Bourjois Volume Glamour Ultra Curl – review

Salut!

Am amânat atât de mult acest articol pentru că am vrut să-mi fac o părere clară despre produs. Inițial nu m-a încântat atât de mult, dar am fost convinsă că ceva se va schimba în bine.

CYMERA_20170607_210452

L-am anul trecut, înainte de sărbătorile de iarnă, dar l-am deschis abia prin martie. Deja foloseam ceva de la L’Oréal, dar pentru că nici el nu m-a încântat la început și pentru că oricum am stocuri întregi de mascara, am zis „oh, f&^% it, ce dacă folosesc două în același timp?”. Și l-am deschis și pe cel de la Bourjois. Inițial am zis că e prea slab. Aveam experiența Volume Reveal la purtător, așa că mă așteptam la ceva wooooohooow, mai ales că periuța (curbată, din cele clasice, nu cu țepișori) e de vis și promitea multe.

CYMERA_20170607_210429

Chiar așa, această mascara promite volum intens și gene super mega ultra curbate! Dar îmi oferea asta? Năăăău! Nu, efectul era foarte foarte natural, frumos, dar natural. Or, mie îmi plac genele foarte negre, cu volum, să se vadă! Am gene lungi, dar blonde, așa că am nevoie de ceva mai intens pentru a le face vizibile. Așa că l-am dat deoparte o vreme și am folosit tot L’Oréal, care între timp a început să-mi placă pentru că nu mai lipea genele și le făcea foarte negre și frumoase.

Abia după câteva săptămâni am revenit la Bourjois. Deja începea să se schimbe socoteala. Se pare că i-a prins bine timpul în care nu a fost folosit, pentru că s-a schimbat un pic formula, a devenit mai consistentă, drept urmare… eu am acum niște gene de-mi vine să le pup.

În primă fază, periuța nu aduna suficient produs pentru a-mi evidenția frumos genele, dar acum le face bogate și negre încă de la primul strat. La al doilea… pfui, deja efectul e de poveste!

CYMERA_20170607_142014

 

CYMERA_20170607_232433

Mai pe scurt, îmi oferă volumul de care am nevoie, le curbează frumos de parcă tocmai am folosit cleștișorul (sunt și zile când nu îl folosesc. Semnat, lenea). Le colorează într-un negru intens și nu le lipește.

Nu se fărâmițează, nu m-am trezit niciodată cu bobițe negre în zona ochilor. Genele rămân la fel de frumoase până seara când ajung acasă, nu se pleoștesc (am pățit-o și pe asta cu alte produse).

Nu știu cum reacționează dacă mă prinde ploaia,  oricum nu scrie că e rezistent la apă, dar nu am mai avut de trei secole o mascara care să curgă în caz de ploaie.

Se demachiază repede, doar cu micelară. Nu mi-a iritat ochii, nu am nicio problemă cu el.

Prețul e în jur de 50 de lei (dacă nu prindeți vreo ofertă!) și termenul de valabilitate e de 6 luni.

Voi l-ați încercat?

Pupicici!

Lasă un răspuns

