Goliciuni de decembrie (2016)

La mulți ani!

Ați petrecut frumos? Sper că da. 😀

Gata cu petrecerile, chestiile, socotelile, de mâine-poimâine intrăm în pâine din nou.

Până una-alta, nu pot să sar peste articolul lunar, cel cu produse consumate.

15870671_1384453358251791_1626516786_n

Șamponul H&S, omniprezent la noi în baie. Cu toate astea, varianta cu lavandă e cea care mi-a plăcut cel mai puțin. Nu mi s-a părut că îndepărta mătreața chiar atât de bine și în plus, părul se îngrășa mai repede. Dar acum s-a consumat, altul la rând!

Gelul de duș Calming Tuscany de la Avon mi-a plăcut pentru că mirosea a neroli. Foarte fain, cremos, hidratant. Singura problemă pe care o am eu cu gelurile de duș Avon e că se deschide căpăcelul foarte greu! În rest, numai de bine!

Deodorantul Dove e preferatul meu absolut, nu o să renunț la el prea curând. Acum am un Nivea, dar voi reveni la Dove când îl consum. Original sau Invisible, ambele îmi plac foarte mult.

La apa termală eu nu mai renunț! Mi-a plăcut cea de la Ivatherm, dar din păcate nu se mai găsește în oraș si pe net e destul de scumpă și oricum e mai scumpă decât Avene, așa că o să rămân la Avene, pentru că au același efect la urma urmei!

Din loțiunea de corp Life de la Avon mai am un stropșor, dar pentru o zi nu am chef să o păstrez o lună întreagă, așa că am decis să o azvârl în poze cu răposatele. E foarte plăcută de la miros până la efecte. Hidratează, nu se absoarbe prea greu în piele, e minunată. Și foarte ieftină, eu am luat-o cu 10 lei.

15870437_1384453381585122_347179747_n

Exfoliantul pentru ten de la Oriflame (gama Love Nature. Cu zmeură) mi-a plăcut mult, mai ales datorită mirosului. Primul meu gloss bun (și bun pe vremea aia însemna Avon și Oriflame) avea același miros, deși era cu cireșe. Era de la Avon acela și tare l-am mai iubit câteva luni, în vacanța de dinaintea clasei a noua și câteva luni din clasa a noua. Revenind la scrub, face exact ce trebuie să facă, exfoliază blânduț, lasă tenul curat, miroase plăcut și cam atât. Pentru cei câțiva lei pe care i-am dat pe el, face o treabă bună.

Ați mai văzut la mine serul antiimperfecțiuni, cu efect de iluminare de la Gerovital Happiness. Mi-a plăcut mult în vara lui 2015 și l-am vrut din nou. A fost la fel de fain, doar că aș fi simțit nevoia de un strop mai multă hidratare.

Ză banana e o cremă de mâini TonyMoly a fost cadou de la Cami, vara asta. E, atât am avut dintr-un tubuleț de 40 ml, vreo 4-5 luni! Mirosea a banane, un miros destul de fidel și natural. Hidrata bine, se absorbea bine, mai multe nu știu să spun, pentru că a folosit-o mai mult mama, eu sar din floare în floare când vine vorba de creme de mâini. Dar în ansamblu a fost foarte faină!

Exact ce ziceam. Creme de mâini. Cea de la Sephora cu bujor a fost folosită intens în ultimele luni, dar doar pentru că o aveam deasupra patului. Doar pe ea. Dacă aveam la botul calului mai multe, le foloseam pe toate. :))) Mirosea plăcut, hidrata bine și cam atât. Ce poate să facă o cremă de mâini? Acum am varianta Lagoon și plănuiesc să le încerc pe toate. 😀

Parfumelul e de o vârstă cu mamaia. Are cel puțin 5 ani. L-am câștigat pe un blog, Claudia09Avon parcă. De acolo o știu și pe Adina. E de la Avon, unul dintre cele 3 parfumuri create în colaborare cu Reese Witherspoon și se numește Live Without Regrets. A fost unul dintre parfumurile mele preferate pe vremea aia. Când încă nu descoperisem Lancoamele, Dioarele și alte Caroline. Pe bune, chiar mi-a plăcut mult și aroma sa va rămâne mereu în sufletul meu.

