Goliciuni de ianuarie (2017)

Helloooo!

Deja număr zilele care trebuie să mai treacă până vine primăvara. Nu mai pot cu frigul! Gata, iarnă, du-te!!!

Nu îmi imaginam că aș putea să consum un balsam de buze în mai puțin de două luni, atât de frig a fost și atât de nașpa se manifestă pielea mea.

Cu speranța că va fi mai cald în curând, hai să începem cu parada goliciunilor.

img_20170201_190343

  • am reușit cu chiu cu vai să consum un gel de duș Delightful Orchard de la Avon, cu zmeură, măr și afine. A mirosit super, dar parcă prea mare a fost bidonul ăla, parcă nu se mai termina! M-a deranjat teribil că se deschidea foarte greu. Am reușit să îmi bulesc oja grav. Produsul în sine a fost bun;
  • un gel de duș roz cu sclipici de la Balea, luat din București în decembrie. Mirosul a fost ca o explozie de fructe zemoase. Dar a fost un miros de care m-am plictisit destul de repede, cu toate că aroma de zmeură e printre preferatele mele. Doar că ea era acoperită de alte fructe pe care nu aș ști să le numesc, poate coacăze, poate afine, nu știu, dar ideea e că mă calcă pe bătături aroma aia. Și nu pentru că ar fi nașpa, ci pentru că m-am săturat eu de ea;
  • gelul de duș Care&Cashmere are o aromă care îmi amintește de parfumul Lolita Lempicka. E dulce și ușor acrișoară în același timp. O aromă elegantă, senzuală, persistentă și învăluitoare. Mi-a plăcut mult, i-a plăcut și mamei și drept dovadă, l-am gătat în câteva săptămâni;
  • am gătat și demachiantul bifazic Garnier cu ulei de argan. E un produs excelent, dar până la urmă mi s-a luat de aroma sa și când l-am consumat, l-am înlocuit cu micelara de la L’Oréal. Dar dacă nu vă deranjează aroma sa puternică și vreți un demachiant care să curețe foarte bine machiajul, dați-i o șansă!

img_20170201_190508

  • am consumat untul de corp The Body Shop înainte să-i fac review. Nici nu m-am grăbit prea tare, ce-i drept. Untul a fost bun, aroma delicioasă, dar m-am cam săturat de aromele de sărbători. Dacă aș alege din nou azi, norocosul ar fi cel cu fructe. Oricum oscilam între ele când am mers în magazin, dar când am ales Vanilla Chai nu am avut de unde să știu că o să am ceva probleme de sănătate și că mirosurile dulci îmi vor da bila cu rotițele în sus. Independent de asta, a fost un produs extraordinar de bun din toate punctele de vedere. Aroma, deși ușor grețoasă pentru mine, e foarte plăcută, consistența e fină, absorbția rapidă, persistența aromei pe piele e de vis. Ca să nu mai zic de nivelul de hidratare de nota 10+. De-aia vreau numai unturi de corp de la ei, merită cu vârf și îndesat fiecare bănuț;
  • următoarele produse mi le-a dăruit Camelia. Crema Neovadiol de la Vichy a ajuns la mine vara trecută, în iulie. Este pentru un ten matur, a folosit-o mama. I-a plăcut foarte mult, dar tot la Skin Sleep a revenit de curând, pentru că e mai lejeră pe piele;
  • BB cream-ul de la Nivea a fost tot pentru mama, pentru că pentru mine a fost prea închis. Nu se găsește decât într-o nuanță. Il are de un an și jumătate, l-a folosit cu drag și spor și dacă nu i-aș fi adus CC-ul de la Gerovital, l-ar fi cumpărat tot pe el;
  • ce vedeți acolo în cutie e un gel pentru varice. L-am folosit eu în ultima vreme pentru că încet-încet, de la statul în picioare la serviciu, încep să-și facă apariția micile vene urâțele. Nu aș ști să zic dacă ar avea efect și în cazul problemelor mai mari cu varicele, dar eu am văzut cum mi-a estompat un pic micuțele vene mai pronunțate;
  • apa termală Avene ați mai văzut-o la mine și o veți mai vedea. Aceasta e varianta de 50 ml, dar după ce voi consuma loțiunea tonică pe care o folosesc acum, voi lua din nou sticloanța de 300 ml care mă ține jumătate de an. Să scap de-o grijă! :)))
  • crema colorată cu spf 50 de la Bioderma am câștigat-o ori pe blog ori pe facebook la Anca și i-am pasat-o tot mamei, pentru că avea nevoie de ceva cu spf și oricum nuanța era închisă pentru mine. I-a plăcut, dar pentru că a expirat în ianuarie, am dat-o la goliciuni;
  • crema de mâini Spiced Citrus de la Oriflame a fost ok-ish, mirosul plăcut, deși mai mult aducea cu o scorțișoară diluată, iar hidratarea bunicică. Nu mă așteptam oricum la cine știe ce. A fost minunată în perioada sărbătorilor, cu mirosul ei festiv. La câtă cremă de mâini consum eu, câte-un litru pe iarnă, nu aș da prea mult pe un produs, mai ales că la muncă mă cremuiesc, mă spăl, mă cremuiesc, mă spăl. Așa că pentru prețul de 5 lei, a fost mai mult decât eficientă;

