Am încercat și mi-a plăcut: Infaillible Sexy Balm

Salut!

Vă spuneam ieri pe facebook, totodată arătându-vă și o fotografie, că L’Oréal ne ispitește cu noutăți colorate toamna aceasta! În mare, avem un iluminator lichid multifuncțional Accord Parfait (în două nuanțe, un roz și un auriu), un fond de ten compact Accord Parfait Genius (4 în 1), nuanțe noi în gama rujurilor Color Riche, mascara care „sculptează” genele, adică un False Lash Wings și mai îndrăzneț și produsul adorabil despre care vreau să vă zic două vorbe azi!

Se numește Sexy Balm și face parte din marea familie Infaillible!

Ce este Sexy Balm? Ei bine, este un balsam-gel pentru buze, un balsam care promite 12 ore de hidratare.

Vorbim despre 8 nuanțe delicioase, 4 transparente, cel puțin două sunt și ușor sidefate, lucioase, cuminți și dulci (Sheer) – un roz, un bej, un roșu și un roz movuliu. Celelalte 4 sunt intense, foarte pigmentate, intense, obraznice și sexy (Bold) – un mov foarte închis, un roz Barbie, un roșu și un roz din ăla electric, neon.

Aplicarea e extrem de ușoară datorită texturii de gel, dar și datorită vârfului tipic rujurilor stil creion. Este retractabil.

Finish-ul este lucios, menținându-se așa la nuanțele Sheer și devenind ușor mat la nuanțele Bold.

Rezistența e medie la cele transparente și mai crescută la cele intense.

Aroma e plăcută, dulce, jucăușă.

Se simt lejere pe buze, nu se lipsesc și nu creează niciun fel de disconfort. Chiar îmi simt buzele hidratate și răsfățate.

Prețul e de 39 de lei (variind, desigur, în funcție de ofertele fiecărui magazin) și le găsiți deja la standurile L’Oréal din magazine.

Acum vă las cu câteva fotografii. 😀 Scuzați moaca!

img_20160912_163227

106 Clueless (Sheer)

img_20160912_164056

201 Wasted (Bold)

img_20160912_163818

202 Adventure (Bold)

img_20160912_163048

203 Yala Yolo (Bold)

Îmi plac foarte foarte foarte mult, sunt atât de dulci și jucăușe! Eu pentru articol le-am testat la serviciu pentru că TREBUIA vă arăt și vouă noutățile, dar am pus oricum ochii pe nuanța de prună, Wasted și pe delicatul Clueless.

Voi le-ați văzut? Le-ați încercat? Vă plac? 😀

Pupicici!

7 gânduri despre “Am încercat și mi-a plăcut: Infaillible Sexy Balm

  1. Chiar ca Wasted e cel mai cel! Mie imi pare ca te prind nuantele inchise, probabil fiindca ai un machiaj natural. Cele deschise tind sa stearga, de aceea le vad la machiaje indraznete. Sunt o ciudata? :)) anyway, go for bold, arata bine tare!

    • Ai dreptate. 😀 Eu niciodata nu ma machiez prea indraznet, de-aia incerc sa pun accentul macar pe buze. Totusi sper sa nu arat aiurea cu el, nu am avut niciodata o asemenea nuanta. 😀
      Fenchiu pentru sfat! ❤ :*

  2. Pingback: Moș Crăciun și alte smacoline (Ho Ho Haul) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

