Favoritele lunii Iulie (2016)

Salut!

Știți că nu obișnuiesc să fac astfel de postări, dar uneori se adună niște produse atât de faine, încât trebuie să zic două vorbe despre ele!

Luna trecută a fost luna cu concediul, o lună când am cumpărat multe produse și am și primit foarte foarte multe! Multe dintre ele au ajuns rapid preferatele mele șiiii despre ele vorbim azi!

IMG_20160806_200131

Din categoria produselor pentru corp, am așa:

  • gelul de duș Avon Pure Oasis cu ceai verde și mentă. Uau! Uau! Miroase atât de fain, de fresș, ușor masculin, destul de puternic și persistent! E exacte genul de miros pe care îl caut vara. Mă răcorește instant! A fost puțin peste 5 lei, parcă 6 sau 7, nu mai țin minte exact! Chiar după ce scriu acest articol o să mă uit într-un catalog avon să văd dacă îl mai au și mi-l cumpăr din nou;
  • deodorantul Bourjois cu ceai verde miroase atât de curat încât a devenit din prima secundă preferatul meu. Și dacă mai punem la socoteală faptul că nu conține pudră și mă protejează cât e ziua de lungă… we have a winner! Nu credeam că mirosul său va persista toată ziulica și mă va feri de arome dubioase, dar iată că! 😀
  • sorbetul de corp Pinita Colada de la The Body Shop e de vis! Cred că l-am mai menționat eu pe aici, dar îmi place din ce în ce mai mult și merită să fie ridicat în slăvi. Mai am cam jumătate în tub și sunt aproape sigură că următorul produs pentru corp tot de la ei va fi. Aștept ceva noutăți de toamnă-iarnă. :))) Sunt curioasă care va fi noua aromă, am observat că aproape în fiecare anotimp vin cu ceva nou. Momentan nu îmi fac probleme pentru că mai am alte produse pe stoc, unul chiar de la The Body Shop (vai cum îmi place!).

IMG_20160806_200218

  • pentru pielea pârlită m-a ajutat foare mult spuma cu panthenol. Nu am observat niciun efect de răcorire, dar mi-a calmat pielea și sunt fericită că am avut acest produs la îndemână! Se aplică ușor, se absoarbe repede și lasă o senzație de piele hidratată, fină;
  • când nu foloseam spuma, adică în prima zi, că apoi a fost prăpăd cu soarele, am folosit gelul răcoritor de la Gerovital Sun. E ieftin, miroase extraordinar de bine, se absoarbe imediat în piele, iar dacă îl ții la frigider e de vis senzația!
  • înainte să plec în concediu m-am întâlnit cu Cami care mereu îmi face surprize de-alea de mă lasă cu gura căscată. Printre fainoșagurile primite de la ea s-a aflat și acest balsam de la Nyx. Inițial am crezut că e un blush cremos, asta fiind înainte să-l deschid. Nu știu de ce. :)) Apoi am crezut că e balsam de buze. Apoi am citit pe el că e balsam pentru corp. E, eu pe-ăsta micu’ îl folosesc pe unde am nevoie. Preferat a devenit pentru că: după ce am venit de la mare îmi simțeam pielea din jurul ochilor foarte uscată și aveam o senzație de usturime. La fel și mama. Am întins mânuța după balsam, ne-am uns temeinic amândouă și în câteva minute a dispărut senzația aia nasoală. L-am aplicat și pe cuticule și pe buze și își face treaba super!

IMG_20160806_200331

Am și pentru ten două produse favorite!

  • crema mini Aqualia Thermal de la Vichy a venit în beauty kit-ul de mai. E foarte hidratantă, nu mi-a cauzat apariția prietenilor căpoși, miroase bine și mare mi-a fost mirarea să văd că m-am întors de la mare fără coșuri. De obicei veneam plină de coșuri și puncte negre, acum nu. Sunt sigură că are contribuția ei, pentru că a fost singura cremă, în afară de cele pentru plajă;
  • tot de la Vichy am o cremuță cu protecție solară 30, primită tot de la Cami. Pe ea am pus-o la treabă din prima zi de plajă. Ar ajuta la intensificarea bronzului, dar ce să te faci cu brânza de mine? :))) M-a prins foarte puțin soarele, dar în schimb am venit înapoi cu pistrui. Ce mi-a plăcut mult la ea, ca și la amica de mai sus, e că nu mi-a provocat vreo reacție nedorită pe piele. E foarte lejeră, se absoarbe repede și am tolerat-o extraordinar de bine.

