Când nu poți merge după vis, cu PartySnap aduci visul acasă

Rămăsese cam o lună până la primul El Clasico din sezonul actual și în grupul de fani Barça de pe facebook în care activez de o vreme, era forfotă mare. Prognosticuri, liste, cine va fi în echipa de start, care o să fie rezervă, dă Doamne să nu se accidenteze Messi, să nu mai provoace Neymar adversarii, să nu mai ia cartonașe și, dacă se poate, să zboare odată Mathieu!

Eu eram acolo ca element decorativ, că la fotbal mă pricep nițel spre zero, dar am intrat în grup ca să învăț și zi de zi prind câte o informație din zbor. La urma urmei nu trebuie să fii as pentru a îndrăgi o echipă.

Și cum stăteam eu într-o seară, urmărind cu interes o postare (niciodată nu se puneau de acord băieții ăștia, le plăcea să se hârjonească pe orice subiect – dar erau amuzanți), cineva a lansat o provocare: „Băi, care sunteți prin București? Pe unde ne găsim să vedem și noi meciul?”. După aia, isterie. Nu mă așteptam să răspundă atât de mulți apelului. Ne strânsesem dintr-un foc vreo 30. Mă alăturasem și eu inițiativei, mai aveam vreo două zile de concediu, aveam o idee cam pe unde aș putea să mă cazez, totul era în regulă din punctul ăsta de vedere.

A doua zi, deja se stabilise locul. Unul dintre băieți lucra ca barman într-un clubuleț prin centru și vorbise cu patronul să ne închirieze localul pentru seara meciului. Mare fan Barcelona, patronul a acceptat imediat, ba chiar ni l-a lăsat gratis și a promis să se alăture și el petrecerii, împreună cu soția și câțiva amici. Bun, încă un lucru pus la punct.

Deja oamenii vorbeau despre o petrecere în toată regula și asta mă încânta teribil, eram sătulă de petreceri scorțoase, în haine pompoase și cu tocuri de 10 în picioare. Eram sătulă de pinguini și brașovence, de meneaito și puști și curele late. Oamenii ăștia ascultau alt gen de muzică și eram incredibil de nerăbdătoare la ideea de a participa la o petrecere în blugi și tricou și fără muzichii dubioase.

Deja discuția lua amploare și am observat că cineva avea alte propuneri: „E cineva pe-aici care se pricepe la fotografii? Profesionale adică, nu de-alea cu camera frontală de telefon. Costul la cât s-ar ridica? Ce ziceți, o facem calumea, sau nu o mai facem deloc?”. În ritmul ăsta, parcă văd că ajungem și pe la televizor, m-am gândit. Ce-i drept, suntem vreo trei bloggeri în grup și am putea scrie despre asta, păreri, chestii, poate cine știe, devine un obicei.

Ei, dar la capitolul ăsta m-am băgat și eu în vorbă. Le-am zis: „Ați auzit noțiunea de fotodivertisment?” Pauză. Nimeni nu zicea nimic. Până s-a trezit unu’ să bage musca-n ciorbă: „Hai mă, fii serioasă, lasă că am auzit eu ceva. Mergem să ne distrăm și să vedem meciul, sau să ne înghesuim într-o cabină foto?” Am dat ochii peste cap involuntar, din spatele monitorului. Ăsta nu pricepe nimic. „Nu, prietene, nu înțelegi”, i-am zis. Adevărul e că era singurul care mă scotea din pepeni din tot grupul ăla. Mă pândea pe la toate postările și cum comentam ceva, cum răspundea el, superior și enervant. Am strâns bruma de calm pe care o mai aveam și le-am explicat.

party-snap-152„Vorbesc despre PartySnap. Asta presupune instalarea unui display alb în încăpere, display cu touchscreen care se folosește ca o tabletă mai mare, să zicem. Vine însoțit de un operator, dar noi ne putem face mendrele cu aparatul. Ei, cu el ne putem fotografia cum vrem și câți vrem, iar apoi edităm fotografia după cum ne tună. Fotografiile au rezoluție înaltă, deci nu avem de ce să ne facem griji că ieșim pixelați. Ție, party-snap-110Mihai, o să mă asigur că o să îți aplice cineva o mască de clovn, că prea o faci pe istețul cu mine. Bun. După ce edităm fotografiile, tu cu clovnul, eu cu coronița de prințesă (ceee puii mei) și Radu cu ce shaorma vrea, avem mai multe opțiuni: ori le încărcăm pe un cont de facebook, ori le trimitem pe mail, ori le printăm pe hârtie sau le transformăm în fotografii magnetice. O să fac una specială pentru tine, să nu-mi duci dorul. Și dacă ne dorește pipota, putem face și fotografii pe un fundal verde, să ne tele… foto… portăm pe Camp Nou. Presupun că ai înțeles acum că nu este o cabină foto. E mai mult de atât.” – i-am lăsat fără grai o vreme. Presupuneam eu că au început să coacă ceva, așa că i-am lăsat.

Curând, a venit răspunsul… „Alexe, tu vii până atunci de la Barcelona, ne aduci și nouă o fotografie de pe stadion, da? Să ne lipim și noi pe carton, dară!”.

„Aduce băiatu’… cum să nu! Direct de la firul ierbii!”, a răspuns Alex.

Dacă eu am propus, a rămas să mă ocup eu de acest aspect. Am contactat oamenii imediat, să fiu sigură că-i „prind” liberi în ziua respectivă. Le-am spus ce și cum, că suntem 36 de oameni tineri și voioși și că vom avea o mică petrecere, cu tematică legendara Fc Barcelona. Le-am povestit despre fundalul dorit și ne-au asigurat că vom avea parte de fotografii spectaculoase. Mai lipsea să ne luăm tricourile pe noi, că de restul se ocupă Partysnap! Nu știu cât ar fi costat să aducem un fotograf, dar sunt sigură că am ales ceva și mai bun!

A rămas stabilit. 3 decembrie 2016. Pe la ora 4 după amiază ne adunăm, vedem meciul și apoi petrecem!

Băieți, vrem goluri, nu ne stricați bucuria!

2015-4-2-68721

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2016!

  • sursă foto: super-blog.eu
2 gânduri despre “Când nu poți merge după vis, cu PartySnap aduci visul acasă

Lasă un răspuns

