Goliciuni de iunie (2016)

Hello!

A trecut prima lună de vară și eu am consumat un munte de produse! Nu îmi vine să cred că am consumat atâtea și am cumpărat atât de puține! Și așa voi continua până în august. Mi-am făcut toate poftele, acum voi cumpăra doar strictul necesar.

Dar să începem cu goliciunile!

20160701_201746

  • m consumat ÎNCĂ un șampon Head&Shoulders. Știm povestea cu el, nu ne mai stresăm;
  • șamponul Schauma a fost interesant. Avea o consistență de gel rozaliu și nu mi-a cauzat probleme. Dar H&S îmi place mai mult, așa că am revenit la el;
  • gelul de duș Avon Senses cu lăcrămioare și măr miroase delicios. Dacă țineți minte parfumurile de la Oriflame, de acum peeeste 10 ani, Sun, Moon & Eclipse… ei, el seamănă cu Moon. Dar parcă un pic mai rafinat. Hidratare ok, spumă bogată, curățare eficientă;
  • gelul de duș Balea cu limetă și aloe vera avea un miros ușor artificial, nu pot să spun că a fost 100% pe placul meu. Dar nu a fost rău, l-am folosit cu drag.

20160701_202051

  • am fixativul Wellaflex de vreun an, cred. Nu e un fixativ rău, însă s-a stricat pulverizatorul, curge mult produs pe lângă, așa că am decis să ne derspărțim în termeni amiabili, până nu dau cu el de pereți;
  • apa termală e buna mea prietenă de prin februarie și tenul meu e fericit. Mi-a plăcut foarte mult și cea de la Ivatherm. Acum am Avene și e la fel. Toate mi se par la fel, le cumpăr pur și simplu în funcție de promoții;
  • deodorantul Nivea Protect&Care a fost minunat cât timp a fost mai răcoare afară, are mirosul unic Nivea, îl iubesc! Dar cum s-au înfierbântat termometrele, nu prea mai făcea față. Acum am un Balea și e ok, parcă protejează mai bine. Dar Nivea e o iubire veche și cred că voi reveni la el la toamnă sau la iarnă;
  • spray-ul Garnier Ambre Solaire cu spf 20 a fost cumpărat anul trecut pentru a-l folosi la munte. Nu am reușit decât câteva pufuri să folosesc. Restul, până la jumătate, au folosit părinții mei la mare (o singură săptămână a plouat vara trecuta și fix pe-aia au prins-o ei la mare, așa că nu au consumat prea mult). L-am consumat eu în iunie, pe mâini și picioare, când plecam la serviciu. L-am consumat cu chiu cu vai. Acum vreau să consum spray-ul cu fps 30 pe care mi l-a dat Cami în iulie și pe care de asemenea nu am reușit să îl folosesc prea mult;
  • balsamul de păr cu ulei de măsline de la Kiehl’s e tot de la Cami.Abia luna asta l-am folosit, că nu avea rost să țin mai multe balsamuri deschise pe etajera și așa mică. A fost un balsam bun, singura problemă e că alunecam prin cadă, pentru că avea o consistență mai grasă, probabil de la uleiul de măsline.

