Goliciuni de August (2016)

Saliu’ din nou!

Pentru că e început de lună, am niște chestii să v-arăt. Produse consumateeee! Adicătelea ziua preferată din lună, cea când recipientele goale ajung la gunoi și eu sunt pregătită pentru cosmetice noi. :)))

Să o luăm din loc, că ne stă norocul, zic! 😀

IMG_20160831_200329

  • ați mai văzut de n ori șampoane H&S aici. Și veți mai vedea. Momentan folosesc ceva de la Balea (am luat șampon în loc de gel de duș, e fain și îl folosesc dacă tot l-am luat) dar am și Head & Shoulders prin baie, două sticluțe chiar. Așa că nu scăpați de el prin poze!â
  • gel de duș de la Balea cu mentă și lime cred. Fain, răcoros, perfect pentru vară. Eu și mama l-am dat gata imediat! Mai avem unul!
  • gelul de duș cu ceai verde și mentă de la Avon, gama Senses. Mi-au intrat pe sub piele grav gelurile astea de duș și acum nu trece o campanie fără să iau cel puțin unul. Chiar azi mi-a sosit o comandă cu două sortimente, ceva cu neroli și măsline și ceva cu zmeură și chestii… trestii…
  • minunea mică de la Bourjois, Seduis-Moi e printre preferatele mele all time, l-am avut și la mare! E a doua sticluță dată gata în vara asta, momentan sunt sătulă de aroma sa, dar nu exclud ideea de a-l mai avea în baie;
  • gelul de duș Deshabillez-Moi tot de la Bourjois miroase total diferit față de deodorantul cu același nume. Acela e dulce, miroase a gumă de mestecat și a… femeie sexy, dar gelul de duș e fresh, răcoros, lejer. Foarte fain!

IMG_20160831_200445

  • am dat gata și un gel pentru igiena intimă de la Nivea. Așa am prins eu obiceiul, să folosesc altceva pentru zonele delicate. Dar gelul ăsta miroase atât de bine, atât de subtil și de… curat, încât mi se pare o idee bună și să-l folosesc pe întreg corpul;
  • micuțenia aia de acolo  mi-a făcut mătreață. Pardonne-moi, L’Oréal, te iubesc de numa’, dar șamponul ăsta micuț și interesant, care face părul să arate foarte fain, sănătos și lucios… îmi face mătreață! L-am primit în beauty box-ul Marie Claire pe luna mai. Dacă vă știți fără probleme cu scalpul, dați-i o șansă, merită!
  • balsamul de păr Kallos e ok-ish, nu excelează prin nimic, dar nici nașpa nu e. Prefer ceva mai puternic totuși;
  • deodorantul ăsta cu ceai verde de la Bourjois e Dumnezeul deodorantelor! Miroase a curat, protejează ireproșabil și mă simt fresh și în siguranță când îl folosesc. Bine, foloseam. Acum am încă două deodorante de consumat, dar după aia îl vreau iar! Îl iubesc!

IMG_20160831_200616

  • sorbetul de corp Pinita Colada de la The Body Shop a fost cel mai scump produs pentru corp pe care am dat banii vreodată. :))) Acum că am lămurit asta și mi-am descărcat năduful, mă, mirosea minunat! Ca grad de hidratare nu a fost eeeextraordinar, dar mirosul e excepțional!
  • cu spuma demachiantă La Roche-Posay s-a descurcat mama, eu am folosit-o doar ocazional, pentru că nu știu de ce, de vreun an am o reacție urâtă la tot ce înseamnă La Roche-Posay. Și e păcat, e o firmă ce-mi plăcea mult de tot!
  • spray-ul pentru strălucire Elseve Nutri Gloss mi-a plăcut mult, miroase superb, chiar dă luciu părului (review aici). Dr pentru că singurul lucru pe care îl face e să dea un luciu plăcut părului, neavând proprietăți extraordinare, mă voi îndrepta în curând spre un ulei tot Elseve, să și hrănesc vârfurile, că tot vine vremea rece;
  • micuța și (aproape) omniprezenta cremă clasică Nivea. O am de astă toamnă, am folosit-o doar la serviciu. O știți, nimic mai mult de zis. Love, love;
  • minimiculuța Aqualia Thermal primită în același kit Mary Claire mi-a întărit convingerea că Vichy e mare șmecherie. Am folosit-o o lună întreagă și m-a impresionat. Am avut tenul foarte răsfățat și curat în timpul ăsta. Acum, după ce consum ce mai am deschis, vreau Idealia Skin Sleep. 😀 Dar mai vedem…

IMG_20160831_200754

  • șervețelele demachiante Nivea nu m-au impresionat. Le prefer pe cele în ambalaj alb, pentru ten normal. Acestea nu au fost foarte umede și mi-am frecat pielea cam tare până am dat machiajul jos…
  • masca pentru ten gras de la Oriflame. E ok, îmi place! Conținutul unui plic ajunge cam pentru două utilizări;
  • mostra generoasă de lapte de corp Douglas. Miroase citric, superb! L-am folosit de câteva ori, mostra a avut 20 ml. Mi-a plăcut și mirosul și consistența și efectul!
  • de la Camelia am primit o mostră de la Dior care conținea 3 mostre: bază pentru machiaj, fond de ten și pudră. Foarte mișto toate, cu o singură mențiune: fondul de ten era uuun strop mai închis decât tenul meu. Dar nu a fost o diferență foarte mare. Mi-au plăcut mult!
  • mai am o mostră de fond de ten Dermablend de la Vichy. A încercat mama să o folosească, dar nu i s-a potrivit deloc… 😦
  • mostra de Idealia pentru ochi a fost ok, cred că am mai avut niște de-astea pe-aici. 😀

Și gataaaaa! Sunt tare mândră de mine. :)))

Voi ce-ați mai consumat?

Pupicici!

 

9 gânduri despre “Goliciuni de August (2016)

  1. Buna treaba! Mi s-a facut dor de gelurile de dus Bourjois. Nu am mai luat unul de cel putin patru ani! Imi placea la nebunie ala ciocolatos dar nu l-am mai vazut prin magazine deloc. De la Balea il am acum pe ala cu vata de zahar si…iti cam trebuie. Miroase cumva a La Vie est Belle si a Black Opium si a Prada Candy. Mai pe romaneste esti ca in magazinul de dulciuri cand te speli cu el. Mi-ai amintit ca trebuie sa iau si eu o cutie noua de Nivea ca e buna la toate pe aici.

  2. Vreau si eu Balea aici! Of, ce ma tentezi tu, nu-i frumos!
    Nici geluri de dus Bourjois nu am ochit aici si sa-ti zic drept, nici nu le-am incercat vreodata. Nici deodorantele. :))
    Eu ma feresc de Vichy, nu prea m-am inteles cu ce am testat. Un singur gel de curatare [parca Normaderm] am avut si m-a incantat.
    Sa vezi cum tin eu goliciunile luni de zile in speranta ca poate, poate voi scrie pe blog de ele.. :))

    • Ouch, imi pare rau ca nu sunt si pe acolo. 😦
      Cuuum, trebuie sa incerci nebuniile alea, sunt de vis!
      Cu Vichy am avut o relatie de ura grava pentru ca Idealia clasica mi-a cauzat aparitia unei iritatii uratele si am evitat produsele o vreme. Dar acum suntem ok noi doua, ne intelegem bine. Pe Idealia aia inca o evit, dar cele noi imi plac. 😀
      Pai scrie, boss, scrie!

Lasă un răspuns

