Arc de Triomphe, un hotel de vis

Am amânat acest articol mai bine de o lună. Nici nu știu cu ce să încep, pentru că experiența a fost minunată din orice unghi aș privi.

Pe 10 decembrie 2016 am participat la Gala SuperBlog 2016, după cum am mai spus. Am fost cazați cu toții la hotelul Arc de Triomphe (strada Clucerului, nr. 19, București), acolo s-a desfășurat gala propriu-zisă, adică festivitatea de premiere, acolo a avut loc și degustarea de brânzeturi și vinuri și tot acolo am și dansat la petrecerea de după. Am dansat e mult spus, eu doar m-am bâțâit un pic pe scaun, pe Eu quero tchu, eu quero tcha. :))) Dar să trecem peste, pentru că acum e vorba doar despre hotel.

Aspectul. De la fațadă până la camere… totul arată elegant. Fiecare obiect din interiorul hotelului inspiră un bun gust desăvârșit.

16142933_1639062939454038_8911983160766617939_n

La recepție am fost întâmpinați de o figură zâmbitoare și amabilă. Interiorul mă duce cumva cu gândul la eleganța de pe Titanic. Am văzut filmul ăla de un milion de ori și am paralela asta în minte.

Pe holuri, din când în când găseam doamne care făceau curățenie, aspirau mocheta, trebăluiau ca niște albinuțe. De-aia și mirosea așa frumos. Mirosea a curat, a casă proaspăt aerisită și curată lună. Din loc în loc găsim ghivece mari cu plante și chiar vaze cu flori proaspete. De asemenea, pe pereți sunt foarte multe tablouri cu cactuși (eu cu neamuri de cactuși am văzut, că or fi și alte plante…).

img_20161211_095303

Camera noastră era spațioasă, patul imens, înalt și extraordinar de pufos, parcă pluteam pe un norișor. Lenjeria era impecabilă și plăcut parfumată. Cred că asta m-a impresionat cel mai tare: curățenia. Am un miros al năbădăii de dezvoltat și zău dacă am simțit vreun iz dubios pe acolo. Totul mirosea a primăvară. Spun asta pentru că pentru mine e un aspect foarte important atunci când merg undeva în concediu. Dacă ceva îmi miroase nasol, îmi strică toată dispoziția. Țin enorm de mult la curățenia camerelor unde sunt cazată în vacanțe. Și camera de la Arc de Triomphe a fost cea mai faină din toate.

M-a cucerit cu acea veioză imensă, telefonul cu disc (nu era cu disc, dar arăta ca unul) și biroul (sau masa de toaletă, luați-o cum vreți) șiiiii bambusul de pe birou! Iubesc bambusul, am și eu unul mic acasă!

img_20161211_094422

img_20161211_094430

img_20161211_094750

Stilul e vintage, de un bun gust desăvârșit. S-o zic pe-aia dreaptă, m-am cam jucat cu robineții de la baie până le-am dat de cap. Apropo, ați văzut Singur acasă 2, nu? Ei, ăia la hotelul ăla mare aveau la fel instalația din baie. Liliac-liliac, dar am observat. 😀

Baia a fost suficient de spațioasă, simplă și curată. M-au cucerit produsele cosmetice pe care le-am găsit în baie. Amintesc aici gelul de duș și săpunul (am înțeles că ar fi bio) cu aromă de lămâiță, verbena sau ceva apropiat (spun asta pentru că aveam și eu la mine un gel de duș cu verbena și miroseau aproape identic), foarte blânde și delicate cu pielea, dar intense ca miros, un deliciu pentru năsuc. Am avut în baie și obiecte pentru igienă, cotonete de bumbac, bețișoare pentru urechi și probabil cască pentru duș, dar nu le-am folosit, așa că nu mă pronunț.

img_20161211_094515

Ca „unelte” ajutătoare, am primit și papucei de casă și halat de baie. Ain’t that awesome?

img_20161211_094321

Trecând mai departe, sala Victoria, unde s-a desfășurat Gala, e spațioasă și perfectă pentru astfel de evenimente. Mesele sunt rotunde și la fiecare masă pot sta vreo 8 persoane.

Mai există un salon pentru evenimente, Panoramic și, desigur, restaurantul Oliviers. La restaurant am luat micul dejun a doua zi, ba chiar pe terasa restaurantului (era închisă, nu în aer liber, că era totuși decembrie). Mâncarea a fost bună, am avut bufet suedez și eu am ales câteva legume, mezeluri și brânză.

img_20161211_100306

img_20161211_104652

Apropo de mâncare, bucătarii profesioniști sunt acolo pentru a găti numeroase feluri de mâncare, din cele mai calitative ingrediente.

De asemenea, hotelul pune la dispoziția clienților sauna, jacuzzi și servicii de masaj. Pe site-ul hotelului găsim toate detaliile.

Pe mine m-a impresionat. A fost o experiență de vis și sper să revin cândva în acel loc minunat.

A, pe final, mi se permite o mică observație? 😀 Mi-ar fi plăcut să am un bec, o veioză, o lumină în zona mesei. A trebuit să mă tot plimb între masă și fereastră pentru a mă machia. :))) Femeile… trebuie să găsească ele o dudă tot timpul. :))

Și pe finalul finalului, mulțumesc pentru o experiență minunată!

Pupicici! Ne citim curând!

*sursă foto: facebook Arc de Triomphe și arhiva personală

 

Lasă un răspuns

