Soluție micelară bifazică Garnier – review

Bau!

SuperBlog-ul îmi mănâncă și ultima fărâmă de energie blogosferică, abia dacă reușesc să mă mai gândesc să scriu și despre ale mele. Imaginați-vă că am consumat o loțiune de corp înainte să scriu despre ea. Noroc că i-am făcut câteva fotografii și o rezolv cumva. Tot timpul i-l dedic competiției și când am un o oră-două libere, prefer să mă uit la un episod din Lost, deși și pe el l-am neglijat de o vreme.

În fine, destul cu asta.

Am așteptat să folosesc mai multe zile noua soluție micelară de la Garnier, pentru a vă da informații corecte și complete despre experiența mea.

14804747_1299430740087387_1797250406_n

14793760_1299430606754067_1321328260_n

Am cumpărat produsul lunea trecută pentru că rămăsesem fără strop de demachiant și foloseam niște șervețele din alea umede pentru mâini, la un leu pachetul. Știam că nu e ok să pun așa ceva pe ten, dar am riscat. Normal că nu demachiau cum trebuie, mai tare mi-am agresat tenul cu ele. Așa că imediat ce au fost deschise cutiile cu marfă la serviciu, am înșfăcat una bucată butelcă și pe-aici mi-a fost drumul! E, bine, nu chiar, pentru că mai aveam 8 ore de stat la muncă. :)))

Micelara conține o parte apă și o parte ulei de argan, pentru a face procesul demachierii mai ușor și mai rapid. Umblă vorba prin târg că ar demachia chiar și machiajul rezistent la apă, dar cum eu nu port așa ceva, nu am ce să povestesc. Apropo de machiaj, mi-am luat un fond de ten șmecher rău, de la The Body Shop, trageți-mă de mânecă să scriu despre el!

Bun, soluția micelară ar curăța și ar calma pielea feței, ochilor și a buzelor, conform fotografiei atașate.

Mai concret, că e târziu și poate vă țin din somn, eu mă înțeleg foarte bine cu ea. Am încercat-o încă din prima zi și impresiile sunt cam așa:

  • îmi plaaaace cum miroase! Știu că nu e ok să aibă alcool sau parfum, dar nu mi-a cauzat nicio problemă. E un miros fin, discret, chiar mi-aș dori să am un parfum cu această aromă!
  • eu dozez destul de bine cantitatea care picură pe dischetă. Nu știu cum or reuși alte fete să irosească produs. La ce s-or gândi? Cu puțină atenție reușești să scoți din recipient exact cât produs ai nevoie. Mi s-a întâmplat și mie să nu fiu atentă și să apăs prea tare pe sticlă, dar a fost vina mea, nu vina lui;
  • demachiază bine, dar culmea, parcă mai bine demachia frate-su, cel roz. În orice caz, la cât machiaj port eu, e mai mult decât suficient!
  • pielea nu rămâne uleioasă deloc. Produsul se absoarbe total, lăsând tenul uscat și curat;
  • catifelează pielea extraordinar! Nu mi-am închipuit că un demachiant poate face asta! Bine, de câteva zile e și meritul cremei, dar de când am început să folosesc micelara, tenul a fost vizibil mai curat și s-a simțit foarte foarte fin!
  • prețul e o altă calitate a sa: eu l-am luat cu 23 de lei, dar e posibil să îl găsiți și mai ieftin;
  • despre cantitate, ce să mai zic? Mie o sticlă din asta îmi ajunge vreo 3 luni. Apropo de consumat, mi se pare că se consumă mai repede decât frate-su’ roz.

Făcând un calcul simplu, calitățile sale sunt claaaar peste micile defecte, dacă pot să le spun și așa (parfumul din ingrediente și faptul că se consumă mai repejor). Îmi place mult de tot și clar o voi recumpăra.

Voi ați încercat-o? Vă place?

Lasă un răspuns

