Maybelline Vivid Matte Liquid – review

Salut!

Probabil știți deja că în urmă cu vreo două luni au fost lansate rujurile lichide mate Color Sensational Vivid Matte Liquid de la Maybelline. Ditamai numele, huh? Pai mai exact ce face rujul ăsta? Iată descrierea oficială:

„Rujul Color Sensational Vivid Matte Liquid e imbogatit cu pigmenti saturati mati pentru o culoare intensa si finisare mata, ceara limpede care confera intensitate culorii si o baza cremoasa lichida pentru o alunecare lina.
Rasfata-ti buzele cu nuante mate intense! Obtine un look indraznet fara compromisuri: baza cremoasa lichida si finisare mata! ” (sursa)

Am încercat aceste rujuri la muncă atunci când au apărut, apoi am avut marea bucurie să descopăr una bucată în cadoul de la Cami, nuanța 20, Coral Courage.

IMG_20160822_201041

Țineam minte că mi-au plăcut atunci când le-am încercat, deși efectul nu e tocmai mat cum se laudă.

L-am încercat prima oară la mare. Am zis că e fix ce trebuie, că e în ton cu vacanța, cu semi-bronzul meu, cu părul pupat de soare. Într-o seară am uitat să-l demachiez de pe buze și m-am trezit a doua zi gata rujată. Ca să vă faceți o idee asupra rezistenței. :))

Dar gata cu gargara!

Vivid Matte Liquid e un ruj cremoșel, extraordinar de pigmentat, intens și, vorba vine, mat.

Mirosul e absolut delicios, știți gelul de duș cu Floare de Tiare de la Yves Rocher? E, așa miroase rujul.

Eu am o nuanță roz-corai aprins, extrem de intens, electric!

IMG_20160822_164436

IMG_20160822_151015

Îmi place aplicatorul pentru că e genul „picior de iepure”, subțirel, aplatizat, pufos.

Se aplică ușor, fiind cremos. Dar pentru că e foarte pigmentat, eu am maaaare grijă la aplicare, pentru că nu vreau să arăt așa:

00522592_1.jpg

(sursa)

De mat e mat… dacă îl aplic într-un strat subțire. Imediat după aplicare e lucios, dar în scurt timp devine mat sau semi-mat, în funcție de cât de gros e stratul. Când greșesc și aplic mai mult decât e cazul, rămâne ușor lucios mult și bine.

Dacă vă imaginați că e genul care se usucă pe buze, luați-vă gândul, pentru că nu e așa. Rămâne proaspăt și cremos pe tot parcursul purtării.

E destul de rezistent, după cum am zis și mai sus. Am adormit cu el pe buze și m-am trezit la fel de rujată. Pătează buzele și asta mă încântă în general la orice ruj.

Cu toate astea, grijă mare că se transferă! Din punctul ăsta de vedere e un ruj clasic. Rămân urme pe căni, pe tacâmuri, pe sticle. Nu-i bai, că după cum am spus deasupra, buzele rămân pătate, deci pete-pete pe buze nu vom avea.

Îl găsiți la prețul de 35 de lei (aproximativ, în funcție de promoțiile fiecărui magazin). Rujul are 8 ml și e valabil 2 ani de la data deschiderii!

Mie îmi place mult! Apreciez în special aroma, pigmentația intensă și consistența lejeră.

Voi le-ați încercat?

Pupicici!

 

4 gânduri despre “Maybelline Vivid Matte Liquid – review

  1. Buna. Am si eu o nuanta de la Maybelline Vivid Matte, nuanta 35 este un rosu superb care la mine pe buze dupa ce incepe sa se duca luciul se transforma intr-o nuanta de rosu inchis inchis. al meu miroase a vanilie. imi place mult mult, se simte atat de catifelat pe buze. pupici o zi frumoasa :*

    • Chiar zilele astea ma uitam la el, cu gandul sa il mai folosesc, ca am avut alte favorite in ultima vreme. Dar mai astept pana la primavara, e prea turbata nuanta. 😂 Daca ne gandim cate rujuri lichide mate exista pe piata si cat de rezistente sunt ele, da, poate fi considerat o dezamagire. Dar mie imi place chiar si asa. Doar ca e foarte foarte intens si nu pot sa-l port prea des.

Lasă un răspuns

