Goliciuni de Septembrie (2016)

Am tot zis că pun și eu un titlu de om normal, dar nu pot să mă las de Goliciunile mele, pe bune!

Luna asta a fost destul de sărăcuță în goliciuni, dar compensăm prin tipul produselor, în sensul că sunt chestii pe care nu le consum repede de obicei și mă luptam  cu ele de mult timp. Să-ncepem că începe emisiunea la teveu și nu vreau s-o ratez. Mw ha ha.

img_20161001_195341

  • am consumat gelul (untul) de duș Palmolive Gourmet cu căpșune! V-am vorbit despre el într-una din postările trecute. Știți deja că îmi place mult de tot! Dar mai am vreo 10 geluri acasă și nu are rost să plâng după acesta. Neeeext!
  • șamponul Balea cu mango v-am mai povestit că a fost luat drept gel de duș. Am încercat să-l folosesc, dar scalpul meu nu s-a împăcat cu el. Mâncărimi&co. Deci nu. A fost turnat în sticluța pentru săpun lichid și mai am un strop din el;
  • gelul spumant Sebium de la Bioderma mi-a plăcut mult, l-am folosit din mai până pe la jumătatea lui septembrie. Băi, nu voia să se termine, frate! Mai aveam o picăturică mică și s-a tot țârcâit aproape o săptămână până s-a scurs și ultimul strop; :)))
  • gelul răcoritor Gerovital Sun a fost bun pentru zilele călduroase. Chiar simțeam pielea fresh. Cu hidratarea nu s-a descurcat extraordinar totuși;

img_20161001_195647

  • acum o vreme a luat mama antiperspirantul Balea din dm și pentru că rămăsesem fără deo, l-am luat pe-ăsta. A fost fain, eu mereu m-am împăcat bine cu spray-urile Balea. Acum am revenit la Dove;
  • pentru crema de mâini Sephora cu ceai verde l-am trimis pe săracul duduiu la shopping. Îi place grav de tot să shoppingărească, dar pentru mine o face și pe asta. :))) Crema mi-a plăcut mult de tot, mai ales datorită mirosului. Cu hidratarea s-a descurcat onorabil și cred că voi mai cumpăra una bucată deși în perioada rece am nevoie de ceva mult mai puternic;
  • preferatul meu, fondul de ten Accord Parfait, și-a dat duhul după mai bine de 9 luni. Am cliente la serviciu care își cumpără aproape lunar fond de ten. Nu știu frate ce fac cu el, că pe mine mă ține luni de zile, aproape un an și îl folosesc zilnic aproape. Nu am făcut decât o mică pauză când mi-am luat BB-ul Vichy. Acum vreau Clarins, cu Vichy nu prea mă înțeleg din păcate…
  • uleiul de ricin știți deja că e folosit pe cuticule, gene și sprâncene. E foarte bun, are efect. Îl folosesc de mai bine de 6 ani. Acum fac o mică pauză și voi reveni la el cu siguranță;
  • nu știu ce se întâmplă cu ojele Colorama de o vreme, se îngroașă cam repede. Noroc că sunt ieftine, altfel mă supăram. Nuanța asta e 447, a făcut parte din colecția the Blushed Nudes dacă nu mă înșel și nu se mai fabrică din păcate. Am iubit-o!
  • lacul de unghii Farmec a avut șapte vieți. :))) Spre deosebire de cele Colorama, nu voia deloc să se mai îngroașe, mai am un stropșor în sticlă, dar m-am plictisit de el. Am o mulțime de alte oje, nu vreau să trag de ultimul strop dintr-o sticluță;
  • Insta Dri-ul s-a îngroșat din păcate și nu-l mai puteam folosi. A fost minunat, usca oja în câteva secunde. Acum vreau să încerc și Super Gel-ul de la Rimmel London și apoi o să revin la Insta;
  • creionul ăla negru e de la Yves Rocher. Waterproof zic ei. Eu zic că nu. Mi-am făcut treaba cu el, dar nu a excelat prin nimic. Îl arunc pentru că e foarte vechi, are vreo 2 ani cred. Iar eu cu ochii nu mă joc, îi am îngrozitor de sensibili;
  • am folosit și mostra de Corpolibero primită de la Marionnaud. A fost bună pentru mânuțe, tenul meu măgăros nu a tolerat-o. Ce-o vrea, creme cu haur, ce o vrea, fratemeleu? Daca nici cremele astea de meleoane meleoane nu îi sunt bune, atunci ce?

Nu sunt așa multe, dar sunt importante. 😀

Vedem cum stăm și luna asta. 😀

Voi ce-ați mai dat gata?

Pupicici!

4 gânduri despre “Goliciuni de Septembrie (2016)

  1. Mie îmi place ideea de Goliciuni 😂 Eu folosesc uleiul de ricin mai mult pentru păr, dar recent am început și pe sprâncene și-mi place. Mie mi se termină pudra The ONE de la Oriflame, dar mi-am făcut stoc de altele. Te pup 💋

    • L-am incercat o singura data pe par, dar mi-a cam imbacsit pletele si am decis ca nu e pentru mine. :))
      Si mie mi se termina o pudra (Melkior pulbere), dar vreau sa o schimb, nu a fost cine stie ce. Vreau Essence din aia alba, ne-am inteles mai bine. 😀
      Pup!

Lasă un răspuns