img_20170201_190601

  • mă doare sufletul să arunc paleta Hall of Fame de la Makeup Academy, câștigată acum mai bine de doi ani de la Diana. Am consumat cât am putut, pentru un om care nu prea folosește fard de pleoape e un progres impresionant. Problema e că mi s-a părut că și-au schimbat textura, la urma urmei e și normal după doi ani și ceva să se mai usuce, să devină mai greu de aplicat. Așa că am hotărât să mă despart de ea; 😦
  • e foarte posibil ca acest creion negru de la Avon să mai fi apărut într-o rundă de goliciuni, dar tot nu m-am putut despărți de el datorită vârfului cauciucat care mă ajuta să blenduiesc bine creionul pe pleoapa inferioară. Creionul propriu-zis nu l-am mai folosit de ani de zile. Cred că are aproape 10 ani creionul ăsta…
  • m-am despărțit și de dragul meu ruj lichid Bourjois Rouge Edition Velvet. Îl am de un an și jumătate, era undeva la 95% consumat și începuse să se separe, făcuse un fel de lichid dubios și am zis să hai pa pa pa pa, că și așa era expirat de câteva luni. Din fericire am apucat să mă bucur de el!
  • și am ajuns la balsamul de buze consumat în aproape două luni. De obicei folosesc unul la 3-4 luni, dar minunăția asta de balsam de la Nivea a fost atât de untos, hidratant și reparator încât l-am cărat peste tot cu mine și l-am folosit în bâzdâci! Dacă vreți un balsam de buze care să și facă ceva, el e varianta sigură!

Și gata!

Sunt mândră de mine! ❤

Voi ce-ați mai consumat?

9 gânduri despre “Goliciuni de ianuarie (2017)

  1. Gelul ala de dus Nivea mi-a placut si mie. Imi amintesc ca am avut si 2 creioane de alea cu ‘cauciuc’, unul negru si unul mov. Ala mov nu era utilizabil, nu era cremos deloc. :))
    Stiu ce zici cu sticlele mari de gel de dus, am avut un I love…raspberry&something de 500ml si l-am tinut peste 1 an in baie. :))))
    Am si eu o groaza de goliciuni, majoritatea sampoane si masti de par. 😀

    • Al meu a fost al mamei de fapt, i l-am şutit acum câţiva ani. :))) Era super cremos, inca mai e. Dar expiraciuni pe ochi nu pun, mi-e teama. 😀
      Singurul gel de dus mare pe care il vreau acum e cel cu capsunici de la Palmolive. Mi-e dor grav de el. 😀
      Pai baga si tu goliciunile, bre! :*

  2. Micelara bifazică de la Garnier nu lasă urme uleioase pe față? Mie mi se pare ciudat ca o ”apă” să nu fie de fapt apă. Aș vrea să o cumpăr dar încă sunt în dubii.

  3. Ai fost harnica, nu gluma. La mine goliciunile din ianuarie sunt mai putine, dar sunt :)).
    Cu gelurile de dus de la Avon, am aceeasi problema. Ma enerveaza ca se deschid asa greu !
    Vreau si eu gelul ala de dus cu zmeura ! N-am mai fost demult prin DM, dar cand merg o sa ma uit dupa el.
    Demachiantul bifazic de la Garnier il vreau si eu de mult, dar am tot amanat ca aveam stoc de micelara Bioderma, vreo 4 sticle. Acum am inceput-o pe ultima si o sa il iau si pe pe asta de la Garnier. Nu ma dau in vant dupa produse parfumate pentru fata, dar curiozitatea e mare si trebuie sa il incerc.

    • E foarte misto gelul ala, dar vezi c-o fost editie limitata, cred.
      Nici eu nu ma topesc dupa parfumul in produse pentru fata, dar nici rau nu-mi face. In cazul micelarei Garnier a fost vorba doar despre plictiseala. 😀
      Spor la consumat!

Lasă un răspuns

