Trenduri, obiceiuri și alte chestii care mă enervează

Promiteam un articol cu heităreală! Așa că avem articol cu heităreală!

Multe bloggerițe au scris deja articole cu trenduri care ar trebui să dispară, dar eu am găsit mult mai multe chestii pe care le urăsc, așa că am decis să nu scriu doar despre trenduri, ci și despre lucruri pe care le cred sau fac oamenii de obicei și pe mine mă scot din sărite. Buooon. Începem cu țoalele.

  • pantalonii tăiați în genunchi. Nu mă înțeleg oricum cu ideea de blugi hărtăniți, maidanez style, dar pantalonii care au o singură tăietură orizontală fix în genunchi mă fac să mă zgârii pe ochi. Îi urăsc. Arată atât de… de neam prost, de vulgar, îhhhh. Îi urăsc. Și aici mă refer mai ales la acei pantaloni negri, strâmți. Dați cu roșii. Asta cred;
  • bluzele scurte și pantalonii cu talie joasă. Doamne, am văzut în decembrie o fătucă, îmbrăcată cu niște blugișori care abia îi acopereau, hapciu… și o bluziță care se termina cu o palmă mai sus de betelia pantalonilor. Iar pe deasupra avea o jambirbică de gecuță de mi-ar fi înghețat și mațele în mine dacă m-aș fi îmbrăcat cu ea. Rețineți. Decembrie. Pe ger. Geaca descheiată;
  • au apărut iarna asta niște hidoșenii de geci… brrr! Din alea, parka, de culoare kaki. Până aici nimic dubios. Chiar îmi plac, chiar plănuiesc să îmi iau și eu una iarna viitoare. Bă, dar astea, kaki, așa cum sunt ele, au puful de la glugă… roz neon. Portocaliu neon. Alea cu portocaliu sunt parfum pe lângă alea cu roz. Am văzut prin magazine și aproape m-am închinat. Dar de ce să ucizi frumosul chiar așa în chinuri? Dacă nu frumosul, măcar plăcutul…
  • asta-i una veche. Colanții pe post de pantaloni. Colanții ăia semi-transparenți, care-ți lasă la vedere modelul chiloților, culoarea și alte alea. Și șuncile, dacă ești o fericită posesoare de așa ceva. Așa, ca mine;
  • Hainele netivite. Când eram mică, aveam o boală cu tivurile. Până și păpușilor le tiveam hăinuțele. Nu concep ideea de haină netivită. Hai, o porțiune lăsată așa, la șto’, mai treacă meargă! Dar am văzut tricouri fără niciun fel de tiv! Nu sus, nu jos, nu la mâneci. Bleah! Am și eu o cămașă de noapte care nu are tiv la gât, dar măcar are o cusătură la un centimetru distanță de margine așa că arată cumva. Dar să iei o bucată de material, să îi faci două cusături și apoi să o vinzi cu 50 de lei pe post de tricou… e de rahat, scuzați limbajul;
  • tenișii cu platformă, da, ăia în care arăți ca o capră. Zici că sunt copite. Groaznic. Nici nu merită mai multe cuvinte. A, eventual să aibă pietricele!

Continuăm cu smacolinele!

  • ochii conturați cu negru. Dacă nu ești rockeriță rea, emo sau mai știu eu ce nație de muzicoșeală din asta, de ce Dumnezeu ai face asta? Dacă ai peste 55 de ani, pielea e lăsată și ridată, ochii mici, de ce ai înconjura ochișorii ăia cu un creion negru? De ce???
  • legat de punctul anterior: expresia „Eu nu mă machiez, dar folosesc un creion negru!”. Prietenă, poți să îl arunci la gunoi, că nu are nicio valoare. Creionul negru, fără un ten frumos, fără un rimel și măcar un balsam colorat de buze, e inutil! Mai văd adolescente pe stradă, cu tenul tipic, acneic, cu pielea foarte deschisă și roz, cu ochii albaștri sau de un verde deschis… conturați puternic cu un creion negru. Îh! Îmi vine să îmi dau palme pentru anii de liceu când am făcut asta! Măcar eu foloseam și nițel fond de ten sau măcar un corector pentru coșuri;
  • iar un clasic: fondul de ten în nuanța nepotrivită. Înțeleg că uneori mai greșești. Și eu am greșit de n ori. Dar niciodata nu am înțeles femeile care vor fond de ten mai închis ca să le acopere coșurile sau fond de ten mai deschis „ca să le mai albească și pe ele”. Say what?

