Goliciuni de mai (2017)

Salut!

Iată că a venit în sfârșit și vara. Poate reușesc să mă încălzesc și eu anul ăsta… încă am oasele înghețate după minunăția asta de iarnă (da, eu nu am simțit deloc primăvara, am perceput-o ca pe-o prelungire a iernii). Wish me luck! :))

Mă așteptam să fie o lună seacă în ceea ce privește consumul de maglavaisuri, însă constat cu bucurie că am făcut treabă bună și de data asta. E decent, dacă mă gândesc că momentan dorm pe o saltea în mijlocul dormitorului și am alături o pungă în care mi-am pus produsele de îngrijire și machiaj. Credeam că nu îmi va mai arde de smăcuit în asemenea deranj, dar iată că am avut grijă să mă răsfăț și luna asta.

CYMERA_20170531_194220

  • minunea de cremă Cosmetic Plant mi-a fost de mare ajutor spre sfârșitul iernii, când deja pielea mea nu mai suporta frigul. Pielea îmi era crăpată și mă ustura groaznic. Am văzut crema asta în Profi și am înșfăcat-o degrabă, pentru că îmi aminteam că mi-a plăcut prima dată când am avut-o. Și bine am făcut, pentru că este fantastic de bună! În câteva zile mi s-a vindecat pielea și a devenit mai fină. Cel mai probabil o voi cumpăra din nou, dar momentan folosesc Farmec cu orhidee. Cu părere de rău o spun, dar nu ne prea înțelegem;
  • crema de mâini de la Oriflame a fost o chestiuță plăcut parfumată și cam atât. Nu a excelat prin nimic. Am mai consumat una acum câteva luni, gata, asta-i ultima!
  • crema de mâini The Body Shop cu moringa am cumpărat-o pentru mama de ziua femeii și sunt uimită că a durat atât până a consumat-o, având în vedere cantitatea redusă, doar 30 ml. E foarte consistentă, își face treaba extraordinar, mirosul e divin, am doar cuvinte de laudă. Prețul e cam măricel pentru o cremă de mâini atât de mică (undeva la 25 de lei), dar merită. În orice caz, data viitoare voi cumpăra un unt de corp cu moringa și îl voi folosi și pe mâini. Să fie, să ajungă;
  • Nivea Care a făcut parte dintr-un set cumpărat în ultimele zile ale anului trecut. Am folosit-o pe ten, mâini, corp… miroase foarte bine (un miros care persistă până a doua zi, hidratează bine, a fost ok;
  • avem și un miez mic de cremă L’Occitane en Provence cu citrice și verbină. Miculuța aa făcut parte dintr-un set primit de la Camelia vara trecută. E singurul produs consumat din acel set și asta doar pentru că mama s-a îndrăgostit de aroma sa. Restul produselor (gel de duș, săpun și loțiune de corp) sunt puse la păstrare pentru viitorul concediu. Miroase într-adevăr minunat această gamă, atât de bine încât tocmai mi-am cumpărat și de la Oriflame o loțiune de corp cu aceeași aromă.

CYMERA_20170531_194013

  • minunatul meu deodorant Dove Original… o, Doamne, cât iubesc deodorantul ăsta! Nu poate trece iarna fără să îl folosesc. De data asta s-a întins până în primăvară și acum am alt Dove, varianta Invisible, preferatul meu pentru vară (alături de Bourjois cu ceai verde);
  • surprize-surprize, vă așteptați la încă un Head&Shoulders? :)))
  • mi-a plăcut teribil exfoliantul cu trandafiri de la The Body Shop. L-am primit tot de la Camelia și l-am folosit cu drag timp de câteva luni. Totuși prețul mi se pare destul de prohibitiv, așa că sunt șanse slabe să îl cumpăr;
  • gelul de duș B.U. cu vanilie și lămâie se anunța o variantă dușulească a prăjiturii Albă ca Zăpada, dar eu am simțit mai puțină lămâie și mai mult… ghimbir. Nu știu de unde și până unde… dar mie mi-a mirosit mai condimentat acest produs. În fine, ideea e că a fost interesant, doar că mă așteptam la o altă aromă;
  • ați văzut gelul de duș Palmolive în ultimul „What you buyin’?”. L-am cumpărat de la București și l-am consumat numaidecât, așa mare cum e. Are un miros senzual, floral (mac zic ei), intens, mmm! E un produs deosebit! Palmolive scoate produse faine pe bandă rulantă în ultima perioadă. Țineți-o tot așa!

CYMERA_20170531_193850

  • BB cream-ul Normaderm a făcut parte din portfardul meu mai bine de un an de zile. Nu l-am consumat, nu mi-a plăcut în mod deosebit și încă plâng după cei 70 de lei dați pe el. O achiziție total aiurea, cu toate că m-am documentat înainte, am cugetat, etc, etc. Nu mi s-a potrivit și pace! Începând cu nuanța prea închisă, trecând prin felul cum (nu) se așeza pe ten și încheind cu faptul că îmi apăreau diverse chestii pe ten când îl foloseam… pot să zic că a fost un big fail. Ce mi-a plăcut însă, e nuanța tubului. Verdele ăla cu irizații ușor rozalii m-a dat pe spate. Cucuvea sunt, mă uit după tot ce sclipește;
  • pudra de la Essence a fost foarte faină, am mai avut-o și acum doi ani. Mai aveam o singură bucățică, dar s-a spart ieri și nu o puteam băga în cutia cu produse de machiaj fără să se împrăștie peste tot, mai ales că se rupsese capacul și nu stătea decât de ochii lumii, așa… :)))
  • creionul pentru sprâncene de la Maybelline era de puțin timp în trusa mea de șmecherii, dar fiind foarte moale și cerat, a fost nevoie să îl ascut destul de des, așa că s-a consumat numaidecât, în câteva luni. Ce vedeți acolo e peria și un buture de creion, dar gol pe dinăuntru, mina s-a terminat cam la un centimetru distanță de periuță;
  • gelul de curățare Gerovital Derma+ a fost minunat, l-am avut și pe el a doua oară, l-am câștigat în iarnă la SuperBlog;
  • dizolvantul Farmec 2în1 a curățat bine, adică a făcut exact ce trebuie să facă un dizolvant bun. Nu am observat să îmi fortifieze unghiile;
  • Ză balsam e balsamul mamei de la vopseaua de păr. Apropo de vopsea, de când vă tot mint că vă povestesc cât de încântate suntem de vopseaua Excellence… pfuiiii! Între timp mama a folosit deja 3 nuanțe. :))) În fine, ziceam de balsam. Pentru mine, balsamul ăsta e de vis. Ei nu îi place, zice că îi îngrașă părul. Eu n-am pățit asta și sunt deja la al doilea tubuleț. Un tubuleț îmi ajunge pentru vreo 6 folosiri cred… deci e destul de generos. Nu știu alții cum sunt, dar mie îmi lasă părul cu luciu de oglindă (oricum eu am părul frumos, hă hă) și fiiiiiiiin ca de bebel. Love it? Loooove it!

Și cam asta fu! Am fost hărnicuță! Voi cu ce vă mai lăudați? 😀

 

Lasă un răspuns