15820360_1384453368251790_1309756063_n

Tot de la Cami am primit și mascara Nyx FullFigured. Are peria dreaptă, de plastic/silicon, cu perișorii medii. E un negru intens. Mi-a plăcut, doar că începuse să miroasă dubios după niște luni și să se strângă bobițe sub ochi. Asta e veșnica problemă a unui astfel de produs: are o viață prea scurtă. 😦

Mi-a plăcut și Brow Artist Plumper-ul de la L’Oréal. A fost clar peste cel de la Maybelline. Mi-a plăcut periuța mică ce colora fiecare firicel din sprâncene, mi-a plăcut rezistența sa și culoarea delicată. Dar, ca și un produs pentru gene, și el are viața scurtă. L-am folosit din iulie, încă mai are ceva produs în el, dar începuseră să se adune chestii prin el (câte un fir din sprânceană căzut, etc) și arăta cam eww, așa că i-am spus ceau bau.

Balsamul de buze a fost al mamei, e preferatul ei de câțiva ani. Amândouă considerăm că balsamurile de buze de la Nivea sunt mămicuța și tăticuțul balsamurilor de buze. Nu știu cum o fi pentru alții, dar pentru noi sunt minunate.

Am făcut un raid prin portfardul mamei și am găsit două produse de-o seamă cu mamaia, așa că le-am confiscat rapid (după ce am întrebat-o, logic, mă dau și eu cocoș). Ea când nu mai folosește, nu aruncă. Le lasă acolo, în portfard, să zacă. Și se adună o mulțime.

Luciul Caresse nu l-a mai folosit de o mulțime de timp, nici nu se mai fabrică de vreun an, așa că la gunoi cu el. A și expirat între timp. E un produs bun, frumos, plăcut. Dar vechi. Oricum nu mai avea mare brânză în tub, cred.

Concealer-ul Oriflame The One a fost primit la o campanie Blogal Initiative de acum… aproape 3 ani. Da, din mai 2014 stă la noi. L-a folosit ce l-a folosit, încă nu a expirat, dar e deschis de prea mult timp și nu are rost să îl mai ținem, mai ales că între timp i-am luat un produs pe care îl iubește mai mult.

15820386_1384453361585124_511000316_n

Șamponul Nivea Repair&Targeted Care are mari șanse să detroneze preferatul H&S. Nu am avut decât cele două mostre, dar a fost suficient să mă conving că e un șampon minunat. A lăsat părul fin, dar nu pleoștit, lucios, fluffy, curat, de revistă. Chiar o să îmi cumpăr un flacon și îl voi folosi alternativ cu H&S (după ce consum Gerovitalul) pentru că după doar o utilizare nu am avut cum să îmi dau seama dacă face sau nu mătreață.

Crema Vichy Idealia gel cremă știți deja că îmi place mult, ați văzut că deja mi-am luat full size-ul (aici, dacă ați ratat). E minunată, dar are și o hibă: eu folosesc și Idealia de noapte și mi se pare că împreună usucă un pic tenul. Dar nu e ceva grav.

Aqualia Thermal era o cremă de ochi, dar eu am luat mostra la București, la Gală, ca să nu mai car borcănelul. Acolo am văzut că nu e de față, ci de ochi. Nu-i bai, a fost ok și pentru față și pentru ochi.

Și fondul de ten Idealia a fost ok-ish, doar că nuanța era teribil de închisă și arătam ca o maimuță.

Gataaaa! Am avut producție serioasă și în decembrie! Voi ce-ați mai consumat?

Pupicici!

2 gânduri despre “Goliciuni de decembrie (2016)

  1. Și eu am terminat de nenumărate ori balsamul de la Nivea, cel albastru. E perfect pentru buzele mele crepate și veșnic uscate. Ai avut spor la golit sticle luna trecută! Bravo 👌

Lasă un răspuns

