Prima comandă Douglas

Hello!

Presupun că ați aflat de ieri că tadaaam, s-a deschis magazinul online Douglas! Nu știu unde a fost noutatea de au postat toate bloggerițele fix ieri, că eu știam de niște zile… aveam impresia că sunt două săptămâni, dar de fapt era una singură. În fine.

Am vrut să dau o comandă chiar când am aflat, dar m-am tot sucit, m-am învârtit și am zis că mai aștept un pic. Și încă un pic și încă un pic… dar dacă e caniculă și se topește rujul? Dar dacă nu nimeresc nuanța anticearcănului? Sau oare să îmi iau altul? Sau de rujul ăla chiar am nevoie? Hmmmm, dar transportul costă cam mult. Să vorbesc cu vreo prietenă poate comandă și ea ceva?

Sâmbătă m-am hotărât: gata, azi dau comanda. Am intrat seara în contul meu, am adăugat produsele în coș, dar când să trimit comanda, am observat că nu se bifează opțiunea de mostre gratuite și nici de ambalaj cadou. Să ne înțelegem. Lucrez în domeniul ăsta, încerc produse noi foarte des. Nu sunt vreo ahtiată după mostre, nu. Dar eram curioasă, ca orice om. Curioasă de produsele ale căror mostre le voi primi, cum va arăta ambalajul cadou… așa că două zile mi le-am petrecut cu degetul pe „Da, doresc mostre gratuite”. :)))

Ieri s-a înfăptuit minunea și a fost disponibilă opțiunea. Așa că am adăugat repede mostrele peste produse, am adăugat și ambalajul cadou (eu credeam că ambalează fiecare produs într-o hârtiuță și apoi leagă cu o panglicuță mică, așa că am adăugat și această opțiune de curiozitate).

Deci, să recapitulăm.

  • pentru comenzile mai mari de 299 de lei primim transport gratuit;
  • pentru comenzile mai mici de 299 de lei, platim 15 lei transport;
  • comenzile sunt livrate prin curier DPD;
  • primim ambalaj cadou (gratuit);
  • primim două mostre cadou;
  • livrarea teoretic se face în 2-7 zile lucrătoare.

Eu mi-am comandat un ruj Clarins Joli Rouge în nuanța Orange Fizz (701) și un anticearcăn Bourjois Radiance Reveal, nuanța Ivory (01).

Ieri, la ora 13 finalizam comanda. Am primit imediat mail de confirmare. La ora 14: 20 am primit mail cum că a fost expediată comanda mea și va ajunge în două zile lucrătoare. Mi-am zis că nu se poate să fiu eu atât de norocoasă. Mi-a părut rău că nu am avut un awb pentru a urmări coletul, dar după cum aveam să aflu curând, nici nu aveam nevoie. După câteva ore am primit și factura pe mail. Deja pluteam. :)))

Azi mi-am zis că nu se poate să primesc coletul, deja se făcuse ora 15 și nicio veste. Nu se putea să vină chiar într-o zi. Când, la ora 16 fără 10, cam așa, a sunat telefonul. Era doamna de la dpd (trăiască, o scumpă!) să mă anunțe că am colet. I-am spus că sunt la serviciu și a venit acolo într-o jumătate de oră.

Pe colet nu se specifica faptul că pot verifica marfa, dar mi-a dat voie oricum să mă uit. Încă îmi era teamă să nu fie rujul topit de la căldură. Dar văzând că în cutia cea mare erau toate aranjate atât de frumos, i-am zis doamnei că e ok, sunt sigură că nu e vreo problemă cu produsele. Și așa a fost.

20160628_163842

Bun. Am primit o cutiuță cu binecunoscutul scris negru. Am deschis-o fuga și am descoperit „punguța de cadouri” de aceeași culoare, cu o fundiță elegantă din satin negru. Alături, erau așezate cele două mostre, una de loțiune de corp Douglas și cealaltă de cremă de față, tot Douglas, ambele într-o punguță cu bule, bubble wrap.Sub toate acestea, am găsit factura și bonul fiscal. Produsele mele veneau din Mega Mall și au fost vândute de Laura Z. Mulțumeeeesc, Laura Z! Am găsit în cutie și un formular de retur și un catalog Douglas care m-a pus pe gânduri. Tare îmi e că mai dau curând o comandă. Bine, nu chiar atât de curând, pentru că momentan am absolut tot ce îmi trebuie (mai am de luat doar câteva chestii pentru concediu), dar clar va urma o nouă comandă lunile următoare.

