Top 3 filme care mi-au plăcut în 2016 (Leapșă)

M-a nominalizat Alina la o leapșă super simpatică și știți că lepșele sunt slăbiciunea mea!

Trebuie să numesc 3 filme pe care le-am iubit în 2016. Unul singur e și apărut tot în 2016, iar celelalte 2 sunt animații, destul de noi, dar nu de anul trecut.

13631412_1216083008422161_558774456366599043_n

  1. Me before you.

Atât de mult mi-a plăcut filmul ăsta, încât l-am văzut de 3 ori. De fiecare dată m-a impresionat la fel de tare. După cum a spus și Jojo Moyes, autoarea cărții ce stă la baza filmului… „And then right at the end Emilia came in and it was like Louisa had just jumped straight out of my head and into an audition tape.”

După mine, Emilia Clarke e mai Louisa decât Louisa, atât de bine joacă acest rol. E de vis fetișoara asta.

Filmul e foarte bine adaptat după carte, Lou face deliciul poveștii, aduce zâmbete și pe alocuri hohote de râs, dar în ansamblu, povestea e una tristă. Cu final trist. Dar se zvonește că va urma un film și după a doua parte a poveștii și acolo chiar avem final frumos! Dacă vreți să citiți părerea mea despre Me before you și After you, o găsiți aici.

SurfsUp

2. Cu toții la surf

Primăvara trecută am primit vreo 6 DVD-uri de la Empire Film România, în urma unei probe câștigate la SuperBlog (cu acest articol). Unul dintre ele era cu animația Cu toții la surf. E vorba despre un pinguin care visează să ajungă mare și tare la un concurs de surf. Vrea să ajungă ca idolul lui, un pinguin care se zvonea că a pierit în valuri.

A fost un film care m-a făcut să râd în hohote și la final să plâng ca fraiera. Sunt atât de bleagă încât plâng din orice. Absolut orice.

maxresdefault

3. Năzdrăvanii din pădure

La fel, văzut pe un DVD primit de la Empire Film. Aici e vorba despre niște animăluțe din pădure care luptă împotriva vânătorilor, sau ceva de genul ăsta. Știu că am râs de mi-au trosnit fălcile când l-am văzut. Râdeam cu lacrimi. Mai ales când aruncau ăia cu sconcși. :)))

De nominalizat îl nominalizez pe Costică. Ia să vedem boss ce filme ți-au plăcut ție anul trecut! :))

*Sursă foto: arhivă personală, Empire Film România, youtube.com.

Lasă un răspuns

