Achiziții neinspirate – pensulele Oriflame

Salut!

Nu obișnuiesc să fac review-uri negative pentru că de obicei mă informez, testez, întreb și cumpăr cosmeticele sau accesoriile potrivite nevoilor mele. Și nici nu îmi place să fiu rea pe blog. Sunt destul pe facebook, mă știu prietenii ca pe-un cal breaz cum îmi dau cu părerea despre diverse subiecte. Dar aici e locul meu zen și vreau să vorbesc despre chestii faine, nu despre nervii mei.

DAR se întâmplă să dau și peste chestii care nu mi se potrivesc, sau mai rău, mi se par niște bătăi de joc.

În general îmi place Oriflame. Am (sau am avut) produse pentru îngrijire, produse de machiaj, toate au fost dacă nu perfecte, cel puțin acceptabile, plăcute. Vă amintiți, sper, celebra loțiune tonică împotriva punctelor negre pe care am arătat-o până v-am plictisit. :)) Așa că am decis să îmi iau și câteva pensule pentru machiaj, pentru că cele pe care le aveam erau vechi. Și voiam și să fie toate de-un fel, nu cum le aveam eu, o pensulă imensă pentru pudră, o pensulă pitică pentru blush, în toate culorile, etc. Le voiam de la aceeași firmă, voiam să ne împăcăm bine și să arate frumos în păhărel. În plus, văzusem una dintre pensulele pentru față la o fată pe youtube. Părea încântată fata respectivă. Am așteptat o ofertă bună și mi-am comandat pensula pentru pudră, pensula pentru blush, pensula dublă (are un burețel în celălalt capăt) pentru fard și pensula pentru amestecarea culorilor. Toate m-au costat până în 50 de lei datorită unei promoții babane.

13407141_1194476383916157_7641751335015793778_n

*când le-am primit. Noi, lucioase. 😀

Problema e că… frate, nu vreau să perii vacile cu ele, vreau să mă machiez. Pe față! Sunt atât de aspre pensulele pentru ten încât simt că-mi exfoliază pielea când le folosesc! Da, ok, au fost ieftine! Dar și pensulele mele no name au fost ieftine, ba chiar mai ieftine! Pe cea de pudră o cumpărasem cu 10 lei acum vreun an și a fost finețea întruchipată. Cea pentru blush a făcut parte dintr-un set primit GRATIS la cumpărarea unui produs L’Oréal și după mai bine de doi ani e mai fină decât cele NOI de la Oriflame.

Când le-am primit, mi-am zis că s-or mai înmuia perii după spălare. Și e adevărat, cea pentru blush s-a mai înmuiat o idee, cât să fie utilizabilă. Slăvit fie gelul de duș Dove! Dar cea pentru pudră e oribilă! Are perii groși, aspri, ciufuliți. Or, așa trebuie să arate o pensulă pentru pudră? Îmi pare rău că fotografiile sunt făcute când lumina naturală era cam pe ducă, deci nu știu cât de relevante or fi, dar am încercat măcar.

20160705_202244

*pensula pentru pudră

Pensula pentru blush, repet, s-a mai înmuiat, dar tot rigidă, aspră e. Dar o pot folosi. Nu sunt încântată, dar merge. Practic… las-o, bă, că merge așa. Ce să fac acum? Vorba vorbei, vorba aia… :)))) „csf, n-ai csf”. :)))

20160705_202359

*pensula pentru blush

Un pic mai mult îmi place pensula pentru blending. Deși are aceiași peri groși și aspri, nu mă incomodează prea mult când o folosesc. Și chiar își face treaba bine. Se putea și mai bine.

Pensula de care sunt încântată e cea pentru fardul de pleoape. Așa da! Perii sunt subțiri, fini, moi, ca penuțele lui Pitu. Ca blănița de hamster. Așa da. Așa ar fi trebuit să fie și suratele dumneaei.

20160705_202609

*pensula pentru fard de pleoape & pensula pentru blending

Dar nu, probabil li s-a terminat blana de hamster și mi-au făcut niște pensule superbe din păr de mamut. L-au și vopsit, dar se pare că l-au vopsit cu o vopsea nașpa, pntru că de câte ori  spăl pensulele, curge culoarea din ele de te sperii. Și mai și chelesc, mai puțin cea pentru fard de pleoape. Ea e perfectă. Trăiască.

Deci eu am plătit (mai bine luam 4 geluri de duș) pentru niște pensule din care iubesc doar una (capătul cu burețel e nefolosit, e prea faină pensula ca să mai folosesc și buretele), iar pe celelalte îmi vine să le arunc pe geam. Și probabil că asta voi face cu pensula pentru pudră cel puțin, pentru că am primit la serviciu una no name, dar fabricată înainte să fie criză de peri pufoși în lume. E moale ca perișorul de bebe. Și o vreau.

Oriflame, dragilor, de data asta sunt tare nemulțumită. 😦 Dar trecem noi și peste asta, orice codru are și uscături. 😀

Voi aveți pensule Oriflame? Am fost eu mai ghinionistă sau toate-s așa?

Pupicici!

7 gânduri despre “Achiziții neinspirate – pensulele Oriflame

  1. Nu am de la Oriflame. Am trei de la Avon, una oblica pt eyeliner, una stil kabuki si una pt fond de ten. Cea pt fdt o folosesc sa aplic corector uneori, pentru ca nu prea functioneaza pt fdt. Lasa urme inestetice, desi are perii relativ moi si este destul re rezistenta. Cea kabuki e ok pentru o pudra, peri ok. O folosesc mai des pe cea pt eyeliner si imi place. Ma bucur ca am citit postarea ta, chiar ma intrebam cum sunt pensulele de la Oriflame. Si ma asteptam sa fie ceva mai bune.
    Oh, well…

  2. Buna. am si eu pensule de la Oriflame si sunt dezastruoase. am 2 pensule pentru blending care sunt tare aspre, ma enerveaza tare cand trebuie sa blenduiesc fardurile dar nu am gasit altele sa le inlocuiesc. am mai avut o pensula pentru pudra care ma zgaria rau pe ten, am suportat cat am suportat dar nu am mai putut :)) pentru mine rutina de machiaj de dimineata este momentul meu frumos, de rasfat in care vreau sa ma relaxez si sa incep ziua bine dar pensula aia de pudra ma enerva rau si imi crea o stare de iritare asa ca am aruncat-o. am alte pensule de la avon si de la ELF. pensulele noi de la avon sunt foarte bune, au pretul in jur de 25 de lei. Cateodata mai sunt reduceri, eu le-am luat cu vreo 22 sau 23 de lei. alte pensule bune sunt cele de la ELF din gama Studio. sunt in jur de 20 si ceva de lei sau 30 si ceva de lei dar daca astepti perioadele de reduceri de 25 % sau 30 %, asa cum fac eu, merita. prefer sa platesc transportul 9 sau 12 lei si sa platesc produsele cu reduceri de 25 % sau 30 % decat sa beneficiez de ofertele cu transport gratuit dar produsele sunt la pret intreg. te pup o zi frumoasa :*

Lasă un răspuns