Dar nu am spus nimic de punguța cu minuni. Am găsit în ea cele două produse învelite tot într-o punguță cu bule. Am deschis repede rujul să văd dacă-i intact. Era. Și mirobolant, pe deasupra. M-am uitat la anticearcăn. Faptul că avea scotch în jurul căpăcelului m-a pus pe gânduri. Mi-era teamă să nu fie desigilat, cum am mai auzit povești pe ici, pe colo. Nu, nu era desigilat, era nou nouț. Mă gândesc că au pus acel scotch pentru a-i fugări pe curioși. Știu că uneori oamenii vor să desfacă orice produs indiferent dacă există tester, paletă, catalog, etc. M-am liniștit. Produsele mele erau intacte și minunate, exact așa cum le visam.

20160628_184648

Acum sunt dată de o oră cu rujul și nu-mi pot lua ochii din oglindă. E prea frumos. Dar despre el, în alt articol.

Ideea e că Douglas oferă servicii de calitate, produse de calitate și rapiditateee! Colet ajuns în 27 de ore? Așa ceva? 😀 Per ansamblu am rămas cu o părere 100% pozitivă. Hm, nu. Nu 100%. 99%, pentru că nu am primit încă un răspuns la un mesaj pe facebook. Acum nu mai e valabil, dat fiind faptul că mi-a ajuns deja coletul, dar în fine. 😀 Nu-i un mare minus.

Voi ați comandat ceva de la ei? Aveți de gând să comandați? Să îmi arătați și mie!

Pupicici!

 

15 gânduri despre “Prima comandă Douglas

  1. Carmen, nu mi-am facut un obicei din asta, sa stii. 😀 E primul meu ruj high-end, cumparat de mine. Si planul e sa reduc drastic achizitiile necugetate pentru a ma bucura de un produs mai scump din cand in cand.
    Si sa iti zic un secret (paf, acum nu o sa mai fie secret): nici macar nu am scos din portofel, din salariul propriu-zis banii astia. Ci am un fel de pusculita unde mai arunc din cand in cand un leu, doi, trei si cand se strange o suma mai maricica, ma rasfat cu ceva bun de tot. Si am vandut si un parfumel pe care il aveam nou, sigilat, primit cadou. Am luat si pe el o suma frumusica pe care am pus-o la gramada si asa s-a „nascut” comanda mea. 😀 Macar acum cat sunt acasa la parinti inca… or sa vina si vremuri cand o sa ma orientez dupa scutece si hainute colorate in loc de rujuri de lux si parfumuri. :))
    Merci!

  2. Tare obiceiul acesta cu pusculits. Și noi îl avem, doar ca pt cei mici. Asa-i când ai copii.

    Dar parcă și atunci când eram la mama acasă nu dădeam prea mulți bani pe cosmetice.

    Nici nu știu pe ce dădeam banii. Căci haine nu-s fan pret a porter, încălțăminte la fel.

    Cei mai mulți mergeau pe ieșirile în oraș. Strângeam pe perioada vacantei de vara pentru festivalurile din toamna. Și cum treceau banii strânși intr-o vara în trei zile…. ……..

    Nu vreau sa dau în clișeu genu’ „dacă ție îți place, sunt banii tai” , dar ceva de genu’ ăsta e. 😀

  3. Sa le folosesti cu spor si drag. Si hai iute cu swatchuri la ruj ca sunt tare curioasa. Cat despre concealer…OMG..arata de zici ca e produs mega high end. Daca il ocheam de la distanta ziceam ca e tot Clarins. Desi aduce si cu ambalajele Dior! Sunt mega curioasa cum presteaza asa ca astept review curand, sa nu mor curioasa!

    • Merciii! Anticearcanul e singurul anticearcan care chiar lumineaza zona de sub ochi. M-a lasat masca. :))
      Si rujul… o, Doamne, rujul! Vin cat pot de repede si cu pareri „oficiale”. Puuup!

Lasă un răspuns

