Acum șapte ani

Bibelou s-a născut acum șapte ani, pe 6 februarie 2010.

A venit după un 2009 de tot spanacul, după perioade nasoale, după zâmbete și speranțe. A venit după ce am scris câteva luni pentru un site local, Oltenița9. Împinsă de la spate de Alexandru, un amic, am început să scriu cu spor acolo, primul articol fiind chiar cu temă politică, pentru că tot e la modă subiectul. Au urmat articole romantice, povești din trecut, poezii, umor, ironie și cam toate națiile de teme. Scriam ce îmi tuna și chiar aveau succes articolele. Îmi amintesc că am scris un articol în care descriam o zi din viața noastră la sala de internet unde ne cunoscusem (eu și alți membri ai comunității Oltenița9) în 2002 (eu i-am cunoscut pe ei atunci, ei se cunoșteau de mult timp) și cred că a fost cel mai de succes articol.

Atunci mi-am dat seama că vreau să scriu în continuare, că asta îmi place, că asta-i de mine. Scriam poezii de prin clasa a noua, îmi plăcea să mă joc cu cuvintele. M-am trezit într-o zi că vreau blog. Abia apăruseră, nu știam cu ce se mănâncă, dacă trebuie să plătesc pentru a avea un blog (nu aveam niciun venit, eram un parazit pe spinarea alor mei), despre ce aș putea să scriu.

Am întrebat prietenii care e faza cu blogurile astea, dacă e mai bine wordpress, dacă e mai bine blogspot, am primit și încurajări, am primit și răspunsuri care m-au făcut să dau înapoi. „Bloggerii sunt ăia care scriu ziua ce visează noaptea” mi-a zis un prieten. Dragule, uite-mă. Uite, rezist de 7 ani! Nu sunt mare, dar sunt aici, prezentă.

Blogul ăsta mic și drag mi-a adus multe bucurii. Oameni, legături…

Și mai e ceva: mă simt atât de bine când mă gândesc că nu scriu degeaba, nu scriu doar pentru mine, ci sunt oameni care găsesc o vorbă bună și un sfat sau o părere pe aici. Numai  câte vizualizări am zilnic pentru articolul Jurnal de Sinaia… dacă măcar un sfert din oamenii ăia au avut experiențe plăcute în Sinaia după ce au citit articolul meu, mă consider mulțumită. ❤

Închei aici. Viață lungă, Bibeloule! Și mie, putere și inspirație să te țin în picioare!

Șapte ani, frateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

13672136_10202017368153402_1918106602_n

*sursă: giphy.com

7 gânduri despre “Acum șapte ani

Lasă un răspuns

