Doamna Mița doctorița și vulpița Kelly

Dacă vă zic, nu mă credeți. Jur. Nici mie nu-mi vine să cred, dar așa s-a întâmplat. Acum o vreme, stând în cabinet la o cafea înainte de începerea programului, m-am trezit cu cel mai neobișnuit pacient. Am auzit o bătaie ușoară în ușă, am strigat „Intră!”, iar când ușa s-a deschis… ce mi-au văzut ochii? O vulpiță pricăjită.

Nu mai zic că am împrăștiat cafeaua pe toate fișele de pe birou. Zic doar că am urmărit-o cu privirea cum s-a strecurat ușurel și s-a urcat pe scaun.

img_20161010_211404

Ma uitam la ea, se uita la mine. Așa s-au scurs zeci de secunde, timp în care m-am întrebat ce Dumnezeu caută o vulpe în cabinetul meu. Ori n-am dormit destul? Ori în loc de aspirină, cine știe ce-am nimerit? Am fost brusc întreruptă. Vulpea vorbea. Vulpea. Vorbea!

– Doamna Mița doctorița, păi să vă spun. Mi-e și rușine, zău. Mă numesc Kelly și stau aicișa-n pădure lângă oraș. Ieri de dimineață, când am mers la râu pentru înviorare, mi se oglindeau ochișorii în luciul apei. Atunci m-am alintat și eu puțin și-am zis: „Oglindă, oglinjoară… cine e cea mai frumoasă vulpiță din țară?”. Nu mică mi-a fost mirarea când râul mi-a răspuns. Doamna Mița doctorița, m-am speriat! Un râu să vorbească? (În schimb, mi se pare normal ca o vulpe să vorbească…) Mi-a zis râul așa… „Cheli”. De fericire am început să țopăi prin iarbă! Kelly, da, Kelly, eu sunt! Atunci am auzit… ”Cheli… e! Ai chelie!”. Eu? Eu, chelie? M-am uitat mai bine și așa era! Vedeți, mai am câteva smoculețe de blăniță pe cap, dar și alea mi-s zburlite. Și nici mustăcioare nu mai am! De supărare nu am mai avut nici poftă de vânat. Vedeți ce amărâtă sunt?

Vedeam, dar nu îmi venea să cred. Am așteptat să-și mai tragă sufletul, bănuiam că există și o continuare. Și așa a fost.

– Și să vedeți! M-am speriat și am luat-o la goană prin pădure, era să mă tamponez de lup și știți că lui nu i-ar păsa că sunt eu cheală. Era să calc pe arici, era să mă auto-jupoi de vie într-un tufiș spinos. Până m-a văzut bufnița și m-a întrebat ce-i cu mine. I-am spus, „uite doamna bufniță, uite așa, așa…” și ea m-a salvat! Mi-a spus că în zborurile ei peste oraș, v-a văzut pe panoul ăla mare din centru. Vă dați seama că nu știam eu unde-i centrul. Așa. A zis că pe panou era chipul dumneavoastră și scria (bun, uite și o bufniță care știe să citească! Asta-i ceva nou!) cum că ați descoperit secretul frumuseții. Scria acolo tot, doctor Mița (să-i zic că e Maria, sau să o las?) și adresa. Tot ea m-a adus până aici. Puteți să mă ajutați? Vreau să fiu din nou o vulpiță frumoasă!

Ascultând-o, am avut un flashback de pe vremea când mă confruntam cu aceeaşi problemă. Eram tare necăjită şi parcă nimic nu îmi putea reda pofta de a zâmbi. Cum poţi zâmbi când îţi cad snopi de păr la fiecare spălare? Cum poți zâmbi când parcă plouă cu tăiței de fiecare dată când îți perii părul? Până-ntr-o zi când, sătulă de situaţia în care mă găseam, am decis să fac ceva. M-am documentat o vreme, am găsit ingredientele care m-ar putea ajuta. Voiam să creez un produs care să mă scape de pierderile astea masive de cosiţe. Eram hotărâtă să tratez cu profesionalism situaţia, aşa că am apelat la specialiştii Gerovital, care tocmai ce lansaseră pe piaţă prima linie de produse dermatocosmetice româneşti.

gerovital-derma5-768x768

Împreună am creat un produs care are ca ingrediente de bază procapilul și biocapigenul, ingrediente care acționează asupra cauzelor care provoacă pierderea firelor de păr.

Am luat din natură extractul din rădăcină de Maca (un fel de ridiche turtită care crește prin munți, toooocmai în Peru), ingredient cunoscut pentru proprietățile sale de a îmbunătăți sistemul imunitar, stimulează circulația sangvină, previne anumite boli, și, luați-o pe-asta: este și un afrodisiac! Rădăcina de Maca este folosită în cosmetice, medicamente, dar este și comestibilă. În produsul gândit de mine, ajută la stimularea creșterii părului.

Așa a luat naștere tratamentul anticădere  Gerovital H3 Derma+ și așa a luat naștere și (re)numele meu de doctor în frumusețe, pentru că de atunci, tratamentul meu a ajutat mulți oameni, începând cu mine.

Am scos din sertar o trăistuță, am pus acolo fiolele și am adăugat și un șampon anticădere (ca să fie treaba treabă), apoi m-am îndreptat spre vulpița care încă mă privea cu ochii mari și necăjiți. I-am povestit cum se folosesc cele două produse și m-am amuzat în sinea mea imaginându-mi cum va folosi ea la râu tratamentul.

– Săru’mâna, doamna doctorița!

Am crezut că aici s-a isprăvit povestea. Dar nu. Vulpița mea e șmecheră. Nici n-au trecut trei luni de când m-am uitat în urma ei cum se strecura pe ușă cu trăistuța în botic, că iar mă pomenesc cu ea. Avea altă înfățișare. Blănița îi lucea de sănătate și ochișorii îi sticleau în soarele dimineții. Dar cu ea mai era cineva. O veveriță. Dacă și ea vorbește, m-am gândit, eu o iau razna. Nici bine nu mi-am terminat gândul, că veverița s-a ridicat pe picioarele din spate, a săltat căpșorul spre mine, cât să văd că pe fălcuțe are niște coșulețe roșii, a ridicat „mânuțele” și a-nceput.

img_20161010_211445

– Doamna Mița doctorița, eu sunt Rița veverița! Păi să vedeți…

………………………………………………………………………………………………………………………

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2016.

Surse:

  • gama Gerovital – super-blog.eu;
  • fotografie vulpe – desen propriu, după model preluat de pe Pinterest;
  • fotografie veveriță . desen propriu, după model preluat de pe Pinterest.
9 gânduri despre “Doamna Mița doctorița și vulpița Kelly

  1. Super tare articolul, ai o imaginatie nemaipomenita! ❤
    Coincidenta sau nu, chiar ieri vazusem un video cu produse terminate cred si fata respectiva spunea de acest sampon ca a ajutat-o mult cu matreata. Numai bine merge sa cumpar unul: pentru mine (sper sa rezolv cu matreata buclucasa) si pentru mama (poate o ajuta la stoparea caderii parului).
    Seara frumoasa iti doresc! 🙂

Lasă un răspuns

