Baby Lips Holiday Spice – primele impresii

Salut!

Maybelline a lansat luna asta trei variante noi pentru deja celebrele Baby Lips, balsamuri care mie mi-au plăcut mult având în vedere că am avut 4 până acum, cu cele două despre care voi vorbi azi, 6.

Holiday Spice cuprinde 3 arome, Pumpkin Spice, Chai Tea Latte și Café Mocha. Eu am cumpărat Chai tea latte și Pumpkin spice (pentru mama). Au costat 13 lei fiecare.

13903386_1237213439642451_1239437396857786710_n

IMG_20160813_182556

La Chai tea latte predomină aroma de condimente, nu știu exact ce condimente, dar mi se pare ca aroma sa seamănă cu cea de rozmarin. Aroma de ceai e subtilă, cea de lapte la fel. Îmi place aroma sa, chiar am fost surprinsă. Mă așteptam la altceva. Nu e o aromă prea des întâlnită, aș putea să spun că e chiar curajoasă.

IMG_20160813_183227

IMG_20160813_183415

E de un roșu destul de puternic, pigmentat. Nu mai am nevoie de ruj, își face treaba și singurel. Textura e lejeră, efectul e ușor lucios. Rezistența… vă dați seama, e un balsam! Dar dacă îl folosesc seara la culcare, dimineața încă am buzele ușor colorate. Pătează pielea un strop și asta îi dă o bilă albă în plus!

Pumpkin spice miroase a plăcintă cu dovleac și miere și scorțișoară și lapte și îmi vine să-l mănânc! Se aseamănă puțin cu frățiorul lui Chai tea latte, au ceva note comune.

Culoarea e un piersiciu deschis, pigmentat și el. Are același efect lucios și ca nuanță arată bine și pe tenurile deschise și pe cele mai bronzate, pentru că deși e al mamei, l-am încercat și eu.

IMG_20160813_184910

Ca nivel de hidratare, mi se par medii. Nu par genul de balsamuri pe care să le folosești ca prim „tratament” iarna când ai buzele crăpate.

Îmi plaaaaac! Și aș fi fost curioasă cum e și a treia aromă, dar fiind o nuanță de bej, nu m-a tras inima, pentru că nu arăt bine cu bejuri pe buze.

Voi le-ați văzut pe undeva? Le-ați încercat? 😀

Pupicici!

6 gânduri despre “Baby Lips Holiday Spice – primele impresii

  1. Ma dezamageste faptul ca sunt pigmentate, ma gandeam ca-l iqu pe primul datorita aromei, dar clar bejurile nu-s pentru mine.
    Cel rosu m-ar atrage, dar nu cred ca m-ad impaca cu aroma.
    Sa le foloaseasca sau sa le folositi cu placere! 🙂

Lasă un răspuns

