Avon Perfectly Matte (un fel de review)

Hello!

M-a mâncat spinarea să îmi comand ceva la Oriflame și Avon săptămâna trecută, iar miercuri am primit produsele. Aveți aici întreaga comandă dacă e vreo curiozitate. Oricum e și pe instagram poza, dar poate nu mă urmăriți pe instagram (nu înțeleg de ce, dar na… :)) ). Deci:

IMG_20170427_194556_058

Singurele produse de la Avon au fost 4 mostre de ruj Perfectly Matte, luate cu 4 lei toate. Simțeam nevoia de a avea un ruj nou, dar nu puteam să îmi justific o achiziție de genul ăsta din moment ce mai am vreo 15 rujuri+glossuri acasă. Așa că am ales o cale de mijloc, să satisfac și curiozitatea și să nu chelesc buzunarul cumpărând ÎNCĂ un ruj-două.

Am folosit zilele trecute toate nuanțele, le-am lăsat pe fiecare câteva ore pe buze, să văd dacă se strâng, dacă migrează dincolo de conturul buzelor, dacă fac scame și alte nebunii.

Am făcut câte un miliard de fotografii purtând fiecare nuanță, niciuna nu a fost bună, așa că am ales pur și simplu câte una decentă. Decentă pe telefon. Când le-am descărcat azi în laptop, am văzut că arată ca naiba culorile, mult mai șterse decât sunt în realitate. Ori telefonul e de vină că face fotografii foarte vii, ori laptopul că nu știe să le „citească”. Eu le postez oricum, cu mica mențiune că în realitate nu sunt așa șterse nuanțele. Dar cum frumusețea e în ochii privitorului, mă rog la toți Sfinții să le vedeți de pe un „divais” care arată culorile foarte vii.

Eu am nuanțele Vibrant Melon, Ravishing Rose, Pure Pink și Peach Flatters, după cum se poate vedea scris pe fiecare fotografie.

IMG_20170428_160659

Rujurile sunt cremoase și pigmentate. Mirosul lor e foarte subtil, dar mirosul ambalajului e de superglue și asta mă calcă pe bătături.

Se aplică frumușel și chiar dacă nu e aspectul ăla perfect catifelat și impecabil ca al rujurilor Bourjois de exemplu, arată decent chiar și pe buzele mele uscate și pline de cojițe.

Rezistența e ok dacă nu mănânc. Cum am mâncat, cum s-a dus rujul. Dar spre deosebire de altele, cât rezistă, rezistă frumos, nu se cojesc aiurea, nu fac bobițe mici și inestetice, nu fac acea dungă grețoasă (știți despre ce vorbesc), nu se întind pe toată fața.

Singura nuanță care nu mă dă pe spate e Pure Pink, dar nu pentru că ar avea ea vreo problemă, ci pentru că arăt de parcă aș fi bolnavă atunci când port rozuri din astea prăfuite. Mă face să par ștearsă. Vibrant Melon, în schimb… yum! E un roșu aprins care duce binișor spre roz. E delicios, îmi dă o stare fabuloasă. 😀

Oook, în mare cam asta ar fi. Sunt rujuri ok, nu cred că voi cumpăra un full size, dar o să mă distrez în continuare cu mostrele și, cine știe, poate îmi mai cumpăr. Prețul întreg al unui ruj e de 30 de lei, dar mai mereu beneficiază de reduceri zdravene, așa că să zicem că merită. Clar merită 20 de lei (cât a fost în catalogul din care am luat eu mostrele), dar 30… nu aș fi așa sigură. La 30 de lei există cele de la Maybelline care sunt clar peste, calitativ vorbind.

Voi le-ați încercat? Eu abia aștept să ies din casă, să îmi port iar Vibrant Melon-ul. :)))

Pupicici!

2 gânduri despre “Avon Perfectly Matte (un fel de review)

  1. Eu mi-am luat Pure Pink și Marvelous Mocha. Au un miros…😍. Pure Pink e mult mai vibrant și roz în realitate. Eu am crezut că e un roz prăfuit drăguț, dar oricum îmi place. 😁 Să le folosești cu plăcere! 💋

Lasă un răspuns

