Goliciuni de octombrie (2016)

Salut!

Luna trecută a fost una bogată în ceea ce privește consumul de cosmetice (ca să nu mai vorbesc despre cumpărarea de noi cosmetice…) și tare mi-s mândră!

Să începem, că pierdem timpul anapoda!

img_20161101_200809

  • am dat gata paaahaaaatru geluri de duș! B.U. cu iaurt și smochine e prin casă de vara trecută (2015 adică). Abia acum i-a venit rândul. Îmi place la fel de mult ca atunci când l-am folosit prima dată!
  • Discover Cuban Rhythms de la Oriflame miroase a cacao (ei spun că-i cafea și zahăr), e dulce și delicios. Atât de dulce și delicios, încât a fost pa-pa într-o săptămână și ceva. Mi-a plăcut foarte-foarte mult!
  • Discover Miami Spirit miroase fresh, a fructe, îmi scapă acum exact fructul la care mă duce cu gândul. Cred că rodie. Pe el am pus ochii de acum un an și ceva, dar abia de curând am reușit să pun mâna pe el. Ne-a plăcut și el mult, mai mult mamei;
  • Balea cu zmeură și mentă e omniprezent la mine în casă, cel puțin până acum așa a fost. Acum mi s-au terminat rezervele, dar cu prima ocazie îl cumpăr din nou, cel puțin în două exemplare. E preferatul meu de la Balea!

img_20161101_202026

  • Head&Shoulders e regele băii.

 img_20161101_200944

  • Pentru că am două flacoane consumate! Consumăm cam unul din ăsta mic pe lună, cel de mai sus a fost aproape terminat încă din septembrie și apoi a urmat cel de și mai sus, care e singurel în poză, pentru că s-a consumat fix după ce am făcut poza și nu avea rost să îl mai țin încă o lună. Mi-a plăcut mai mult cel 2in1. Acum am luat unul cu lavandă, lavanda e noua noastră aromă preferată!
  • Balea, balsam de păr cu perle și frangipani. Mirosea bine, hidrata bine, a fost minunat. Acum am un Dove care îmi place și mai mult, dar și el a fost foarte foarte fain;
  • Gelul de curățare e al mamei, l-ați mai văzut pe aici și o să îl mai vedeți. Îi place foarte mult, îl folosește de aproape un an cred. Eu nu sunt atât de încântată de el, v-am mai spus că mă mănâncă pielea din jurul buzelor când îl folosesc, dar ca efect general, e bun;
  • Crema de corp cu utilizare sub duș, de la Nivea, e luată din aprilie, abia acum am reușit să o dau gata și oricum a mai rămas ceva produs pe pereții flaconului. A fost ok, dar ca miros prefer gelul de duș din aceeași gamă.

img_20161101_201206

  • Deodorantul B.U. Heartbeat a fost tare dorit și m-am bucurat de el câteva luni bune. Mirosul lui seamănă cu cel al parfumului Amor Amor de la Cacharel, e jucăuș, senzual și vioi. Dar mai sunt și alte deodorante pe Pământ!
  • Apa micelară Garnier e cunoscută și paracunoscută! Mi-a plăcut mult, va reveni la mine în casă, deja o am pe sora ei mai mică, cea bifazică. Ne înțelegem de minune!
  • Despre laptele de corp de la The Body Shop am tot zis că vă povestesc și o să o fac imediat ce voi avea timp mai mult. L-am primit de la Cami împreună cu exfoliantul din aceeași gamă și mi-a plăcut mult de tot. Am devenit fanul nr. 1 al produselor The Body Shop și abia aștept să pun mâna și pe un produs din edițiile limitate pentru iarnă;
  • Crema de față Avene Tolerance e primită tot de la Cami. Ne-am înțeles bine, calmează tenul și îl hidratează. Pielea mea a fost fină și elastică pe parcursul celor vreo două luni cât am folosit crema. Singura problemă a cremei e orificiul prin care iese crema. Am balajul se vrea a fi steril, dar asta mi-a pus piedici odată ce a început să se mai consume din produs, pentru că efectiv trebuia să apăs foarte tare pentru a iesi acel „bumb” prin care scoteam crema. Când era tubul plin, ieșea prea mult produs, când s-a mai golit, nu a mai ieșit deloc. M-am chinuit să storc ultimii stropi, sper că nu a mai rămas prin tub prea multă cremă. Una peste alta, mi-a plăcut mult crema;
  • Crema cu căpăcel verde e Dream Cream de la Oriflame, un miez de cremă de 3 lei, foarte hidratantă și plăcut parfumată. Mai am una, și ea e cam goluță, dar câteva zile tot mai am din ea. Pentru 3 lei, a fost mai mult decât bună!
  • În spate am mascara Feline de la L’Oréal. Foarte foarte mișto mascara asta, singurul inconvenient a fost că nu știu cum reușeam să mă pătez cu bagheta ala. Dar în rest, jos pălăria. In plus, produsul mirosea a ciocolată;
  • Miezul ăla mic de Aqualia Thermal a venit prin curier, a făcut parte din kitul de testare oferit online de Vichy. Mai am încă o cremuță mică și niscaiva mostre tip sachet și apoi va trebui să mă hotărăsc ce cremă de zi să îmi cumpăr. Nu știu dacă va fi Aqualia Thermal sau Idealia gel, ideea e că sunt ambele destul de scumoe și parcă nu mă lasă inima, pentru că am cheltuit enooorm de mult în ultima perioadă. Dar vedem;
  • Am reușit să consum pudra pulbere de la Melkior! În sfârșit! Depășise termenul de valabilitate, dar nu puteam să o arunc, din moment ce nu am avut nicio problemă cu ea. Și pe bune acum, 6 luni valabilitate pentru ditamai pudroiul? Cine consumă atâta pudră în 6 luni? Eu o am de aproape un an (25 noiembrie, anul trecut) și am folosit-o zilnic. Mai mult de-atât nu aveam ce face;
  • Am primit anul trecut, în iulie, oja Sephora de la prietenul meu care a primit-o la rândul lui în magazin, atunci când și-a cumpărat un parfum sau când l-am trimis să îmi ia un ruj, nu mai țin minte. A fost ok ca și calitate, se aplica bine, rezista bine, culoarea era super. Problema e că s-a îngroșat și nu mai am cum să o folosesc. Oricum, mai aveam doar un pic în sticluță. Și trebuie să primesc și eu una de la Sephora când mai ajung pe acolo, că mi-am făcut card și așa mi-a zis fata din magazin.

Voi cum stați cu goliciunile? Ce-ați mai consumat?

Pupicici!

 

8 gânduri despre “Goliciuni de octombrie (2016)

Lasă un răspuns

