Leapșă despre mine

Am fost tăguită de Aniela acum niște zile și abia acum reușesc să scriu. Merci, Aniela, sunt interesante întrebările! 😀 Să începem, deci!

1. Ce nu vă lipsește din frigider niciodată?

Lactate. Brânză, cașcaval, smântână, cremă de brânză și altă cremă de brânză.

Lămâi.

2. Ce considerați sănătos din ce ați menționat la punctul 1?

În general mănânc destul de sănătos, mai rar mănânc fast food, prajeli, chestii grase, etc, așa. Deci de obicei tin chestii ok-ish în frigider. Bine, mănânc mezeluri, alea nu-s așa sănătoase.

3. Care vă sunt cosmeticele/ parfumurile preferate?

Parfumul peferat e de 2 ani jumate La vie est belle și va rămâne iubirea mea pentru mult timp. Dar îmi place și Black Opium și în fine, dat fiind jobul meu, îmi plac multe parfumuri. Dar La vie est belle e unic pentru mine.

În general prefer cosmeticele de la L’Oréal, Clarins, Bourjois, Nivea, Vichy, Dove. Sunt firmele de care mă agăț cu dinții și unghiile. De la L’Oréal îmi plac fondurile de ten și mascara, de la Clarins îmi plac rujurile și cremele, de la Bourjois rujurile și gelurile de duș, de la Nivea îmi place… Nivea, de la Vichy îmi plac Normaderm și, mai nou, Idealia gel, de la Dove îmi plac deodorantele și săpunurile.

4. Cine face în casa voastră cea mai multă curățenie și cine nu o păstrează?

Mama face curat și dau vina pe Pitu cu păstratul. :))) Glumesc, curățenia nu se prea păstrează cu 3 oameni tineri, activi și un papagal mic care aruncă bobițe de mei peste tot. :))

5. Ce urâți să faceți într-o zi de sâmbătă?

Să merg la muncă, deși îmi iubesc jobul. Și mai mult de atât, urăsc când în ulimele 5 minute se îngrămădesc o grămadă clienți de mă fac să stau peste program. Hello, și pentru mine tot sâmbătă e, vreau și eu să ajung acasă… Gizăs!

6. Ce vă face fericiți în viața de zi cu zi?

Un compliment, o vorbă bună, un te iubesc… o mâncare bună, un gel de duș nou, Pitu chemându-mă cu dor cum intru pe ușă… o floare, soarele, un strop de ploaie… o melodie frumoasă, gândul că într-o zi o să ajung pe Camp Nou.

7. Ce fel de oameni preferați să aveți lângă voi?

Oameni care nu mă fac să mă simt prost, inferioară, ridicolă. Oameni care îmi apreciază scrânteala și pe care să pot să îi fac să râdă. Urăsc acreala oamenilor și nasul pe sus. Și eu am nasul pe sus uneori, dar îl am mai cu umor, așa…

8. Care este primul lucru pe care îl faceți când vă treziți dimineața?

Încerc să mă ridic din pat, mă uit la telefon și merg să mă spăl pe ocheane.

9. Cât de mult timp v-ați dori să aveți disponibil pentru voi?

Momentan, tot timpul meu e doar pentru mine și profit cât pot. Sunt copil la mama acasă încă. O să vină o vreme când vor fi altele pe primul loc, un soț înfometat, un copil obraznic, treburi casnice, etc. Dar momentan mă ocup de mine. Dacă nici eu nu mă iubesc, alții de ce ar face-o?

10. Care sunt principiile voastre pentru o viață mai faină?

Eu mizez pe umor în primul rând. Zicea Spike într-o melodie: „Că ai probleme mai ales? Ia zi: mai dă-le-n morții lor!”

Dacă treci prin viață râzând, parcă nici naiba nu mai e așa negru.

Încerc să nu fac rău nimănui, să nu mă ardă prea tare de viața altora (deși nu prea îmi iese de fiecare dată), să îmi văd de treaba mea și de micile mele plăceri.

Încerc să fiu naturală, sinceră, brutal de sinceră uneori, în anumite chestiuni.

Cam atât! Mi-a plăcut! ❤

 

2 gânduri despre “Leapșă despre mine

  1. Raspunsul de la intrebarea nr. 7 este rupt din sufletul meu. ♥
    Si mi-a mai placut ceva la fel de mult. Te face fericita „un gel de duș nou”. Cand intru in magazine cu produse cosmetice, prima oara ma duc la raionul cu geluri de dus. Cred ca si in supermarket trec mereu pe la gelurile de dus sa vad ce mai e nou. ^_^ saptamana trecuta am vazut unul de la Dove cu… ăăă… am uitat cu ce era, dar mirosea superb. Magnolie parca.

    • 😀
      Gelurile de dus mi se par rasfaturile cele mai la indemana. 😀 Am gelul de dus cu magnolie, miroase bine in sticla, dar pe pielea mea se schimba. Cand il foloseste mama, in schimb, miroase superb. 😀

Lasă un răspuns

