Goliciuni de iulie (2016)

Hello!

A mai trecut o lună și eu nu am reușit să consum prea multe cosmetice… dar e bine și așa! Compensez luna asta, ca am multe produse aproape consumate. 😀

IMG_20160731_184955

  • gelul de duș Dove cu bujor e un sortiment nou, dar nu știu ce se intampla cu gelurile astea de duș de cand le-au schimbat formula, ca toate miros a drojdie… 😦 nu mi-a plăcut nici el, dar mama nu a avut nicio problemă cu aroma lui. Pe de altă parte, e foarte hidratant, a fost singurul care a reușit să înmoaie pensulele buclucașe de la Oriflame;
  • balsamul de buze cu cocos și vanilie de la Sabon a fost inclus într-un project pan, dar nu l-am consumat atunci, abia luna trecută i-am venit de hac! Mi-a plăcut mult, dar îl foloseam deja de mai bine de un an și mă cam plictisisem de aroma sa;
  • spray-ul parfumat Katy Perry’s Mad Potion mi-a plăcut foarte foarte mult! Îmi pare rău că s-a terminat, dar momentan mai am alte deodorante începute, așa că va dura un pic până mă voi gândi la unul nou;
  • am urât din ficați crema de mâini Neutrogena! Sunt fericită am consumat-o!
  • mini șamponul regenerant Gerovital a fost primit cu o promoție la muncă, nu mai știu cum era treaba. Și-a făcut treaba, mi-a plăcut!
  • crema depilatoare Farmec a fost preferata mea, probabil știți că au reformulat toată gama. Acum o am pe cea pentru adolescente și e la fel de eficientă;
  • lacul de unghii Colorama nr. 46 e unul dintre preferatele mele. A fost a doua sticluță consumată și mai am una plină (a fost în kit-ul Marie Claire). E ceva deosebit, nu am mai găsit la alte firme genul ăsta de sclipicel;
  • oja Rimmel 60 Seconds în nuanța Hot Tropicana (dacă nu mă înșel) a fost printre preferatele mele, dar gata, am consumat-o, mergem mai departe! :))
  • crema protectoare pentru buze Lipsan de la Aliphia a expirat fără să o folosesc pe toată. 😦 E foarte bună în caz de herpes;
  • mascara Sexy Pulp de la Yves Rocher. Mama l-a folosit. Nici nu cred că l-a consumat, ea nu se machiază zilnic, dar pentru că era deschis de acum un an cred… la gunoi cu el! I-a plăcut mult. Și mie îmi place, l-am avut în trecut;
  • am consumat și eu una bucată mascara! Lash Sensational de la Maybelline. Foarte fain ca efect, dar se demachia ATÂT de greeeeu! În cele aproape 3 luni de utilizare nu știu dacă am avut vreo zi genele 100% curate după demachiere. :))) S-a îngroșat destul de mult și am decis să ne despărțim;
  • (aproape) am consumat și un mascara special pentru sprâncene, Brow Drama de la Maybelline. Mi-a plăcut și el mult, îl folosesc din decembrie, mi-a fost prieten bun. O vreme l-am folosit alternativ cu gelul de la Anastasia Beverly Hills și când s-a consumat acela, tronul a fost numai al său. Mi-a plăcut că fixa foarte bine sprâncenele și le dădea o nuanță subtilă. Eu am sprâncenele blonde blonde, zici că le am rase când nu le conturez cu nimic. :)) Așa că acest produs mi-a fost de ajutor pentru machiajul zilnic;
  • am și trei mostre: gelul Idealia pentru ten gras e de vis, a fost a doua mostră și mai am una. Mostra de fond de ten de la Max Factor, Miracle Match nu mi-a plăcut în mod special, nu mi se potrivește foarte bine. În general la fondurile de ten merg pe L’Oréal, nu m-am împăcat niciodată prea bine cu Max Factor, deși produsele sunt foarte bune. Am acolo și o mostră de cremă pentru față Douglas, cea primită cadou la comanda online. Nu mi s-a potrivit deloc, mi-a făcut fața ca o coajă de portocală (în jurul bărbiei). Am folosit-o pe mâini până la urmă și așa a fost ok.

 

IMG_20160725_182737

 

  • și să nu uităm de protecția solară! Laptele cu fps 30 pentru copii de la Gerovital Sun a fost prietenul nostru în concediu. Am dat gata două sticluțe, dar am pozat doar una. 😀

Atât cu goliciunile mele! Ne vedem luna viitoare cu altele noi! :))

Voi ce ați mai consumat? 😀

5 gânduri despre “Goliciuni de iulie (2016)

  1. Ca o sugestie daca imi permiti. Caut sa citesc un review despre Head&houlders, ca observ ca il folosesti frecvent si nu o gasesc. Ar fi util un buton de „search” in partea de sus a blogului. Sper ca nu te-a deranjat comentariul meu!

    • Era cat pe ce sa iti spun ca exista un buton de search, dar am uitat ca am schimbat tema blogului si chiar nu m-am uitat cu atentie ce butonele am. Sper sa reusesc sa adaug asa ceva, si mie imi e util cand caut un anume articol.
      Review la h&s nu am inca si nici nu cred ca voi avea pentru ca e pur si simplu e un sampon care face ce trebuie sa faca, curata, ma ajuta cu matreata, nu provoaca mancarimi sau iritatii, e cat se poate de ok. 😀

Lasă un răspuns