20160701_202349

  • am avut o mostră din noua cremă-gel Idealia pentru tenul mixt și gras, de la Vichy. E extraordinară! Mai am două mostre, abia aștept să le folosesc. Și următoarea cremă pe care o voi cumpăra, peste câteva luni, cred că ea va fi;
  • încă o mini micelară Sebium! Gata, am încheiat relația cu ea, am revenit la Garnier! E foarte bună, dar ca preț nu mi se pare avantajoasă;
  • am consumat și serul cu perle de la Nivea. Mi-a plăcut mult, a fost al doilea tubuleț. Nu exclud posibilitatea de a-l mai cumpăra cândva;
  • o ojă superbă de la L’Oréal, nr. 244 Green LOL, dar care mi-a pătat groaznic unghiile! Groaznic! Chiar m-am bucurat că am consumat-o! Mi-a părut rău că s-a comportat așa pe unghiile mele, pentru că e minunată, de vis. Dar asta e;
  • crema pentru ten sensibil, anti roșeață, cu fps 20, de la Yves Rocher e tot de la Cami. Nu mă împac de obicei cu cremele de față de la Yves Rocher, doar câteva mi-au priit până acum. Ea e una dintre ele. Nu mi-au apărut coșuri, nu mi-a îngrășat tenul mai tare, nu am avut nicio problemă. Ba chiar aș îndrăzni să spun că m-a ajutat cu veșnica mea problemă, roșeața. Și ca bază de machiaj a fost super, se „lipea” minunat Accord Parfait de ea; :))
  • lacul de unghii Rimmel, 558 Go Wild-Er-Ness din colecția Rita Ora 2015 a fost printre preferatele mele! Dacă îl primesc din nou la serviciu, îl mai vreau o dată, e minunat! Și ca nuanță, ca opacitate, rezistență, calitate, totul e super!
  • micuțul anticearcăn Rimmel Wake me up mi-a plăcut mult! Mult de tot! L-am luat pe 1 noiembrie anul trecut și l-am folosit aproape zilnic până pe 28 iunie, când a venit cel de la Bourjois. Abia mai puteam scobi ceva produs în el. A fost lejer, luminos, blând cu pielea din jurul ochilor. Și ieftin! Bine, eu l-am luat din Sun Plaza cu 27 de lei și curând l-am primit la serviciu cu 17 lei, dar nu mai zic nimic… :)))
  • balsamul de buze Maybelline Baby Lips Electro în nuanța Berry Bomb are o poveste lungă și cu happy end. L-am primit cadou când a apărut pe piață, întâi m-am uitat suspect la el pentru că dohhhh, cum Doamne Doamne să mă dau cu movuleala aia pe bot? Nu sunt genul de femeie care poartă cu ușurință mov, albastru, negru pe buze. Nu îmi plac culorile astea pe buze, asta e. Dar când am folosit prima oară balsamul și am văzut ce nuanță delicată lasă pe buzele mele… mmm! Pur și simplu accentuează cu o nuanță-două (depinde cât de mult folosesc) nuanța naturală a buzelor, iar când se usucă, buzele rămân pătate cu o nuanță delicată, roz-movulie. Întâmplarea face că l-am pierdut. La muncă. Am crezut că mi l-a furat cineva de pe tejghea, că eu mai uit obiectele personale pe acolo. Am stat câteva luni fără el, când într-o zi apare în dulap la muncă. Fusese schimbat monitorul calculatorului din magazin și șeful meu găsise balsamul căzut printre cabluri. De atunci l-am folosit zilnic, cred. E fantastic! Dar din păcate mi se pare că se delistează, așa că nu voi mai avea ocazia să îl am din nou;
  • clește pentru gene! Tadaaa! Mănânc de-astea pe pâine. Ăsta mic începuse să mă enerveze, nu mai curba genele și am zis să hai pa pa pa pa pa pa. E 3,5 lei unul, de ce să mă stresez? :)))

Atââââât! Am avut spor! Voi ce ați mai consumat? 😀

Pupicici!

4 gânduri despre “Goliciuni de iunie (2016)

  1. Și eu am folosit gelul Avon și a fost ok. Dar când ai pomenit de Moon…… ce păcat ca acum nu mai este.

    Folosesc tot șampon H&S, dar luna ăsta am zis sa alternez cu Schwarkops (nici nu știu dacă am scris bine 😛 e prea tarziu )

    Pentru par folosesc, pe langa sampon,doar balsam cu ulei de argan, dar trimis de sora – mea de dincolo. Este bestial. Te Best so far!

    • O vreme le confundam cu Fire, Ice si Air, abia tarziu mi-am dat seama ca nu sunt aceleasi. :))
      Eu acum am inca un tub de H&S si ca balsam am un Kallos, al mamei. Pana imi iau din nou Elseve-ul meu preferat, il folosesc pe el. Stiu ca majoritatea produselor Schwarzkopfs sunt bune, adica vezi Gliss, Schauma, foarte faine. 😀

    • De la Balea imi plac cam toate, acum il am si pe cel cu lamaie si menta si e delicios.
      Da, consum destul de multa oja pentru ca am unghia destul de mare si uneori, de cele mai multe ori le am si lungi si se duc imediat ojele. Plus ca imi fac manichiura de doua ori pe saptamana. :))

Lasă un răspuns