IMG_20160806_200506

La capitolul machiaj nu am nici multe preferate, nici o poză cu care să mă laud. :))

  • mascara pentru spâncene de la L’Oréal, Brow Artist Plumper mi-a salvat mutra în zilele când nu aveam chef de machiaj. Efectiv eu am sprâncenele aproape albe și singurele care se observă sunt cele din partea interioară, cele dinspre colțul ochiului sunt invizibile. Așa că eu arăt de parcă aș umbla cu jumătate de sprâncene. Ei bine, când folosesc acest produs, arăt a om. Greu de crezut, dar chiar arăt a om! Știu că e o nuanță destul de închisă, dar e exact ce îmi trebuie. E perfect!
  • rujul Joli Rouge de la Clarins a fost folosit și parafolosit luna trecută. L-am purtat aproape exclusiv. Pentru că dacă nu purtăm vara ruj portocaliu, atunci când? 😀

IMG_20160806_200757

Am și oje preferate!

  • Lacurile de unghii Rimmel 60 Seconds, nuanțele Lose your Lingerie și Danny boy blue sunt perfecte pentru vară și cu cea roz, Lose your lingerie, arăta și mânuța mea mai bronzată decât e de fapt!
  • lacul de unghii Farmec Ultrarezistent nr. 60 a fost pe unghiile mele la mare, mi-a rezistat cu brio 5 zile și a dat un aspect curat mâinilor. Diafan. Proaspăt.

IMG_20160806_200915

  • pentru păr am un singur preferat. A venit mama cu el din concediu și eu l-am pus numaidecât la treabă. E un balsam de păr Balea, cu perle și frangipani. Dacă nu mă înșel e pentru strălucire. Ideea e că înmoaie atât de mult părul imediat ce-l aplic, încât nu am cum să nu îl iubesc. Părul rămâne moale, hidratat, lucios.

IMG_20160806_201145

Iar ca parfumuri, avem așa!

  • apa de parfum J by Jennifer Aniston, purtată cu drag și spor toată luna. Miroase a vară, a mare, a cremă pentru plajă. Parfumul ăsta a strâns în el tot soarele cu căldura lui cu tot. Îl iubesc;
  • la mare am purtat, seara, Black Opium de la Yves Sain Laurent. Știu, nu e un parfum de vară, dar îmi place atât de mult încât nu are ce rău să facă un strop după urechi. Miroase cald, a cappuccino cu ciocolată. O aromă sexy și dulce.

Iar ca preferată random, vreau să menționez filmul Me Before You. M-a impresionat în așa hal, încât am plâns ca o magdalenă după ce s-a terminat, deși știam finalul, pentru că terminasem de citit cartea fix cu o zi în urmă.

Voi ce-ați preferat luna trecută? Ce maglavaisuri ați mai folosit? Ce filme ați mai văzut? 😀

Pupicici!

10 gânduri despre “Favoritele lunii Iulie (2016)

  1. Incepem cu sfarsitul. Mai am cam un sfert din Inainte sa te cunosc si pe urma vreau sa vad si eu filmul. Imi place cartea pana acum, e de bine! Black Opium…ah Black Opium, cum imi place de rau parfumul ala si cum il detesta al meu de cate ori i-l flutur pe la nas. Nu prea ma las eu miscata de preferintele lui cosmetice, dar sa imi iau un parfum pe care nu il suporta chiar n-as vrea! Sufar! RAU! Legat de ruj portocaliu, eu il consideram nepotrivit complet cu mufa mea….well, I was wrong. Am primit unul si l-am purtat maxim luna trecuta! Pe noi dupa arsuri ne-a salvatr gelul cu aloe 100% de la Babaria si uleiul de cocos. Si cand zic noi ma refer mai ales la sotul incapatanat. Eu m-am parlit un pic pe picioare si da…m-am ales si eu cu pistrui. Si ca sa inchei acest comentariu cat o zi de post, The Body Shop is love. Nu am avut vreodata ceva de la ei sa nu ador. Chiar am pus pe lista musai un unt de corp ca mi-e dor de ele rau. Or fi ele ceva mai piperate dar zau daca nu merita!

    • E bine ca citesti cartea pentru ca desi filmul urmeaza destul de bine actiunea cartii, sunt cateva chestii care lipsesc. De exemplu, explicatia penttru vestimentatia excentrica a Louisei. Sau prezentarea in detaliu a dorintei lui Will de a apela la sinuciderea asistata. Merita si cartea si filmul, m-au emotionat teribil!
      Al meu gagi’ iubeste Black Opium, sunt la adapost din punctul asta de vedere. :))
      La fel credeam si eu despre rujul portocaliu pana acum vreo doi ani. 😀
      Iar The Body Shop… mmm, is Heaven! Mai am o lotiune de corp cu trandafir de la ei si apoi o sa „calc” magazinul in cautare de arome de iarna. 😀

    • Nu e siropoasa. Mie mi se pare dura ca tema, dar scrisa pe un ton glumet, cat sa indulceasca inevitabilul. Cat despre film, daca nu era Emilia in rolul principat, probabil nu imi placea atat de mult.

Lasă un răspuns

