Prima comandă Marionnaud – o experiență plăcută

Salut!

N-am mai rezistat și mi-am spus părerea direct în titlu. 😀

Sâmbătă și duminică, adică 3 și 4 septembrie, am beneficiat de transport gratuit pentru orice comandă la Marionnaud, așa că nu m-am mai putut abține și mi-am comandat și eu ceva. Voiam de mult timp să încerc ojele marcă proprie Marionnaud și aceasta mi s-a părut o bună ocazie.

Lacurile de unghii Marionnaud costă 11 lei fiecare, dar în aceeași perioadă era activă pe site o ofertă prin care, la minimum două produse de machiaj cumpărate, primeam 15% reducere pentru fiecare produs. Cu atât mai bine, pentru că în loc de 22 de lei, am plătit pentru lacurile mele doar 18.7 lei.

Am căutat fotografii pe google, pe pinterest, nu am vrut să iau blind nuanțele, pentru că sunt groaznic de pretențioasă în ceea ce privește unghiile mele, din cauza subtonului meu roz nu pot purta aproape nimic ce are subton gălbui/cald pentru că mâinile mele arată bolnave. Și jobul meu e de așa natură că mâinile îmi sunt destul de expuse. Nu pot să arăt un ruj, o cremă, un fond de ten cu niște unghii neîngrijite și bolnăvicioase. Bon, trecând peste asta, am ales două nuanțe, un roz aprins și un corai și mai aprins (nuanțele foarte intense îmi vin bine mai mereu) și am purces la finalizarea comenzii.

Pe site scria că voi primi coletul în 48 de ore. Și cam așa a fost, socotind zilele lucrătoare. Azi de dimineață am primit mesaj de la Nemo Curier că voi primi coletul în cursul zilei. M-am bucurat, apoi am așteptat cuminte sosirea băiatului de la Nemo. Băiat care, ca toți curierii din oraș, vin direct la mine la serviciu. :))

La 11 fără 20 am primit pachețelul și m-am uitat cu drag la el: o cutiuță mică, mov, bine sigilată. Înăuntru am găsit o „bulă de aer” mare cât cutiuța, semn că au avut grijă ca ojele mele să nu se miște în timpul transportului. Am mai găsit factura, formularul de retur și…

… surpriza cea mai mare a fost că am primit 4 mostre! Pentru 19 lei jur că nu mă așteptam să primesc vreo mostră, nici nu îmi amintesc să se fi menționat pe site ceva de genul ăsta. Dar iată că m-am pomenit cu două mostre de parfum (flaconașe de 2 ml), o mostră de cremă de față și o mostră de cremă anticelulitică dacă nu mă înșel.

img_20160906_192221

img_20160906_192318

Cele două parfumuri sunt de la Agent Provocateur, unul dintre ele fiind parfumul clasic al mărcii respective, Agent Provocateur eau de parfum, un parfum aspru, condimentat, lemnos, în genul Magie Noire (Lancome) și Elixir des Merveilles (Hermes). Un parfum sexy și dur în același timp, care parcă-ți plesnește o pălmuță obraznică și apoi îți face cu ochiul. :))) E foarte persistent și are un siaj maaaaare cât o zi de post. 😀

Celălalt, Fatale Intense, e mai oriental, parcă și mai sexy și mai obraznic, dar mai dulce, nu atât de aspru ca cel de mai sus. Aduce cumva cu Angel de la Thierry Mugler, dar acela mi se pare de o vulgaritate extraordinară (poate și pentru că l-am mirosit pe stradă numai la tipe cu aspect și alură de pițipoancă) pe când Fatale Intense e mai prăjituros, mai gurmand. Îmi place mult de tot, dar vreau să găsesc o ocazie potrivită pentru a-l purta, de fapt a le purta, pentru că nu sunt parfumuri de folosit când mergem la supermarket după avocado. Au nevoie de… context și ținută pentru a-și arăta adevărata valoare.

Și uite cum m-am lăsat purtată în lumea fabuloasă a parfumurilor, uitând de cele două produse comandate de fapt. Dar ajungem și acolo.

Cele două mostre de cremă de față, respectiv cremă anticelulitică sau ce e (PhysioDren) sunt de la un brand italian, Corpolibero despre care nu am auzit până acum. Dar le folosesc și revin cu păreri!

Și am ajuns la ojuțele mele!

Frumoasele sunt nr. 15, Rose Tentation și nr. 24, Corail Renversant.

img_20160906_192239

Au 6 ml, pensula nu foarte groasă, dar aplatizată, astfel facilitând extrem de mult aplicarea. Singura problemă e că oja roz are termen de valabilitate doar până în ianuarie. Dar dată fiind cantitatea, va fi de mult timp postată la empties până atunci, așa că nu am niciun stres cu chestia asta. Pe ea am și încercat-o în seara asta și v-o arăt în toată splendoarea!

img_20160906_202052

Consistența e perfectă, nici prea apoasă, nici prea cremoasă. Se aplică ușor și frumos, fiind opacă dintr-un singur strat. Eu aplic întotdeauna două totuși, am mai zis.

Timpul de uscare e mediu. Luciul e superb. Nuanța e exact pe gustul meu.

Și uite cum, pentru 18.7 lei, Marionnaud a făcut o fată fericită! ❤ Oricum mă așteptam cumva să meargă totul bine, având în vedere experiența din 2013, când am câștigat un ruj Mia Moore de la The Balm (review aici) și au fost atât de drăguțe persoanele cu care am vorbit atunci. Chapeau, Marionnaud!

Voi ați comandat vreodată de la Marionnaud?

Ați încercat ojele lor?

Pupicici!

2 gânduri despre “Prima comandă Marionnaud – o experiență plăcută

  1. Chiar dragut din partea lor, stiu sa se poarte cu clientii! Am suspinat si eu dupa oferta lor la Mary-lou manizer, dar n-aveam cum sa beneficiez de ea fiind aici.
    Tare simpatice ojele, cea roz e superba (nu ma omor dupa corai/portocaliu)! Sa le folosesti la maxim! :*

Lasă un răspuns

