Călcâie de bebe? Da’ sigur!

Nu mi-a plăcut niciodată să îmi bibilesc călcâiele. Mi-e lene. Am altele mai interesante de făcut. Nu semăn deloc cu mama, care își îngrijește cu religiozitate călcâiele. Fie vară, fie iarnă, nu e zi să uite de călcâie.

Eu, pe de altă parte, sunt meeeeh, cine îmi vede călcâiele? Fața să trăiască! Până într-o zi când am zis că nu se mai poate.

Vara asta, călcâiele mele au ajuns în asemenea hal încât au început să doară. Vorba mamei, îmi cântau greierii în călcâie. Erau atât de crăpate încât când încercam să exfoliez pielea moartă, mă usturau. În plus, arătau crâncen. Dezgustător pentru o femeie care, de altfel, se îngrijește.

Picioarele în sandale, expuse zi de zi la praf și alte mizerii, statul în picioare, indiferența mea pentru acea zonă a corpului au dus la acea situație.

M-am gândit chiar să îmi iau o pilă Scholl, văzusem pe facebook că ar funcționa. Dar să dau 200 de lei pentru ceva de curățat călcâiele când eu mă codesc și mă învârtesc la gândul că vine iarna și paltoanele IE scumpe? M-am reorientat rapid, ba chiar mi-am cumpărat și o „răzuitoare” din aia cu lamă pentru călcâie, dar nu am avut curaj să o încerc, nu sunt prea îndemânatică și nu vreau să risc să mă tai. Îmi rămânea o singură variantă. Dar aia nu e variantă pentru puturoase. Că da, ne-am puturoșit. Vrem să facem totul mai repede, eventual să facem 5 lucruri deodată, că deh, suntem femei moderne și nu mai avem timp pentru remedii și ritualuri tradiționale. Și totuși, era singura variantă disponibilă în acel moment.

Așa că vă zic ce trebuie să faceți pentru a avea călcâie fine:

  • una bucată piatră ponce/pilă pentru călcâie;
  • una bucată cremă foarte hidratantă, grasă, consistentă. Eu am urmat sfatul mamei care folosește de ani de zile laptele Doina. E prietenul familiei de mult mult timp, cel puțin 8 ani (când l-am folosit pentru ten și a făcut minuni) și am avut și acum încredere în el;
  • una bucată pereche de șosete. Da, fără șosete nu facem nicio brânză. Mama doarme cu ele în picioare fie vară, fie iarnă, așa făceam și eu acum niște ani, și acum am reluat obiceiul;
  • multă, multă, răbdare!

E mult? Nu, nu e. De mai bine de o lună îmi exfoliez seară de seară călcâiele cu piatra ponce, apoi aplic un strat generos de lapte Doina (Doamne, cum îmi place mirosul său!), pun șosetuțele și aștept.

14459098_1276397052390756_1856121770_n

Am folosit tot felul de creme, de la cele special create pentru picioare, cele de față care nu îmi priau, loțiunea pe care o folosesc pe corp, chiar și untul cu ulei de argan de la Nyx, dar ca Doina nu e nimic. E adevărat că e un produs extraordinar de ieftin (vreo 7 lei pentru 200 ml) și nici ingredientele nu sunt tocmai curate, dar jur că pentru călcâie e de vis! Hidratează în profunzime, hrănește pielea, repară!

Deci! Cu răbdarea treci marea și te alegi și cu piele de bebe.

Care sunt trucurile voastre pentru îngrijirea călcâielor? Aveți ceva ponturi? Băgați aici la baba, că omul cât trăiește învață.

Hai pupicici!

 

4 gânduri despre “Călcâie de bebe? Da’ sigur!

  1. Eu foloseam o cremă de la Oriflame pentru picioare până m-am plictisit de mirosul ei. Și călcâiele mele au nevoie acum de o exfoliere sănătoasă și o tonă de hidratare. Poate o să-i dau o șansă acestui lapte. Te pup 💋

Lasă un răspuns

