De ce nu îmi mai trebuie bronz

… dacă nu mă apucă bolunzeala până data viitoare.

IMG_20160725_092016

  • pentru că ustură ca naiba! Nu știu pielea altora cum o fi, dar a mea mă ustură când stau la soare. Am nevoie de zile întregi până scap de senzația aia nasoală. În plus, dogorește ca o sobă umplută până la refuz cu lemne și cărbuni. O singură mână de-a mea ar putea încălzi o odaie de dimensiuni medii în condiții de ger aspru. Și niciun maglavais nu ajută 100%! Am folosit spuma cu panthenol, am folosit gelul răcoritor, dar efectul e de scurtă durată;
  • pentru că bronzul meu nu e niciodată uniform. După ce m-am rotisat (vorba vine) zile întregi și am prins ceva nuanță, e de ajuns să ies să cumpăr o pâine, îmbrăcată în tricou, că paaac, s-a dus naibii bronzul meu pentru că prind o nouă nuanță pe linia mânecii tricoului. Nu că altfel aș avea cine știe ce nuanță ciocolatie, nici pe departe. După ce mă chinui pe șezlong să dau bretelele jos cât mă coc, să deschid sutienul la spate să nu fac dungi, e de ajuns să intru 10 minute în apă, că mă aleg cu niște „bretele” de ne-bronz de toată frumusețea! Minunat!
  • Pentru că am pielea nașpa și mă înroșesc. De ce nu pot să mă ciocolățesc și eu? De ce?
  • Pentru că pielea e nașpa până la capăt și se și usucă. Iar anul ăsta a atins apogeul. Fiecare centimetru de piele bronzată de pe corpul meu de nimfă supraponderală arată ca pielea unei bătrâne care a muncit la câmp toată viața. Și nu scap de asta cu orice mi-aș da. Au fost seri când am folosit două creme de corp, una peste alta și în cinci minute aveam pielea la fel de uscată și nasoală;
  • și în final… pentru că mă cojesc ca năbădaia! Am aproape 3 săptămâni de când am venit de la mare și încă mai curg pieile de pe mine! Culmea, mă cojesc pe unde am folosit loțiunea cu spf 30, nu pe unde am folosit uleiul cu spf 10, nu-nu. Pielea aia mai protejată și mai cremuită, aia mă părăsește!

Și culmea culmilor, mă, nici măcar nu am stat la soare prea mult. Urăsc să stau la soare de-an… boulea așa… am stat mai mult sub umbreluță, liniștită, cu cărticică, berulă, floricele, șepcuță și pana mea. Dar au fost de ajuns minutele alea petrecute în apă să ajung în halul ăsta. Bleah! Decât așa bronz, mai bine rămân albă!

Și vă rog să nu îmi recomandați autobronzantul.

M-am gândit eu să cumpăr unul și să îl aplic doar pe picioare. Dar să fim serioși, ca să arate bine și natural, nu trebuie numai să fie de calitate și să îl aplici cum trebuie. Trebuie să îl folosești pe față, spate, fund și eventual și-n fund, iertată-mi fie exprimarea.

Altfel, aș arăta ca o găină opărită, cu bulane rotisate. Oi arăta eu bine pe stradă (ai tu, pantero), dar când ajung acasă și mă dezbrac în fața oglinzii înainte de duș, mi-ar fi greață să mă văd așa caciorită. Noroc că nu sunt măritată, altfel s-ar întreba săracul om cine-i nebuna aia de umbla prin casă, jumate neagră, jumate albă ca spuma mării.

Du-te, frate, că nu mai vreau! Data viitoare, repet, dacă nu mă apucă bolunzeala, fără cea mai șmecheră loțiune cu spf 50+ nu ies la plajă.

6 gânduri despre “De ce nu îmi mai trebuie bronz

  1. :)) ce suparata esti pe bronz! nici pe mine nu ma prinde uniform. aceeasi treaba- dupa ce ma chinui sa desfac sutienul, sa nu se vada nimic, am intrat in apa si s-a dus toata chinuiala. eu nu ma inrosesc, dar nici nu ma bronzez prea rau. o nuanta, maxim 2.

    • Da, sunt foc de suparata. :)) Nu mai vreau nu mai vreaaau! E prea mare chinul. Si dupa ce am venit de la mare nici sa ma las „pe vine” sa iau ceva de jos nu puteam pentru ca simteam ca imi pocneste pielea de pe picioare, atat era de uscata. Nu-mi mai trebuie.

  2. Eu sunt blonda si palida de la mama natura. Si alba pe corp, ca sa se inteleaga bine. Pe picioare nu m-am mai bronzat de ceva ani, pur si simplu nu am timp sa stau la soare, desi planuiesc sa stau intr-o zi cateva ore la soare. Pe umeri si brate ma prinde soarele, cand mai ies pe afara. Si ma prinde bine, de ma fac tuciurie. Sa vezi acolo amuzament :))

  3. 🙂 Nu ai ieşit la orele potrivite! Încearcă pe cât posibil de la răsărit până la ora 10 cel târziu şi de la ora 16-16.30 până când vrei. Nu cred că e nevoie de loţiune.
    🙂 Locuiesc la mare!

    • Ba da, m-a vazut soarele doar dimineata si seara spre asfintit. In restul timpului am stat acoperita cu prosopul, sub umbrela (uneori doua umbrele). A fost prima oara cand am patit asa ceva. Probabil nici lotiunea de plaja nu a fost prea de calitate, dar si pielea e groaznic de dificila. :f

Lasă un răspuns

