British Rose – The Body Shop

Salut!

The Body Shop a devenit, în ultimul timp, una dintre mărcile mele preferate. Produsele sunt calitative, conțin ingrediente naturale, nu sunt testate pe animale, etc. Sunt ceva mai scumpicele, e drept, dar reprezintă un răsfăț pe care îl merităm.

Mie îmi plac produsele pentru corp puternic parfumate, așa că The Body Shop se mulează perfect pe preferințele mele, pentru că produsele încercate sunt de-a dreptul de vis.

Am primit vara asta două produse de la Cami, produse ce fac parte din gama British Rose. Un exfoliant pentru corp și o loțiune pentru corp.

 img_20160916_193122

img_20160916_192743

Exfoliantul are textura lejeră, de gel, de culoare roz-corai. Conține bucățele din petale de trandafir și e infuzat cu esență de trandafir.

img_20160916_192929

Nu face spumă, ca exfoliantul Alverde, nu e nici uleios. E pur și simplu un gel ușor care exfoliază delicat pielea și miroase di-vin! Miroase a trandafir din ăla real, din grădină, nu hălăciucile alea cu coada de doi metri pe care le luăm de la florărie și miros a nimic. Mie, mirosul gamei British Rose îmi amintește de dulceața de trandafir și siropul de trandafir pe care îl făcea mama anii trecuți. E un miros autentic, nu cosmetizat.

E și eficient, îmi simt pielea fină și ușor parfumată după ce îl folosesc (și îl folosesc mai cu măsură, că nu vreau să-l consum prea degrabă).

În magazine îl găsiți (ca și în magazinul online, desigur) la prețul de 89 de lei pentru 250 ml.

Laptele de corp e… cum să spun? E chiar ca un lapte, nu e cremos, ci lichid, cam ca laptele ăla din capsulele pentru cafea. Mirosul e minunat, exact ca al exfoliantului. E destul de puternic, pielea rămâne parfumată mult timp după folosire.

Partea interesantă e aspectul. E un lăptișor alb, cu mici, minuscule particule de sidef roz! Oferă pielii un glow absolut minunat. Nu e un sclipici pițiponcesc, e mai degrabă asemenea unui highlighter de lux.

img_20160820_234840

Are și la capitolul hidratare un mare plus. Îmi simțeam pielea ca de bebe. ❤ Nu e grasă și se absoarbe instant.

Îmi place foarte mult și că are pompiță, o pompiță scotea cantitatea suficientă pentru a-mi cremui ambele brațe, de exemplu. Are și ea tot 250 ml și o găsiți la prețul de 88 de lei în magazinele The Body Shop.

Și acum e acum! Abia aștept să miros produsele noi, din gamele pentru iarna asta. Cumva cred că Vanilla Chai va fi preferata, dar oricum vreau două produse, deci vedem care va fi a doua preferată.

Vouă vă plac produsele The Body Shop?

Pupicici!

6 gânduri despre “British Rose – The Body Shop

  1. De la The Body Shop am incercat de-a lungul anilor vreo cateva unturi de corp (care sunt Dumnezeu pe Pamant) si niste geluri de dus delicioase. Acum cativa ani nu suportam aroma de trandafir, ba atunci cand am fost la bulgari simteam ca ma ia cu lesin la fiecare colt de strada de la cosmeticele lor celebre. Ei bineeee….de la o vreme am inceput sa apreciez mirosul ala. Se pare ca e adevarat ca preferintele olfactive se mai schimba cu varsta, avand in vedere ca inainte spuneam ca e un miros „de mamai”. Well, se pare ca am devenit mamaie!:))

    • Mie trandafirul mi-a placut mereu, dar am avut si eu mirosuri „de mamai” dupa care lesin acum. :)))
      O sa imi iau o lotiune de corp, ca nu am nevoie de cine stie ce hidratare (mai mult de parfum) si un mini unt, sa imi fac si damblaua asta. :))

    • Nu puternic ca un parfum propriu-zis, dar aromele sunt destul de intense si persistente. In orice caz, daca te hotarasti sa cumperi ceva, ei oricum au testere in magazine pentru orice tip de produs, de la unturi de corp, pana la parfumuri si produse de machiaj. Trebuie sa gasesti ceva mai subtil daca ai probleme cu aromele. 😀

    • Adevarul e ca sunt destul de scumpute. Eu cand cumpar, folosesc pe post de rasfat, folosesc putin, sa nu se consume prea repede. Prea multa hidratare nu am nevoie, dar pentru miros le prefer. 😀

Lasă un răspuns

