a plăcut mult, dar voi reveni la preferatul meu, Ulei Extraordinar;
  • și despre laptele de corp v-am vorbit. Aici. Mi-a plăcut și el mult, dar pentru vară am nevoie de ceva mai lejer ca textură.

20160531_195603

  • îmi place mult apa micelară Bioderma Sebium. Îmi pare rău că nu mi-am luat de la București varianta de 500 ml, căci deja consum o a doua sticluță, o veți vedea în goliciunile de luna viitoare;
  • am și un gel incolor pentru sprâncene, de la Anastasia Beverly Hills. Nu sunt foarte familiarizată cu aceste produse, deci nu știu dacă e o miniatură sau full size, tind să cred că e o miniatură. L-am primit de la Camelia anul trecut și mi s- părut interesant pentru că puteam folosi un alt produs pentru colorare și pe el doar pentru fixare. Din păcate, mi s-a întâmplat să facă un fel de cojițo-bobițe în momentul în care se usca. Nu mereu, dar s-a întâmplat. Altfel a fost ok, a fixat bine sprâncenele, natural;
  • lacul cu efect de gel de la Farmec s-a îngroșat atât de tare încât mi-a fost imposibil să îl mai folosesc. Sau aproape imposibil. Se întindea groaznic, în sensul că făcea „ațe” în momentul în care scoteam pensula din sticlă. Așa că la revedere. Momentan mă iubesc cu Sally; :)))
  • în premieră, vă arăt un parfum de-al tatălui meu. Am decis să îl prezint puțin pe blog pentru că mi se pare că miroase fantastic. Nici prea dulce, dar nici fresh, ușor condimentat, ușor lemnos, puternic, masculin, dar cumva jucăuș. Îmi place teribil de mult!

Îmi pare rău doar că poza a ieșit teribilă, asta pentru că majoritatea produselor sunt lucioase. Dar ați prins voi ideea.

20160531_195638

  • în ultima vreme mă țin de campanii de testare. Am primit de la Vichy niște mostre de Dermablend 3D Correction acum ceva timp. Eram foarte curioasă! Nu am scris despre el pentru că nu știu ce să cred. Acoperă bine, nuanța e bună, dar mi se pare prea greoi pe ten;
  • despre cele 3 mostre Gerovital Sun v-am povestit în articolul de ieri. Mi-au plăcut, dați fuga acolo să citiți!
  • mostra de Idealia nu știu ce caută acolo. Ori am folosit-o eu, ori mama. Deși tind să cred că mama;
  • masca pentru ten gras de la Oriflame e foarte bună! Pentru doi lei cât a costat, m-am ales cu un ten mai curățel. Mai am două, așa că voi fi asigurată o vreme.

Și cam astea au fost!

Voi ce-ați mai consumat în ultima vreme? 😀

Pupicici!

3 gânduri despre “Goliciuni de Mai (2016)

  1. Pingback: Câteva lucruri despre viața mea. Leapșă! | Deby.ro

Lasă un răspuns

