#3pentru1 sau noul project pan

Scriam zilele trecute despre cosmeticele pe care doresc să le cumpăr în aprilie. Dar asta nu se va întâmpla așa, cu una-cu două. Am niște reguli bine stabilite pentru a cumpăra produse noi.

De cele mai multe ori cumpărăm cosmetice din impuls, din dorința de a încerca ceva nou, din curiozitate sau pentru că ne oferă un strop de fericire de moment. Încerc să mă mențin cumva în limitele normale și drept dovadă, în ultima lună am fost destul de cumpătată în ceea ce privește smacolinele. Dar despre asta o să vă vorbesc în curând.

Am plănuit să mă concentrez pe anumite produse, pentru ca atunci când vor veni cele noi (atenție, da? Vor veni, de parcă nu merg eu după ele, de parcă nu plătesc eu pentru ele. :))) ) să nu se adune prea multe și aproape că nu mai am spațiu de depozitare.

Am, de asemenea, deschise câte țânșpe produse de același fel și, deși mereu mi-am dorit să folosesc câte unul din fiecare categorie, foarte rar am reușit asta. Așa că pentru fiecare produs cosmetic nou pe care vreau să-l cumpăr la primăvară mi-am stabilit alte trei pe care le am deja și trebuie să le consum. Astfel, avem așa…

img_20170202_192759

Pentru a cumpăra un gel de duș Palmolive cu căpșunici, va trebui să consum produsele din fotografie. Marshmallow de la Balea e recent început, am folosit cam de două degete din el, cel cu lime și mentă a fost deschis aseară, iar Dove-ul e nou. În afară de ele mai am un Nivea pe terminate și unul de la Avon care mă face să-mi clănțăne dinții-n gură (ceva cu Rio) și oricum nu îl folosesc până nu se încălzește vremea, așa că am pus la bătaie produse pe care le voi folosi în perioada asta, nu doar de dragul de a zice că încerc să consum.

img_20170202_193003

Pentru noul unt de corp The Body Shop va trebui să consum (și nu e greu deloc în două luni) sau să aduc cât mai aproape de finish 3 produse. Da, unul nu e în fotografie dintr-un motiv simplu. Face parte dintr-o comandă Avon și va ajunge la mine pe la jumătatea lunii. Până atunci am tot timpul pentru a consuma untul de corp cu lavandă, pentru că mai am destul de puțin în el. Pe loțiunea Dove nu mă bazez prea tare, pentru că are o aromă extraordinar de dulce și nu o tolerez mereu, așa că acesta e principalul motiv pentru care am comandat loțiunea Avon Dreams. Dar până în aprilie e musai să fie complet goale măcar două dintre ele. Dacă mai rămân cu produs pentru două-trei aplicări, n-o fi gaură-n cer. 😀

img_20170202_193128

Dacă vreau din nou Anistoanca mea, trebuie să consum sticluța veche și să mai dau gata încă două. Am ales două produse care pot fi consumate în două luni. Apa de parfum Roberto Cavalli mai are doar câțiva mililitri, dar trebuie să ne forțăm cumva să o consumăm pentru că are deja 3 ani. Recunosc că se va ocupa mai mult mama de el, dar cum necum, trebuie consumat. Din Rose Reverie de la H&M mai am cam jumătate, dar îl folosesc cu generozitate seara după duș, așa că am mari șanse să-l dau gata până în aprilie. De Anistoanca trag mai cu milă, că mai am câțiva mililitri, dar cu siguranță îl consum. Aștept doar să se mai încălzească un strop ca să-l pot purta mai des.

img_20170202_193249

Nu am pus la bătaie prea multe produse de machiaj, pentru că nu am prea multe din același tip. Doar mascara am 5 noi nouțe, rujuri vreo 16 cu totul și vreo 3-4 blush-uri. În rest, sunt ok, nu am depășit bunul simț. Și pentru că ar fi penibil să zic că voi consuma 3 mascara sau 3 blush-uri în 2 luni, mă concentrez asupra produselor pentru buze, pentru că pot să le dau gata. Asta dacă vreau ruj MAC.

Am ales rujul Infallible nuanța 505 pentru că e mic și nu prea mă împac în ultima vreme cu textura lui. Se pare că rujurile astea vopseloase nu sunt pentru mine la urma urmei. Calitatea e ireproșabilă, dar prefer totuși ceva mai lejer, chiar dacă se transferă. Rujul de la Bourjois (04, Peach Club) e  destul de vechiuț, din 2015, de pe 1 noiembrie. E expirat și el dacă mă iau după etichetă, dar nu și-a schimbat deloc proprietățile, așa că îl voi folosi în continuare. Iar Oh My Gloss de la Rimmel (150 Glossaholic) e foarte frumușel, mai am mai bine de jumătate îl el. Dar de obicei nu folosesc glossuri (orice gloss ar fi, îmi migrează dincolo de conturul buzelor și prin liniile fine) și nu vreau să-l las să expire. Știu că e primit tot de la Camelia, dar nu mai știu când. Momentan îl folosesc dimineața, după ce mă machiez și după cafea, înainte de a pleca la muncă. Ar trebui să fie aproape consumat în două luni.

Și astea sunt! 12 produse pentru 2 luni. Cred că mă descurc cu ele, mai ales pentru că multe produse sunt deja pe terminate. Am zis să le grupez frumușel și să mă concentrez asupra lor, că altfel le uit prin sertare, truse și pe rafturi și iar mă trezesc cu noutăți și mă apuc de perciuni. :)))

Să vă-ntreb dacă v-ați propus să consumați ceva? 😀

Pupicici!

 

4 gânduri despre “#3pentru1 sau noul project pan

  1. Cum naiba consumi tu atatea lotiuni in 2 luni?! Esti idola mea! Eu nu dau gata una intr-un an si Domnul stie cate am incepute.. :)))
    Nici luciuri nu pot da gata. Adica imi plac, am destule, dar ma dau o data inainte sa ies din casa si uit sa-l reaplic pe parcursul zilei.
    Trebuie sa fac si eu deznodamantul proiectului de anul trecut..si sa incep altul. :))

    • Suntem doua, boss, deci trisez nitel. :)))
      Dar si ce cumpar tot pentru doua e, deci e bine. 😀 Si mama a ras de mine cand i-am zis sa se ocupe de dove-ul ala pana in aprilie. :)))
      Bafta!

  2. Iti tin pumnii sa le termini 😀
    Si eu vreau sa fac un articol de genul, sa scot la inaintare cateva produse pe care vreau sa le termin. Geluri de dus si lotiuni de corp consum cel mai greu ! Pentru ca am multe si le folosesc prin rotatie. Dar trebuie stabilite niste prioritati ca nu se mai poate 😀

Lasă un răspuns