Am două și despre unghii!

  • unghiile stiletto (alea foarte foarte foarte lungi!) și alea… trapezoidale. :))) Cel puțin gheroaiele alea zgripțuroaică style mi se par teribile. Mi-aș scoate ochii cu ele dacă aș purta așa ceva. A, trebuie să specific: de unghiile false vorbim. Alea cu gel, spanac, cum le zice;
  • și pentru că tot vorbeam de gel, sunt super faine unghiile crescute de o lună, când deja se observă din spațiu porțiunea de unghie naturală crescută la bază. Delicios!

Și una mai de suflet, așa, ca să fie bine, să nu fie rău!

  • ideea că tot ce e ieftin e prost și tot ce e scump e bun. Pentru asta am un cuvânt: snobism.

Și cam atâtea am pentru azi. Puteți să completați lista mea sau să dați cu roșii. La conservă dacă se poate, că mi-e poftă de niște paste!

Pupicici!

6 gânduri despre “Trenduri, obiceiuri și alte chestii care mă enervează

  1. Cand au aparut gecile kaki chiar vroiam sa imi iau una ( fara gluga roz ), dar pfff zau parca e uniforma. Toata lumea are, asa ca am renuntat. Si blugii negrii rupti in genunchi fac parte tot dintr-o uniforma generala :))).

  2. Hai mai, mie imi plac gecile alea si le-am vazut doar in pozele fetelor de maxim 20 ani din Ro, da’ zau ca voiam si eu una. Probabil cu albastru. Mov e ideal, dar fie si roz numai nu portocaliu! :)) kaki-ul nu imi place.
    Blugii aia sunt trendul tuturor in UK, o tampenie!
    Tenisii cu platforma, carora eu le zic sneakersi, sunt geniali. Ii ador si ma simt tare comfortabil cu ei. Dar fara pietricele! Ultimii pe care am pus ochii au fost negri cu motiv fliral si..tine-te bine – leopard cu un accesoriu auriu. Iar eu urasc chestia aia cu leopard/tigru! Aia sunt pur si simplu pe gustul meu, nici eu nu ma inteleg. Sa vedem daca ii si cumpar. :)))
    Asa, cu restul sunt total de acord. Inca incerc sa ma conving ca as putea purta colanti (100% opaci) cu tricou scurt, normal, da’ nu ma simt fericita daca n-am ceva peste fund. Doar la sala merge cu tricou. :))
    Scuze, mereu scriu romane. Cred ca imi lipseste scrisul. 😛

    • Mie imi plac romanele. 😀
      Iti dai seama ca nu ma bag in gusturile oamenilor, doar am zis ce nu imi place mie. :))
      Daca ar fi sa iau un interviu tuturor despre ce nu le place la mine, probabil acum as plange. 😂😂😂
      In general depinde si de celelalte piese pe care le porti pe langa cea care ma enerveaza. Cand in rest e super decenta, aproape ca nici nu vad ca are pantofi sport cu platforma. Gen. Dar cand e o manea de sus pana jos, sorry, but… :)))
      Cu colantii ar trebui sa incerci, esti slabuta si nu ar fi nicio problema daca i-ai purta fara ceva lung.

  3. Pofta, nepofta de paste, nu prea am cu ce arunca in tine. Majoritatea sunt in concordanta si cu ce urasc eu personal, de exemplu fazele cu unghiile, cu colantii aceea care-ti scot in evidenta lenjeria, fondurile de ten nepotrivite si cu snobismul. Chiar si cu hainele in dimensiuni prea mici pe timp de iarna as putea avea ceva. Si cu babornițele machiate mai rau ca niste incepatoare, gen ruj țiclam si fard verde la ochi.

    • Atunci o sa merg sa-mi cumpar niste rosii de la magazin, cu voi vad ca nu am sanse la o portie de paste. :)))
      Da, cucoanele alea, eventual date si cu roz aprins in varful obrajorilor, in forma rotunda, asa, ca la papusi. 😂
      Ma bucur ca esti si tu de acord cu mine, multumesc! :*

Lasă un răspuns

