Începe SuperBlog 2016!

Saliu’!

Vin atât de dimineață pentru că am un anunț de făcut! Azi, 1 septembrie 2016, se dă startul înscrierilor la SuperBlog 2016! Și, evident, mă înscriu și eu!

SuperBlog e special pentru mine. N-are rost să enumăr a nu știu câta oară motivele pentru care îmi place concursul ăsta. O fac eu pe dura, dar acolo nu e doar o competiție. Acolo e plin de oameni mișto cu care abia aștept să stau la taclale.

Cu alte cuvinte, să înceapă distracția!

12341293_1076887392341724_535060501378109743_n

Oh, wait, începe pe 1 octombrie concursul propriu-zis. Whatever, să înceapă distracția! Wepaaaaaaaaa!

Pupicici!

 

13 gânduri despre “Începe SuperBlog 2016!

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Dana!
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei. Cum bine zici, sa inceapa distractia! 😀
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

Lasă un răspuns

