One of a kind

Salut!

Mi-a venit ideea acestui articol în timpul unei discuții cu duduiu. Țineam minte că îi place mult deodorantul Nivea Stress Protect și l-am întrebat dacă încă îl folosește. Mi-a răspuns că are vreo… 3 sau 4 deodorante în total. Și tadaaa, a zis mintea mea în gândul ei că ar fi drăguț să scriu despre produsele din care am eu câte unul început. EU, da? Nu zic că e universal valabil ce spun eu acum. 😀

  • Demachiantul – nu îmi place să am mai multe tipuri/sticluțe de demachiant deschise în același timp. Nu văd de ce aș face asta. Port același tip de machiaj mereu, nu am nevoie de un demachiant mai puternic (pentru machiajul de seară sau waterproof) și unul clasic. Folosesc aceeași micelară tot timpul. Excepție face perioada de după concedii când mai am câteva șervețele demachiante rămase pentru că nu car micelara după mine;
  • Crema de față – una de zi, una de noapte. Când găsesc o cremă care mi se potrivește mănușă, nu o mai las, nu o mai schimb, nu o folosesc alternativ cu altă cremă. Se întâmplă ca între timp să vreau să încerc și anumite mostre. Dar două creme nu mai țin deschise;
  • Fond de ten – maxim un fond de ten și un bb cream în același timp, pentru că se întâmplă uneori să nu am timp pentru aplicarea fondului de ten și folosesc repede un bb cream care mă face să arăt decent în doi timpi. Nu cumpăr fonduri de ten doar de dragul de a le cumpăra pentru a le uita nefolosite într-un colț. Dacă se întâmplă să am două în același timp, aștept până consum unul;
  • Pudră – dacă am găsit una care să îmi placă, nu cumpăr alta. De mult timp fac așa și cred că e cel mai bine. Oricum consum greu pudrele (a mea e de la Melkior, e luată de câteva luni și abia am consumat jumătate – are termen 6 luni) așa că dacă aș folosi mai multe cred că ar expira toate;
  • Blush – nu reușesc să consum blush-uri. Așa că dacă aș cumpăra mai multe, ar fi o risipă urâțică, mai ales la câte tentații sunt. Și nu vreau asta. Am unul de la Melkior și îmi ajunge. Poate când voi atinge metalul mă voi gândi la un alt blush. Dar momentan îmi e de ajuns;
  • Mascara – oooo, da! Am 3 tuburi, dar nu am deschis decât unul. Am ochii foarte sensibili în general, plus o sensibilitate a glandei lacrimale care îmi dă bătăi de cap uneori. Deci ochii mei sunt un fel de detector de mascara bună de aruncat. După 3 luni de la deschiderea tubului de mascara, încep să mă piște ochii indiferent cât de mult am folosit acel produs în acele 3 luni, deci dacă aș avea mai multe în uz, le-aș arunca pe toate după 3 luni. Risipă? Da!
  • Deodorant – am același gen de activități zilnic, după cum am mai spus. Nu urc azi pe munte, maine lenevesc acasă și poimâine mă legăn în hamac în Maldive. Deci nu am nevoie de mai multe deodorante. Prefer unul și bun. De obicei Dove, dar îmi plac și cele de la Nivea și Balea;
  • Șampon – de obicei folosim toți același șampon, așa că iau o sticlă mare. Așa că ar ocupa mult prea mult loc în baie două sau 3 sticluțe cu 3 tipuri de șampon. Oricât de colorate par pe rafturi în magazine, încerc să mă abțin.

Și cam astea ar fi. Aș fi adăugat și balsamul, dar de o vreme eu folosesc unul, mama altul, din când în când mai atentez la al ei și nu ar fi corect să scriu că am doar unul în uz.

La voi cum e? Le cumpărați/primiți și folosiți pe toate în același timp sau faceți ca mine?

Sunt curioasă!

Pupicici!

4 gânduri despre “One of a kind

  1. Super tare ideea articolului astuia. Hmm, eu la produsele de machiaj alternez pentru ca inca am mai multe bucati din fiecare chestie si na, ar fi pacat sa nu ma ating de ele. La produsele de ingrijire insa tind sa am doar cate un produs deschis, pe rand. Ca mai am de rezerva in dulapior nu se pune, da? Oricum si rezervele alea au fost muuuult diminuate.Aaa, iar demachiant cum sa zic…da, unul am: unul bifazic, unul tip crema si o micelara!:)) Tot cate unul se considera, am dreptate?

    • Rezervele nu se pun, sigur. Si eu am oarece rezerve acolo, doua rimeluri, un rimel pentru sprancene, hăt geluri de dus… :))
      Daca vrei tu sa se puna cate unul la demachiant… :)) fie, sa se puna. :))

  2. Buna. si eu sunt in aceeasi situatie ca si tie, doar ca am 2 BB-creamuri desfacute. iar la toate celelalte ne potrivim identic :)) sunt pe premiza : de ce sa irosesc produsele cand pot sa le folosesc pana la ultima picatura. si mai am o chestie: vreau sa folosesc produsele cat sunt „proaspete” :)) adica de ce sa tin un produs 1 an de zile ( atat are valabilitate de la deschidere , scrisa pe tub), cand pot sa il termin in 2,3 sau 4 luni de la deschidere si pe urma incep alt produs nou nout. Rezerve sunt destule, slava domnului si isi asteapta cuminti randul :))
    o zi frumoasa, pupici

    • Exact asa gandesc si eu! Decat sa deschid in acelasi timp doua produse care teoretic se consuma in 6 luni si au termen 12 luni pentru a le folosi alternativ pana la ultima zi de valabilitate? Prefer sa deschid unul si sa il consum inainte sa expire. 😀
      Eh, cred ca nu e o problema cu 2 bb cream-uri. :))

Lasă un răspuns

