Sirop pe unghii – Colorama Jelly Tints

Hello!

Azi vă arăt un lac de unghii foarte fain și destul de ciudățel. Ciudățel în sensul că nu e nici un lac lăptos (în genul celor pentru manichiura french), nu e nici un lac opac, comun.

Doamnelor și domnilor, vă prezint Colorama Jelly Tints!

IMG_20160829_195122~2

Eu o am pe a mea tot de la Camelia (și o să mai vedeți o mulțime de chestii pe blog tot de la ea) și am băgat-o în probe la câteva zile după ce m-am întors de la mare. Știam deja de la muncă de ojuțele astea și abia așteptam să o încerc pe căpșunica asta mică.

Jelly Tints e o gamă cu 4 nuanțe (roz, roșuliu, portocaliu și movuliu) transparente, foarte lucioase, cu un finish ca de jeleu, ca de sirop. Sunt adorabile, foarte tinerești și jucăușe. După cum am mai spus, sunt transparente, dar nu în genul lăptos. Suficient de pigmentate cât să coloreze frumos unghia în două straturi, dar atât de transparente încât să se observe unghia pe dedesubt.

Eu am nuanța roșiatică, nr. 459 și pe unghie arată de parcă tocmai mi-am dat cu sirop de căpșune. 😀

Tada!

IMG_20160829_195241

IMG_20160829_194949

Îmi place că e o nuanță intensă și inocentă în același timp. Îmi place că e veselă.

Ca să fiu sinceră până la capăt, nu știu dacă se folosește ca atare sau trebuie să fie aplicat peste altă nuanță pentru a o intensifica, probabil o să încerc și așa. Dar mie îmi place așa cum l-am folosit.

Îmi place și pensula plată, dar nu foarte lată care aplică perfect lacul pe unghii.

Parcă și mirosul nu e atât de puternic ca al ojelor obișnuite.

În schimb, fără un top coat se cojește destul de repejor dacă am mai multă treabă de făcut. Dar eu am unghiile foarte exfoliate în momentul ăsta, deci nu sunt tocmai exemplul cel mai de încredere în momentul de față. Adică data trecută am ținut oja mai mult pe unghii, dar erau sănătoase și aveam și top coat-ul Insta Dri pe deasupra.

Ce să vă mai spun despre acest lac? Are 7 mililitri, costă în jur de 8 lei și îl găsiți în toate magazinele care comercializează produse Maybelline. 😀

Voi ați încercat vreo nuanță? Cum vi se pare?

Pupicici!

2 gânduri despre “Sirop pe unghii – Colorama Jelly Tints

Lasă un răspuns

