Volume Reveal de la Bourjois (review)

Salut!

Al doilea review pe care îl plănuiam e pentru mascara Volume Reveal (varianta negru intens) de la Bourjois.

img_20170114_172243

Prin noiembrie am participat la un concurs pe pagina de facebook Bourjois România și am fost una dintre norocoasele câștigătoare. Am primit în zilele ce-au urmat un pachețel ce conținea mascara despre care o să vorbim azi și un ruj roșu (Rouge Edition 12 Heures, Cherry my Cherie).

Eu nu obișnuiesc să fac review-uri decât produselor care ori mă încântă mult de tot, ori mă enervează la culme. Asta în caz că vă întrebați de ce țopăi atât de mult la fiecare review. Pentru că eu chiar iubesc produsele astea, nu mă plătește nimeni (oho, aș vrea eu) să scriu numai dude bune despre una și alta. Produsele mai meh sau care nu mi-au făcut o impresie uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau sunt pomenite mai mult în empties. Și dacă sunt în empties, înseamnă că mi-au plăcut cât să le folosesc. Pentru altele, pur și simplu nu am apucat să fac un review chiar dacă mi-au plăcut.

Acum că am lămurit treaba asta, să mergem mai departe.

Destul de rar mi se întâmplă să îmi placă o mascara atât de mult de la prima folosire. De obicei sunt foarte lichide și abia după o săptămână-două încep să se mai usuce și să capete consistența perfectă. Eu am genele lungi și atunci când produsul e lichid, până apucă să se usuce pe gene, mi le face să arate de parcă ar fi plouate. Ei nu, cu Volume Reveal a fost dragoste la prima utilizare. Are consistența perfectă, nici lichid, nici uscat, e exact genul meu. Are consistența aia ușor aerată, nu e apă, dar nici sfărâmicios.

Culoarea e intensă, într-adevăr un negru profund.

Periuța nu m-a încântat la prima vedere. Tocmai foloseam două produse cu același tip de periuță (Revlon și Nyx) și aș fi vrut altceva, din pură curiozitate. Dar pentru că apucasem să mă uit la periuță, am zis să îl folosesc, să nu se usuce. Și bine am făcut! Periuța e din plastic, silicon, nu știu exact ce material e. Are două feluri de țepișori, un rând de țepișori mai lunguți, pentru separare, unul de țepișori mai scurți, pentru a îmbrăca genele într-un strat generos de produs și tot așa. Sau cel puțin asta se întâmplă cu genele mele.

Efectul e whoaaaa! Încă de la primul strat. La al doilea, deja am gene false. :)) Rezultatul? Gene negre negre negre, separate, dar cu volum, arcuite frumos.

img_20170107_085315

Un strat

Două straturi

Nu mă trezesc cu bucățele pe sub ochelari de-a lungul zilei, ba chiar am prins cu el pe gene și ceva ninsoare și nu am avut nicio problemă.

Se demachiază ușor, nu am avut probleme niciodată.

Nu mi-a cauzat iritații și alte dubioșenii.

Prețul e în jur de 60 de lei în funcție de magazin și valabilitatea e de 6 luni. După cum știți, eu mai mult de 3 luni nu le țin, ca ma ustura ochii indiferent ce firmă ar fi și ce preț ar avea. :)))

Merită? Eu zic că merită! Îmi plac genele mele oricum și orice aș pune pe ele arată bine (sunt și acest monument de modestie), dar există anumite produse care merită fiecare bănuț. Volume Reveal e unul dintre ele.

Voi l-aţi încercat? Ce mascara preferaţi?

Pupicici!

5 gânduri despre “Volume Reveal de la Bourjois (review)

  1. Și eu am un rimel de la Bourjois, Volume Glamour se numește și îmi place super-super mult. Exact cum spui, și acesta a fost vâscos de la prima utilizare. L-am luat de pe elefant cu 15 lei la o promoție de mega reduceri și sunt extrem de mulțumită de el.

    • Mai am si eu unul, ceva pentru curbare. Abia astept sa il incep si pe el. Sunt incantata de toate produsele Bourjois. 😀
      Chiar faina oferta de pe elefant! Eu nu prea ma uit dupa rimel, ca mereu am stocuri pe-acasa, dar o sa mai arunc cate un ochi, ca nu strica. ❤

  2. Pingback: Goliciuni de februarie (2017) | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

